سایت شماره یک:

بلیط هواپیما تهران کیش

بلیط هواپیما تهران کیش جزو پرفروش ترین بلیط های هواپیما در کشور ما محسوب می گردد. جزیره کیش به عنوان یکی از قطب های گردشگری و مقاصد اصلی سفر در ایران در ایام مختلف میزبان مسافران زیادی است. این جزیره یبا که در جنوب ایران واقع شده علاوه بر جاذبه های طبیعی و تاریخی از اماکن تفریحی و مراکز خرید متنوعی نیز برخوردار می باشد. از این رو گردشگران زیادی علاقمند سفر به کیش می باشند. با اینکه از مسیر دریایی نیز می توان به کیش رفت اما اکثر گردشگران ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما تهران کیش این مسیر را راحت و سریعتر طی کنند.

تهران به عنوان پایتخت و پرجمعیت ترین شهر کشور بیشترین میزان فروش بلیط پرواز کیش را دارد. زیرا هم ساکنین تهران بسیار علاقمند به سپری کردن اوقات خود در جزیره کیش می باشند و هم اینکه برخی از مسافران که از شهرهای آنها پرواز مستقیم به کیش وجود ندارد، به تهران آمده و از طریق فرودگاه مهرآباد عازم کیش می شوند. بنابراین بلیط هواپیما تهران کیش متقاضی زیادی دارد.

اگر شما هم قصد دارید از تهران به کیش بروید می تواند جهت خرید بلیت به سایت آس چارتر مراجعه نموده و با توجه به برنامه سفر و تاریخ حرکت، پرواز مورد نظر را رزرو کنید.

انواع بلیط هواپیما تهران کیش

به دلیل توریستی بودن کیش و تقاضای زیاد گردشگران برای سفر به این جزیره زیبا، همه روزه پروازهای متعددی از تهران انجام می شود. ایرلاین های مختلفی به جابجایی مسافر در این مسیر هوایی پرداخته و بلیط هوای گوناگونی به فروش می رسند. بلیط هواپیما تهران کیش آس چارتر را می توان به دو صورت چارتری و سیستمی خریداری نمود. هرکدام از این نوع بلیط ها دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه آنها را شرح می دهیم.

بلیط هواپیما تهران کیش چارتری

شاید شما هم نام بلیت چارتر را شنیده و یا اطلاعاتی از این نوع بلیط داشته باشید. پروازهای چارتر را به عنوان پروازهای ارزان نیز می شناسند اما این قضیه همیشه صادق نیست. آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی بخشی یا همه صندلی های هواپیما را اجاره کرده و با نرخ تصویبی خود به مشتریان ارائه می دهند. این امر باعث می شود تعیین نرخ بلیط هواپیما تهران کیش برعهده چارتر کننده بوده و با توجه به عواملی قیمت آن را مشخص کند. چارتر کننده در زمان هایی که تقاضا برای بلیط کم باشد می تواند قیمت آن را کاهش داده تا هیچ صندلی خالی نماند. گاهی اوقات نیز تقاضا بسیار زیاد است افزایش قیمت صورت می گیرد.

معمولا در اوقاتی که تایم سفر محسوب شده مانند تعطیلات عید و یا پاییز و زمستان که جزیره کیش از آب و هوای مطلوبی برخوردار است و میزان تقاضا برای سفر بالا بوده، قیمت بلیط هواپیما تهران کیش افزایش می یابد. اما در فصل تابستان که به خاطر گرمای زیاد کیش مسافران کمتری به این جزیره سفر می کنند، قیمت بلیط کاهش می یابد. علاوه بر مسئله قیمت بلیط چارتری تهران به کیش از ویژگی های دیگری نیز برخوردار می باشد. این نوع بلیط شرایط کنسلی خاصی دارد و قوانین کنسلی و استرداد آن مطابق با نظر ایرلاین و شرکت چارترکننده تعیین می شود. در برخی موارد نیز اصلا امکان کنسل کردن بلیط پرواز چارتری تهران کیش وجود ندارد. همچنین نرخ بلیط کودکان در پروازهای چارتری که از تهران به کیش انجام می شود نیمه بها محاسبه نمی گیردد و با نرخ بلیط بزرگسالان یکسان است.

بلیط هواپیما تهران کیش سیستمی

بلیط سیستمی هواپیما تهران کیش بلیطی است که مسافر مستقیما آن را از خود ایرلاین و یا نمایندگان فروش آن می خرد و کلیه مسائل مربوط به پرواز از جمله نرخ و ظرفیت پرواز توسط خود ایرلاین مشخص می شود. این نوع بلیط معمولا نرخ مصوب و ثابتی دارد و تغییر قیمت آن با نظر سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین صورت می گیرد. از مهمترین ویژگی های بلیط هواپیما تهران کیش سیستمی می توان به امکان کنسلی اشاره نمود. به هردلیلی اگر مسافر از پرواز استفاده نکند، درصدی از هزینه پرداخت شده توسط او به عوان جریمه محسوب شده و مابقی بازگردانده می شود. همچنین نرخ بلیط کودکان نیز کمتر از بزرگسالان است. اگر قصد دارید با خانواده به جزیره کیش سفر کنید و دارای فرزند هستید می توانید با خرید بلیط سیستمی تهران کیش هزینه کمتری به نسبت بلیط چارتری پرداخت کنید. در بلیط های سیستمی بهای بلیط نوزاد (کمتر از 2 سال) 10 درصد بهای کل بلیط و نرخ بلیط کودک 2 تا 12 سال نیم بها می باشد.

همچنین این بلیط در بازه زمانی طولانی تری ارائه می گردد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران کیش را دارید می توانید آن را دو ماه قبل از تارخ سفر خود رزرو کنید. اما بلیط چارتر اینگونه نیست و معمولا در بازاه زمانی 15 روزه در سامانه های فروش نشان داده شده و قابل رزرو می باشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش

هزینه حمل و نقل همیشه یکی از اصلی ترین مسائل در سفر محسوب می شود. گردشگرانی که می خواهند به جزیره زیبای کیش سفر کرده و چندین روز را به تفریح و گردش بپردازند همیشه به دنبال قیمت ارزان بلیط هواپیما تهران کیش می باشند تا مقداری از هزینه سفرشان کاسته شود. قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. همانطور که گفته شد یکی از فاکتورها نوع بلیط (چارتر یا سیستمی) است. مورد بعدی که در قیمت پرواز تهران کیش تاثیر دارد تاریخ سفر است. در زمان هایی که سفر به جزیره کیش متقاضی دارد معمولا نرخ بلیط افزایش می یابد.

کلاس پروازی فاکتور دیگر تعیین کننده قیمت بلیط هواپیما تهران کیش است. بلیط های کلاس پروازی اکونومی مناسبترین قیمت را دارند و در مقابل کلاس پروازی فرست کلاس از بیشترین قیمت برخوردار است زیرا دارای خدمات ویژه ای می باشد.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران کیش

انواع تفریحات آبی، مراکزخرید، ساحل های زیبا، اماکن تاریخی و دیدنی متعدد باعث شده اند که کیش یکی از توریستی ترین نقاط کشورمان محسوب شود و در همه ایام سال میزبان گردشگران باشد. جزیره کیش در جنوب ایران قرار گرفته و از آب و هوای گرم و مرطوبی برخوردار است. نیمه اول سال و مخصوصا فصل تابستان هوای این منطقه بسیار گرم بوده و میزان شرجی بودن بالا است. از این رو این زمان کمترین تعداد گردشگر به این جزیره سفر می کنند.

اما نیمه دوم سال و با متعدل شدن و خنک شدن هوا، گردشگران زیادی بلیط هواپیما تهران کیش را خریداری نموده و به این جزیره سفر می کنند. زمستان بهترین زمان سفر به جزیره کیش محسوب می شود. شما می توانید در این فصل از آب و هوای بهاری کیش لذت برده و سفری به یادماندی برای خود رقم بزنید. یکی دیگر از زمان هایی که برای سفر به کیش و خرید بلیط هواپیما مناسب است، تعطیلات عید نوروز می باشد.

اگر قصد دارید سفری ارزانتر و اقتصادی به جزیره کیش داشته باشید، باید بلیط هواپیما تهران کیش را در فصل تابستان خریداری کنید. در این فصل برای جذب بیشتر گردشگران تخفیفات خوبی برای سفر به کیش از سوی ایرلاین ها، دفاتر خدمات مسافرتی و هتل ها لحاظ می گردد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران کیش

یکی از راه های خرید بلیط هواپیما تهران کیش مراجعه به سامانه های رزرواسیون می باشد. شما می توانید برای تهیه بلیط از خمات سایت آس چارتر استفاده کنید. اگر قصد سفر به کیش با هواپیما را دارید، با مراجعه به آس چارتر می توانید پروازهای مختلف از مبدا تهران به مقصد کیش را مشاهده نموده و با مقایسه آنها با یکدیگر و با توجه به تاریخ سفر خود، بلیط مورد نظر را رزرو کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر