نام کافه تهرون برای کافه گردهای تهران بسیار آشناست؛ چراکه این کافه، یکی از خاص‌ترین کافه های تهران محسوب می‌شود.

سایت شماره یک:

 آنچه باعث محبوبیت آن در بین مشتریانش شده، غذاهای باکیفیت و منو متنوع آن است. جدا از این، محیط کافه تهران نیز بسیار دوست‌داشتنی است. این کافه در یکی از خانه‌های قدیمی تهران قرار دارد. وقتی از بیرون به در کافه نگاه کنید، شاید در نظر اول تنها یک خانه‌ی قدیمی معمولی ببینید اما وارد حیاط که می‌شوید، گلدان‌های سفالی با گل‌های شمعدانی، حوض میان حیاط، کاشی‌های طرح قدیم کف حیاط، دیوارهای آجری و باغچه‌های زیبایش مجذوبتان خواهد کرد.

همه‌چیز اینجا حال و هوای دهه 40 را دارد. در حیاط میز و صندلی‌های چوبی با رومیزی‌های قدیمی را می‌بینید و در صورت تمایل می‌توانید، میزی در حیاط برای نشستن انتخاب کنید. هر میز به نام یک گل یا درخت نام‌گذاری شده است.

آنچه درباره فضای حیاط ذکر کردیم، شاید با دیدن تصاویر کافه تهران کاملا برایتان ملموس باشد. در داخل خانه نیز میز و صندلی برای نشستن وجود دارد. پشت‌دری‌های توری، کتابخانه و میزتحریر کنج اتاق، نشانگر ذوق طراح این محل است که البته این خوش‌سلیقگی را در دیزاین بشقاب‌های غذا، لیوان‌های شربت و دم‌نوش‌ها نیز می‌توان دید. بوی غذاهای اصیل ایرانی، همراه با آوای موسیقی سنتی، انگار گوشه‌ای از خاطراتمان است که در مقابل چشمانمان جانی دوباره گرفته باشد. 

 

آدرس کافه تهرون

آدرس کافه تهرون در خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، کوچه خسرو پلاک 39 قرار دارد. ساعت کاری این کافه از 8:30 صبح تا 23:30 شب است. اگر تعداد شما بیش از 6 نفر باشد، لازم است قبل از رفتن به کافه، حتما میزی رزرو نمایید.

دسترسی به کافه : در صورت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، از نقاط مختلف شهر به ایستگاه مترو یا اتوبوس فردوسی بروید و از آنجا پیاده یا با تاکسی خود را به کافه تهرون برسانید.

شماره تماس : ۰۲۱۸۸۹۰۶۸۱۳

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • کافه تهرون کجاست؟
    آدرس کافه نادری: تهران – خیابان جمهوری – مابین سی تیر و چهارراه استانبول – پلاک 524 و 520
  • چه نوشیدنی هایی در کافه تهرون سرو می شود؟
    در منوی کافه‌ نادری هم، انواع چای (سیاه، سبز، ترش، ماسالا)، شیر (گرم، سرد، عسل دارچین و کاکائو)، شکلات داغ، قهوه (ترک، فرانسه، یونانی، موکا، اسپرسو)، کاپوچینو، لاته و نسکافه به چشم می‌خورد. نوشیدنی‌های سرد کافه نیز شامل بستنی مخصوص نادری، انواع شیک و گلاسه است.

ارسال نظر