کافه راک به جرئت می توان گفت از بهترین و منحصر به فردترین کافه های تهران است

سایت شماره یک:

با ورود به کافه راک، با محیطی شلوغ از نظر دکوراسیون و نورپردازی قرمز رنگ روبرو می شویم. با بر روی دیوارهای کافه راک قاب عکس هایی وجود دارد که اکثر آن ها بازیگران معروف دنیای هالیوود، خواننده های مطرح و اکثر گروه های نوازنده موسیقی سبک راک هستند.

همچنین در سمت دیگر از کافه، بر روی دیوارها انواع ادوات موسیقی سبک راک مانند درام و گیتار الکتریک نصب شده است که جوی خاص و متفاوت را ارائه می دهد.

لازم به ذکر است در بالای درب ورودی، تلویزیونی نصب شده که همواره کنسرت ها و موزیک ویدیوهای سبک راک و متال در حال پخش است و در روزهایی که بازی های مهم مانند فوتبال و غیره برگزار می شود، مشتریان می توانند بازی ها را در کافه مشاهده کنند.

یکی دیگر از نکات مثبت کافه راک، توجه به عشاق است. بطور کلی سبک طراحی کافه و چیدمان صندلی ها بیشتر برای قرارهای دونفره طراحی شده و در کنار آنها، عشاق در روز ولنتاین می توانند از 25 درصد تخفیف در کافه راک برخوردار شوند.

آدرس کافه راک: تهران – شهرک غرب – بلوار دریا – خیابان گلها – بعد از توحید 3 – پلاک 10

شماره تماس جهت رزرو: 0218369196

ساعت کاری کافه: همه روزه از ساعت 9:00 الی 24:00

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • کافه راک کجاست؟
    آدرس کافه راک: تهران – شهرک غرب – بلوار دریا – خیابان گلها – بعد از توحید 3 – پلاک 10
  • کافه راک چه منویی دارد؟
    به سراغ منوی کافه راک می رویم. کافه منویی با تنوع بالا دارد که انواه نوشیدنی های گرم و سرد در لیوان ها و فنجان های شکیل و تزئین شده سرو می شوند. جذاب ترین قسمت منوی کافه راک، بخش غذاها است. شاید نام غذاها در منو چندان هیجان انگیز نباشد اما کافیست یکی از وعده های غذایی و یا پیش غذایی کافه را سفارش دهید تا با ظرف های زیبا و تزئینات بی نظیر آن روبرو شوید. همچنین به غیر از ظاهر جذاب و زیبای غذاها، کیفیتی بسیار عالی دارند و به لطف آن، بازه قیمتی منوی کافه راک در سطح "متوسط رو به بالا" قرار می گرد.

ارسال نظر