سایت شماره یک:

روش استفاده و کاربردهای ماشین اصلاح موزر:

همه آقایان با کاربرد و یا روش های به کار بردن ماشین ریش تراش و اصلاح موزر کم و بیش آشنایی دارند. اما به طور خلاصه میتوان گفت از این ماشین اصلاح برای پیرایش موهای سر، موهای صورت و موهای زائد قسمت های مختلف بدن میتوان در منزل یا سالن های آرایش استفاده کرد.

سالن های آرایش و پیرایش آقایان یکی از طرفداران همیشکی موزر 1400 هستند. با کمک شانه های مختلف میتوان موی هر قسمتی از بدن را که بخواهید به اندازه دلخواه خود اصلاح نمایید. حتی اگر میخواهید با شماره صفر به اصلاح بپردازید، کافیست شانه آن را برداشته و اهرم را روی درجه صفر نگه دارید تا بتوانید اصلاحی کامل و تمیز داشته باشید.

موزر آلمانی

روش تشخیص موزر درجه 1 اصل از موزر تقلبی و فیک:

با وجود نمونه های تقلبی این دستگاه، بهتر است به موارد زیر دقت کنید تا از اصل و با کیفیت بودن موزر خود اطمینان حاصل کنیدو برای خرید از تهران تخفیف اقدام به تهیه موزر نمایید.

 

ماشین ریش تراش و اصلاح سر موزر در نوع اصلی دارای مارک ساخت آلمان با عبارت Made in Germanyاست و این عبارت در قسمت های مختلف مانند قسمت نقره ای جلوی موزر، زیر تیغه ها به صورت کاملا حک شده وجود دارد به نحوی که با کشیدن انگشت روی آن متوجه حک شدن آن میشوید. همچنین این عبارت روی پشت دستگاه و روی جعبه درج شده است.

در موزر های تقلبی هم این نوشته روی قسمت نقره ای و زیر تیغه ها وجود دارد، اما به صورت حک شده نیست و وقتی با نوک انگشت روی آن بکشید کاملا صاف است. در نتیجه امکان تشخیص اصل بودن موزر کاملا ساده و آسان است.

ماشین اصلاح موزر عرضه شده در این فروشگاه دارای مارک ساخت آلمان حک شده در قسمت های فوق بوده و همچنین به عنوان اشانتیون یک بسته کامل از شانه های دستگاه در شماره های مختلف برای مشتریان عزیز ارسال میگردد.

بهترین ماشین اصلاح سر و صورت آقایان

منبع: موزر اصلی

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر