مارک آندره تراشتگن گلر بارسا در بازی دیشب آلمان روی سکوها حضور داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که پیش از این صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده بود، با نتیجه 9-0 مقابل لیختن‌اشتاین پیروز شد. یانس هوفر در دقیقه 6 به دلیل خطای شدید روی لئون گورتزکا از زمین اخراج شد تا میهمان در دقایق ابتدایی غافلگیر شود.

در ادامه ایلکای گوندوگان در دقیقه 11 از روی نقطه پنالتی، لروی سانه در دقایق 22 و 49، مارکو رویس در دقیقه 23، توماس مولر در دقایق 77 و 86 و ریدل باکو در دقیقه 80 گلزنی کردند. گل به‌خودی‌های دانیل کوفمن در دقیقه 20 و ماکسیمیلیان گوپل در دقیقه 89 هم دو گل دیگر شاگردان هانس‌دیتر فلیک را رقم زدند.

نکته عجیب این بازی سکونشینی مارک آندره تراشتگن بود. در شرایط معمول، تراشتگن ذخیره مانوئل نویر است ولی دیشب تراشتکن نه تنها درون دروازه قرار نگرفت که روی نیمکت نیز حضور نداشت.

تا مدت ها بحث بر سر اینکه تراشتگن لایق پیراهن شاره یک مانشافت است، باعث تنش در اردوی تیم ملی آلمان بود و یوآخیم لوو یک بار مجبور به واکنش قاطع شد و در نشست خبری خود گفت که تا زمانی که او سرمربی است، نویر گلر شماره یک خواهد بود و به نظر برای فلیک نیز نویر شماره یک محسوب می شود.

سرمربی سابق بایرن دیروز کوین تراپ و برند لنو را وارد فهرست کرد و تراشتگن را روی سکوها فرستاد. رسانه های آلمانی نوشته اند که تصمیم فلیک فنی بوده و تراشتگن مصدومیتی نداشته است.

باید دید فلیک برای استراحت دادن به تراشتگن و استفاده از او در بازی بعدی مقابل ارمنستان چنین تصمیمی گرفته یا واقعا روی گلر بارسا حساب باز نمی کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر