عکسی از سام درخشانی را در برنامه - مسابقه مافیا تماشا می‌کنید.

سایت شماره یک:

نحوه آشنایی سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور
قول سام درخشانی به علی انصاریان با قلب‌های قرمز
دنیای بازیگری سام درخشانی
سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 31 تیر سال 1354 در خیابان ولیعصر تهران متولد شد و بزرگ شده همان منطقه است. سام درخشانی در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام پانته آ و یک برادر به نام شهریار دارد. سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. سام درخشانی مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود.

سام درخشانی

نحوه آشنایی سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور

سام درخشانی 26 خرداد ماه سال 1394 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است.

سام درخشانی در این‌باره گفت: من و عسل یک دوست خانوادگی مشترک داشتیم که ما را برای یک ‌مهمانی خانوادگی دعوت کرد. در آن ‌مهمانی با عسل آشنا شدم و این آشنایی ادامه پیدا کرد. بعد از مدتی خانواده‌ های ما نیز با هم رفت‌و‌آمد پیدا کردند و این باعث شناخت بیشتر ما نسبت به اخلاق و روحیات همدیگر و در نهایت منجر به ازدواج ما شد.

عسل هم گفت: در ابتدا اصلا فکر نمی‌کردم آشنایی من و سام به مرحله ازدواج برسد ولی رفته‌ رفته این حس در ما به وجود آمد که می‌توانیم زندگی مشترک مان را در کنار هم تشکیل بدهیم.

سام درخشانی

قول سام درخشانی به علی انصاریان با قلب‌های قرمز

سام درخشانی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش ناراحتی خود را از درگذشت علی انصاریان ابراز کرد. این بازیگر سینما و تلوزیون کشورمان که به شدت استقلالی است قول داد که به حرمت انصاریان دیگر هیچ وقت برای پرسپولیسی‌ کری نخواند. سام درخشانی در این خصوص نوشت:

سام درخشانی

دنیای بازیگری سام درخشانی

سام درخشانی حضور در دنیای هنر را از با گذراندن یک دوره بازیگری در کلاس های استاد سمندریان آغاز کرد و اولین بار با مجموعه تلویزیونی شب زدگان در سال 1378 به دنیای بازیگری قدم نهاد و بعد از آن در سریال هایی چون بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، سالهای برف و بنفشه، ما چند نفر، روزهای زیبا، نابرده رنج و... به ایفای نقش پرداخت.

سام درخشانی

تگ های مرتبط

ارسال نظر