با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف، محصولات گوناگونی در خصوص تامین امنیت ساختمان تولید و ارائه شده‌اند. حفاظ شاخ گوزنی و نرده پنجره یکی از این محصولات به شمار می‌آید که تاثیر بسزایی در ایمن‌ سازی ساختمان دارد. ما در این مطلب سعی داریم ضمن پرداختن به موضوع تامین امنیت برای سازه‌های مسکونی و اداری و … درباره دو نوع از این محصولات یعنی استفاده از حفاظ شاخ گوزنی برای دور تا دور حیاط یا محوطه‌های مختلف و همچنین نرده پنجره اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

سایت شماره یک:

امنیت به چه معناست؟

مسئله امنیت و ایمن سازی چیزی نیست که به تازگی مورد توجه قرار گرفته باشد. از گذشته‌های دور تاکنون بشر همواره سعی کرده محیط زندگی و اسکان خود را از آسیب بلایای طبیعی، سرقت دزدان و همچنین حمله حیوانات وحشی و … ایمن سازد. استفاده از ابزار و وسایل گوناگون نیز از گذشته تاکنون همواره تغییرات بسیاری پیدا کرده و همچنان نیز این روند ادامه دارد. پس معنای امنیت با همین چند جمله روشن می‌شود؛ یعنی استفاده از ابزار، محصولات و راهکارهایی که ما را در قبال بلایا و اتفاقات «به‌خصوص دستبرد سارقان» حفظ و مصون نماید. حفاظ شاخ گوزنی و نرده پنجره که در ادامه به معرفی بیشتر آن‌ها خواهیم پرداخت، بخشی از محصولات و تجهیزاتی به شمار می‌آید که می‌تواند تا حدود بسیار زیادی امنیت خانه، ویلا و محیط کار شما را فراهم نماید.

استفاده از حفاظ شاخ گوزنی یکی از راه‌های ایمن سازی ساختمان

پیش از آن که به معرفی حفاظ شاخ گوزنی و ویژگی‌ها و مزایای استفاده از آن بپردازیم، لازم است این نکته را متذکر شویم که در حال حاضر حفاظ در انواع گوناگون توسط تولید کنندگان و صنعت‌گران فعال در این حوزه تولید و به بازار ارائه شده است که می‌توان برای حفظ امنیت اطراف خانه، باغ و محیط کار از آن‌ها استفاده کرد که البته انتخاب هریک از انواع حفاظ‌های فلزی به سلیقه، نیاز و بودجه شما بستگی دارد.

عملکرد نرده حفاظ آهنی یا فلزی که به آن‌ها حفاظ روی دیوار هم گفته می‌شود به این صورت است که ورود سارقان و افراد غیر را به محیط شما غیرممکن می‌کند؛ از جمله این نوع حفاظ‌ها می‌توان به نرده شاخ گوزنی، نیزار، لیلیوم و … اشاره کرد. هرکدام از این تولیدات علاوه بر زیبایی خاص خود، کارایی ویژه‌ای دارند و برای نصب آن‌ها لازم است مشتریان به متراژ، ارتفاع و عرض دیوار توجه داشته و نرده‌هایی متناسب با آن را سفارش دهند.

همان‌طور که اشاره کردیم حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع نرده‌های فلزی به شمار می‌آید که متناسب برای ایمن سازی دیوار خانه‌های ویلایی، حیاط خانه‌های آپارتمانی و دیوار باغ ها است؛ اما چرا به این نوع از حفاظ، شاخ گوزنی می‌گویند؟ به این جهت که طراحی این نوع نرده شباهت بسیاری به شاخ گوزن دارد و به این شکل در هم بافته شده است. این نوع نرده حفاظ آهنی قابلیت این امر را دارد که بتواند تا حد بسیار زیادی از ورود سارقان به خانه و ملک شما جلوگیری نماید.

مزایای استفاده از نرده شاخ گوزنی

شما از هر نوع نرده و حفاظی که برای ایمن سازی خانه و ملک خود استفاده کنید، تا حد بسیار زیادی می‌تواند ایمنی و امنیت شما را تامین نماید. ازجمله مزایای حفاظ شاخ گوزنی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دائمی و نفوذناپذیر است.
  • نیاز به نگهداری و رسیدگی چندانی ندارد و تابش نور خورشید و باد و باران آن را از بین نخواهد برد.
  • می‌توان آن را با تراکم کم و زیاد تولید کرده و به دلخواه مشتری رنگ آمیزی کرد.
  • از قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای برخوردار است.
  • تاثیر خوبی در زیباسازی نمای ساختمان خواهد داشت.

نرده پنجره و اهمیت آن در ایمن‌سازی ساختمان

از دیگر مواردی که لازم است برای ساختمان در نظر گرفته شود تا امنیت آن تامین گردد، استفاده از نرده پنجره است. نرده‌های پنجره که از جنس فلز و آهن و در مدل‌های مختلف تولید می‌شود، می‌تواند تا حد زیادی ایمنی منازل مسکونی، ویلایی و اداری و … را تامین نماید.

عموما صنعت‌گرانی که در حوزه تولید انواع حفاظ شاخ گوزنی و نرده پنجره فعالیت می‌کنند، این نوع از حفاظ‌ها را از جنس آهن و یا استیل و به صورت‌های مختلفی از جمله فرفورژه و یا دوجداره می‌سازند که البته با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود قیمت و استحکام حفاظ شاخ گوزنی و نرده پنجره و ... متفاوت خواهد بود.

مزیت استفاده از نرده پنجره

شاید بسیاری بر این باور باشند که نصب نرده پنجره روی پنجره‌های یک ساختمان تا حد زیادی از زیبایی ظاهری ساختمان کم کرده و میزان دید ساکنان خانه را کم می‌کند؛ اما اگر نسبت به این مورد که شاید یکی از معایب نرده‌های پنجره به شمار می‌آید، به قابلیت‌های استفاده از آن توجه کنید، خواهید دید که کاربرد بسیار مهمی دارد. ما در ادامه به مزایای نصب نرده فلزی به پنجره اشاره خواهیم کرد.

  • بالا بردن امنیت ساختمان با استفاده از حفاظ پنجره
  • حفاظت از کودکان
  • محافظت از حیوانات خانگی
  • حفظ زیبایی نمای ساختمان با انتخاب
  • قیمت مقرون به صرفه‌ای نسبت به سایر تجهیزات ایمنی دارد
  • در مقابل آفتاب و باد و باران مقاوم است
  • رنگ‌آمیزی آن‌ها به گونه‌ای است که دچار زنگ‌زدگی و خوردگی نمی‌شود

گروه صنعتی ایمن سازی

داشتن امنیت در محیطی که زندگی می‌کنیم یکی از موارد ضروری و مهم است؛ بنابراین باید نسبت به منزل مسکونی، ویلا و محیط اداری که در آن ساکن هستیم، نوعی از تجهیزات ایمنی را انتخاب کنیم که با شرایط و امکانات ما سنخیت و هماهنگی داشته باشد. گاهی استفاده از انواع حفاظ مانند حفاظ شاخ گوزنی و نرده پنجره و یا دزدگیر می‌تواند امنیت محیط شما را تامین نماید؛ گاهی نیز استفاده از دوربین‌های مداربسته، حفاظ‌های فلزی ازجمله حفاظ شاخ گوزنی و یا انواع درب‌های ضد سرقت و آکاردئونی قادر به تامین امنیت محیط شما هستند. بنابراین انتخاب آن‌ها به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. گروه صنعتی ایمن‌سازی یکی از بزرگ‌ترین مراکز تخصصی فروش، نصب و ارائه خدمات ایمنی و امنیتی است که می‌تواند در خصوص انتخاب محصول و تجهیزات مناسب مشاوره و راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی خدمات ارائه شده مانند حفاظ شاخ گوزنی و نرده پنجره و سایر محصولات و تجهیزات این مرکز پیشنهاد می‌کنیم به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی https://imensazi.com/ مراجعه نمایید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر