خرید فالوور واقعی

امروزه کسب درآمد بسیار آسان شده شما با داشتن پیج فروشگاهی در اینستاگرام میتوانید در این موقعیت بسیار عالی درآمد داشته باشید.

ولی هر کاری در زمینه ی خودش قوانینی دارد فروش انلاینم قوانین خاصی دارد.

اگر این قوانین رو رعایت کنید و تلاش و مستمر داشته باشید  میتوانید یک کسب و کار انلاین وآسان برای خود داشته باشید.

فروش آنلاین در اینستاگرام در زمان فعلی که رقابای بزرگ و با تجربه زیاد هستند میتواند بسیار چالش برانگیز و دشوار باشد ولی با این حال نباید ترسید و باید با جدیت تمام و پشتکار قدم به این راه نمود،

 مسترچین میتواند در این چالش همراه و مشاور شما باشد.

خرید فالوور واقعی از مستر چین 

فروش فالوور مسترچین

مسترچین جزو برترین مجموعه های افزایش فالوور اینستاگرام که بیش از 700 پیج اینستاگرامی را در فروش انلاین کمک کرده است و توانسته رضایت مشتریان را کسب نماید،

خرید فالوور واقعی در زمان فعلی سخت است چون عزیزان زیادی فالوور میفروشند و شاید برای تان در انتخاب سخت باشد و با خرید فالوور فیک به پیج خودتون اسیب برسانید . 

مزایا خرید فالوور از مسترچین 

تضمین برگشت وجه

تمام خدمات مسترچین دارای گارانتی 5 روزه برگشت وجه دارد که اگر در خرید خود ناخوشایند بودید و رضایت نداشتید میتوانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید .

پس نگران خرید خود نباشید.

تمام فالوورای مسترچین دارای تضمین واقعی بودن دارد  و اگر افزایش فالوور داشتید و همانطور که گفته شده فالوور ها واقعی نبود شما گارانتی تعویض پکیج یا برگشت وجه دارید. 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

همیشه برای ما پاسخ سریع به سوال مان خیلی خوشایند است. 

پشتیبانی 24 ساعته مسترچین که دارای چت انلاین و تیکت پشتیبانی است که میتوانید هر زمانی سوال داشتید و به مشکلی خوردید با پشتیبان های مسترچین در ارتباط باشید .

تضمین ریزش

شاید برایتان سوال پیش بیاد که ایا خرید فالووراز مسترچین ریزش دارد در جواب باید بگوییم خیر 

مسترچین گارانتی 60 روزه در ریزش فالوورها میدهد و اگر در 60 روز حتی 1 دانه فالوور هاهم ریزش کرد مسترچین جبران ریزش دارد.

خرید اول = هدیه

اگر خرید اولتان از مسترچین باشد میتوانید خرید اول خود را با 30 درصد تخفیف ثبت کنید وعضو مشتریان خوشحال مسترچین شوید.

آیا خرید فالوور برای پیج های کاری پیشنهاد میشود؟ 

 پاسخ به این سوال باید یک "بله" محکم بگوییم! خرید فالوور اینستاگرام برای تمام کسب و کارهایی که قصد فروش انلاین در اینستاگرام دارند مفید است.هر چه تعداد فالوورها بالا برود، میزان تعامل  فالوورهای شما بالا خواهد رفت. و همین باعث یک اتفاق خوب یعنی رفتن به اکسپلور تاثیر مثبت دارد و به فروش شما در اینستاگرام کمک میکند. صرف نظر از این که در اینستاگرام چه فعالیتی دارید، می‌توانید با استراتژی مناسب کسب و کارتان در فواصل زمانی مشخص، اقدام به خرید فالوور واقعی کنید.خرید فالوور در نوع فعالیت شما فرقی نمیکند در  فروش انلاین  مهم محتوا شما است که شما با بلاگری میتوانید این کار رو بسیار خوب انجام دهید و فرقی هم نمی‌کند که یک پیج برای فروش محصول داشته باشید یا این که اینفلوئنسری و بلاگری را به عنوان فعالیت اصلی در اینستاگرام در نظر گرفته باشید. افزایش تعداد فالوور اتفاقات خوبی را برای تمامی کسانی که در اینستاگرام محصول میفروشند رقم می‌زند. حتی اگر خودتان یک پیج تبلیغاتی دارید و از آن کسب درآمد می‌کنید، باز هم خرید فالوور واقعی را باید جدی بگیرید. چون هرچه تعداد فالوور شما بیشتر باشد درامد شما در اینستاگرام بیشتر است .شما باید آنقدر فالوور داشته باشید و آنقدر محتواهای جذاب تولید کنید که کاربران جدید به محض مشاهده پیجتان جذب آن شوند. و شمارو فالو کنند و از شما خریددصورت بگیرد .اما به طور کلی برای چند دسته از پیج ها خریدن فالوور ضروی‌تر است: 

- پیج هایی که رقابت در حیطه فعالیتشان خیلی زیاد است. باید خیلی سریع خرید خود را انجام دهید.

- پیج های تازه تاسیس

کسانی تازه پیج تاسیس کرده اولین قدم برای خرید فالوور باید چند عدد محتوا خوب و با کیفیت تولید کنید که وقتی فالوور میخرید یا جذب میکنید ریزش پیدا نکند. 

- پیج هایی که دچار تعییر شده اند. تغییرات بزرگ مثلا چند روز استوری نگذاشته اند . 

- مدتی فعال نبوده‌اند در این موقعیت باید به جز خرید فالوور محتواهای با کیفیت و یونیک تولید کنید. 

قبل از خرید فالوور محتوا خوب کنید 

همیشه این احتمال وجود دارد که یک کاربر پس از مدتی پیج شما را آنفالو کند. اما با برخی اقدامات ویژه می‌توان این احتمال را تا حد وسع پایین آورد. یعنی با تولید محتوا درست و با کیفیت که ما نوع های زیادی تولید محتوا داریم مانند ویدیویی، عکسی و...

با گذاشتن استوری و گرفتن لایو میتوانید جلوی این مشکل رو بگیرید . در درجه اول، قبل از خریدن فالوور به تعداد کافی پست بگذارید. طوری که مخاطب جدید علاقمند شود شما را فالو کند و این باعث میشود که فالوور از پیج شما خرج نشود. داشتن شمه ای از نگاه مارکتینگی در تولید محتوا خیلی کمک می‌کند. بعد از خریدن فالوور نیز همین روند را ادامه دهید تا بتوانید فالوورها را کنار خودتان نگه دارید. 

مسترچین ارائه فالوور واقعی فعال و هدفمند می‌پردازد. از نکات مثبت مسترچین می‌توانیم به امنیت آن اشاره کنیم. هر تعداد که فالوور بخرید، به همان میزان دریافت خواهید کرد. و استفاده وخرید از ان بسیار ساده است با ثبت نام در سایت میتوانید سفارش خود را ثبت کنید .

برای توضیحات بیشتر، ثبت نام در مسترچین و خرید فالوور اینستاگرام واقعی و ایرانی مسترچین با آدرس https://www.mesterchina.ir دردسترس شماست.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر