شما با جستجو در گوگل به این صفحه رسیده اید! فرایندی که باعث شده کاربر به یک سایت مورد نظر برسد را سئو می گویند که با بهینه سازی سایت ها این اتفاق خواهد افتاد. سئو سایت یکی از مهم ترین شاخه ها در دیجیتال مارکتینگ است که می تواند فروش و ورودی وبسایت شمارا چندین برابر کند. خدمات سئو سایت برای کسب و کار های بزرگ بهترین راه بازاریابی و برای کسب و کار های کوچک بصرفه ترین راه بازاریابی دیجیتال است. در صورتی که به خدمات سئو سایت نیازمند هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین تمامی موارد مورد استفاده در بهینه سازی سایت هارا می توانید با استفاده از آموزش سئو (منبع) خودتان نیز فرا بگیرید و بر روی سایت خود پیاده سازی کنید.

سئو سایت چیست؟

سئو سایت به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو به منظور افزایش رتبه سایت در گوگل می باشد. این فرایند بسته به حوزه رقابت و جستجوی کاربران در کلمات مختلف در گوگل می تواند متفوات باشد. بسیاری از پروژه های سئو سایت زمانی که توسط کارفرما سفارش داده می شوند در کمتر از یک الی دو ماه انجام خواهند شد و بسیاری از پروژه ها ممکن است بیش از یک سال بطول بیانجامد. همه این ها به دو مورد بستگی دارند : کیفیت سئوکار شما و سختی و رقابت در حوزه کاری شما. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه SEO می توانید به صفحه سئو چیست مراجعه کنید.

سئو سایت تضمینی چیست؟

بسیاری از کارفرمایان در هنگام عقد قرارداد سئو سایت علاقه دارند تا تضمینی را از مجری پروژه دریافت نمایند تا بتوانند با خیال راحت به ادامه پروژه بپردازنند. اغلب هم خواستار تضمین رتبه سایت از یک تا سه می باشند و به سئوکار می گویند که به ما تضمین بده که رتبه سایت مارا بین ۱ تا ۳ خواهی آورد. این کار یک اطمینان خاطر روحی به کارفرما می دهد؛ اما باید گفت که متاسفانه این خدمات تضمینی سئو (لینک) هیچگونه وجود خارجی ندارد! چراکه گوگل هیچ اجازه و دسترسی به متخصص سئو سایت شما نمی دهد تا او بتواند رتبه سایت شمارا بین ۱ تا ۳ قرار دهد و از طرفی هروز در حال آپدیت و بروزرسانی خود می باشد و نتایج گوگل بصورت روزانه در حال تغییر می باشند و هیچ سئوکاری نمی تواند بصورت تضمینی ۱۰۰% به شما بگوید  که من رتبه سایت شمارا بین ۱ تا ۳ خواهم آورد. هر متخصص سئو یا شرکت سئو سایتی به شما تضمین رتبه داد؛ بدانید که انها از تجربه کافی برخوردار نیستند!

homepage3 img1

بهترین نوع خدمات تضمینی سئو چیست؟

بهترین نوع خدمات تضمینی سئو سایت، دریافت تعهد بر روی صفحه یک گوگل از مجری است. شما می توانید برای اطمینان خاطر از متخصص و یا شرکت مورد قرارداد خود، تعهد و ضمانت سئو سایت شما برای صفحه یک گوگل را دریافت نمایید. این کار کاملا عقلانی و منطقی است. متخصص سئو سایت شما هرچقدر هم که بخواهد بر روی تغییرات غیرقابل کنترل تاکید کند آخر نمی تواند از صفحه یک گوگل اجتناب کند چراکه تخصص آن زیر سوال می رود. پس شما می توانید به راحتی خدمات سئو سایت تضمینی را از متخصص سئو خود برای صفحه یک گوگل از رتبه یک تا ده دریافت کنید و این امر کاملا منطقی است.

سفارش پروژه سئو

بسیاری از افراد سوالی مشابه دارند و آن هم این است که “بهترین زمان برای سفارش پروژه قیمت سئو اصفهان (مشاهده بیشتر) چه زمانی است؟”. در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر بخواهیم خیلی اصولی و حساب شده کار کنیم، فرایند سئو سایت حتی می تواند قبل از فرایند طراحی سایت آغاز شود! زمانی که هنوز طراح سایت دست به کار نشده است ابتدا باید با یک متخصص سئو و یا مشاوره سئو ارتباط بگیرید و از او بخواهید نقشه وب سایت و صفحات مورد نیاز را برای شما استخراج کند. پس از استخراج صفحات مورد نیاز سپس باید نقش هر صفحه در سایت (Intent) را مشخص کنید. پس از طی کردن چندین مرحله مشابه مراحل ذکر شده اکنون شما یک لیست جامع از صفحات مورد نیاز برای وب سایت خود دارید که می توانید آن را به طراح سایت بدهید؛ و اکنون طراح سایت با دید بهتری می تواند به طراحی صفحات سایت شما بپردازد و از طراحی صفحات غیرکاربردی در این مسیر جلوگیری کرده ایم. به همین دلیل است که میگوییم بهترین زمان برای سفارش پروژه سئو قبل از اجرای پروژه است.

https://grayhatseo.ir/

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر