فرقی نمی‌کند چه زمانی به کافه تهرون بروید. زیرا پرسنل این کافه با ایده‌هایی که در فضای این کافه پیاده سازی کرده‌اند، در هر فصل و هر زمانی از سال کافه‌ای گرم و صمیمی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

سایت شماره یک:

این کافه تقریباً در وسط شهر تهران در منطقه 6 و کوچه خوسرو قرار دارد. این یعنی هرگاه در میانه روز کاری خود از همهمه و شلوغی روز خسته شدید، می‌توانید سری به کافه تهروم بزنید و با نشستن در فضای آرامش بخش ایران قدیم و گوش دادن به موسیقی اصیل ایرانی آرامش را به روز خود بازگردانید.

اما اگر قصد دارید از فضای بیرونی کافه بهره ببرید و کنار حوض و گل‌های رنگارنگ اطراف آن بنشینید و از نوشیدنی‌های گوارای کافه تهرون سفارش دهید، فصل بهار و تابستان بهترین انتخاب برای رفتن به این کافه است. ترکیب یک شربت خنک با عرقیجات گیاهی اصیل ایرانی در کنار حوضی زیبا، روز گرم تابستانی شما را خنک خواهد کرد.

راه‌های دسترسی به کافه تهرون

آدرس: تهران، منطقه 6، خیابان نجات اللهی (ویلا)، کوچه خسرو، پلاک 39

کافه تهرون تقریباً در مرکز تهران و بین دو خیابان قرنی و نجات اللهی یا همان ویلای سابق قرار دارد. خوشبختانه به دلیل حضور ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی این کافه حتماً نیازی نیست که با خودرو شخصی به این کافه بروید. اما اگر با خودرو شخصی نیز بخواهید به این کافه بروید، بولوار کریم خان زند که ترافیک نسبتاً کمی نیز دارد می‌تواند شما را به این کافه برساند.

دسترسی به کافه تهرون با خودرو شخصی: همانطور که بالاتر اشاره کردیم، این کافه بین دو خیابان قرنی و نجات اللهی قرار دارد. این یعنی از هر مسیری که به این دو خیابان ختم می‌شود می‌توانید به کافه تهرون دسترسی داشته باشید. البته با توجه به یک طرفه بودن خیابان قرنی و کوچه خسرو که کافه در آن قرار دارد. در واقع شما باید در خیابان قرنی وارد کوچه کلانتری شده و از خیابان ویلا به کوچه خسرو بروید. خیابان‌های فردوسی و انقلاب از سمت میدان فردوسی به خیابان قرنی راه دارند.

بولوار کریم خان زند از شمال و خیابان انقلاب از جنوب نیز به خیابان نجات اللهی راه دارند. از سمت خیابان ولیعصر نیز پس از رسیدن به میدان ولیعصر می‌توانید وارد بولوار کریم خان زند شوید. در داخل خیابان ویلا نیز سراغ کوچه خسرو و کافه تهرون را از هر کسی بگیرید شما را راهنمایی خواهد کرد.

دسترسی به کافه تهرون با مترو: با توجه به ترافیکی که در خیابان‌های اطراف این کافه مخصوصاً در خیابان ولیعصر وجود دارد، مترو بهترین انتخاب برای دسترسی به کافه تهرون است. نزدیک‌ترین ایستگاه به این کافه نیز ایستگاه مترو خیابان ولیعصر است. پس از پیاده شدن در این ایستگاه می‌توانید با اتوبوس‌های بولوار کریم خان زند تا نزدیکی خیابان ویلا بروید و از آنجا سوار تاکسی‌های این بولوار به خیابان ویلا شوید. البته مسیر پیاده تا کافه تهرون از ایستگاه اتوبوس نیز تنها 10 دقیقه زمانی می‌برد.

دسترسی به کافه تهرون با اتوبوس: برای استفاده از اتوبوس در مسیر کافه تهرون، بهترین گزینه بی آر تی خیابان  ولیعصر است. این خط اتوبوس به سرعت شما را به میدان ولیعصر می‌رساند و از آنجا نیز می‌توانید اتوبوس‌های بولوار کریم خان را سوار شوید و ادامه مسیر را مانند بالا ادامه دهید. راه دیگری که برای استفاده از اتوبوس وجود دارد، خط اتوبوس خیابان طالقانی است. در این خط شما باید در ایستگاه بهجت پیاده شوید و وارد خیابان قرنی شوید. از ابتدای این خیابان تا رسیدن به کوچه خسرو نیز می‌توانید تاکسی سوار شوید.

تگ های مرتبط

پرسش و پاسخ

  • کافه تهرون کجاست؟
    آدرس کافه نادری: تهران – خیابان جمهوری – مابین سی تیر و چهارراه استانبول – پلاک 524 و 520
  • چه نوشیدنی هایی در کافه تهرون سرو می شود؟
    در منوی کافه‌ نادری هم، انواع چای (سیاه، سبز، ترش، ماسالا)، شیر (گرم، سرد، عسل دارچین و کاکائو)، شکلات داغ، قهوه (ترک، فرانسه، یونانی، موکا، اسپرسو)، کاپوچینو، لاته و نسکافه به چشم می‌خورد. نوشیدنی‌های سرد کافه نیز شامل بستنی مخصوص نادری، انواع شیک و گلاسه است.

ارسال نظر