اگر سخت پسند هستید و کیفیت و سالم بودن غذا برای شما در الویت قرار دارد به شما پیشنهاد میکنم به بهترین رستوران های تهران بروید و علاوه بر خوردن یک غذای لذیذ از محیط شگفت انگیز آن نیز لذت ببرید و برای مناسبتهای مختلف خانواده و دوستانتان را به این رستوران ها دعوت کنید و شبی خاطره انگیز را برای اطرافیانتان رقم بزنید.

یکی از مهمترین دغدغه های حیات هر انسان از بدو تولد خوردن و آشامیدن است.با پیشرفت علم و تکنولوژی انسانها دقت بیشتری بر سیستم غذایی خود دارند و در تلاشند که آنچه که به عنوان غذا مصرف میکنند کیفیت خوبی داشته باشد. در زندگی امروزی در تمام دنیا یکی از تفریحات مردم خوردن غذا در کنار خانواده و دوستانشان در رستوران ها می باشد،مردم تهران هم در تمام ایام هفته مخصوصا در تعطیلات به بهترین رستوران های تهران می روند و ساعات خوشی را در کنار دوستانشان در بهترین رستوران های تهران سپری میکنند.در بهترین رستوران های تهران علاوه بر محیط آرامبخش و شاد می توانید غذای سالم و با کیفیت بخورید.در تهران چندین رستوران وجود دارد که جز بهترین رستوران های تهران است و می توانید با خیال راحت به آنجا بروید و از همه چیز  لذت ببرید.

بهترین رستوران های تهران

 معرفی بهترین رستوران های تهران

وقتی حرف از یک شام یا ناهار خوشمزه به میان می آید، ناخواسته ذهن انسان رستورانهای  های قرن ۱۷ اروپا را متصور می شود که عظمت و شکوه معماریشان زبانزد بود و میزبان شاهزادگان و  ارباب زادگان اروپایی بودند و لذیذ ترین غذا های قاره سبز  را سرو می کردند. حالا بعد از سال ها اینجا در تهران فرصتی فراهم شده تا شکوه معماری غربی را از نزدیک مشاهده کنید و در یک فضای عالی غذاهایی خوشمزه و اصولی را نوشجان کنید و با چشم اندازی از تهران لحظات نابی را تجربه کنید و یکی از بهترین خاطره های زندگی تان را رقم بزنید.

بهترین رستوران های تهران

 کاخ رستوران لیدوما تهران

بی شک کاخ رستوران لیدوما یکی از بهترین رستوران های تهران است که در آن علاوه بر غذا می توانید از دکوراسیون و معماری بینظیر رستوران لذت ببرید.برای رفتن به کاخ رستوران لیدوما راه های مختلفی وجود دارد. اگر از حمل و نقل عمومی استفاده می کنید می توانید با استفاده از خط هفت مترو تهران خودتان را به میدان صنعت برسانید و با چند دقیقه قدم زدن وارد مجتمع تجاری لیدوما شوید. همین طور از بسیاری از مناطق تهران با سوار شدن بر تاکسی های زرد رنگ میدان صنعت می توانید در نزدیکی مجتمع پیاده شوید . و اگر از خودروی شخصیتان استفاده می کنید از طریق اتوبان همت یا و حکیم وارد اتوبان شیخ فضل الله شمال شوید و در میدان صنعت به سمت غرب بپیچید. کمی جلوتر مجتمع لیدوما را مشاهده خواهید کرد . پارکینگ اختصاصی مجموعه با پرداخت هزینه جداگانه در محل در دسترس شما خواهد بود تا با خیال راحت خودروی خودتان را پارک کنید.

بهترین رستوران های تهران

کاخ رستوران لیدوما رستوران بسیار زیبایی هستش که ظاهر لوکسش ممکنه این تصور رو به وجود بیاره که منویی با قیمت های نجومی باید داشته باشه....در صورتی که قیمت‌‌هاش خیلی عجیب نیست.

کاخ رستوران لیدوما یکی از بهترین عمارت های رستورانی است که در منطقه شهرک غرب واقع شده است. این مجموعه با گنجایش 800 نفر با محیطی فوق العاده از مرتفع ترین رستوران ها در این شهر بوده که چشم اندازی بی نظیر به کل منطقه دارد.

 فضای داخلی رستوران لوکس لیدوما به 3 بخش فضای VIP، فضای کلاسیک و فضای باز تقسیم می شود. فضای باز همراه با قلیان سرو می شود همچنین غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی و فست فود ایتالیایی در قسمت های دیگر رستوران سرو می شود. این رستوران با گنجایشی بیش از 1000 خودرو آماده پذیرایی از مشتریان می باشد.

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران رستوران گردان برج میلاد است که همیشه میزبان مهمانان ویژه و سخت پسند بوده و با داشتن پرسنل عالی ساعات خوشی را برای مهمانان خود رقم میزند.

بهترین رستوران های تهران

رستوران گردان برج میلاد تهران

برج میلاد که برجی با کاربرد مخابراتی به شمار می رود، امروزه یکی از مهم ترین مکان های گردشگری تهران محسوب می شود که هر روزه میزبان بسیاری از شهروندان تهرانی و گردشگرانی از سایر شهرها می باشد. امکاناتی که برج میلاد را به برجی گردشگری تبدیل کرده شامل سالن های همایش های بین المللی، سینما، سکوی تهران، موزه گالری هنر و از همه مهم تر رستوران گردان می باشد که تجربه بی نظیری را برای مشتریان فراهم می سازد.

بهترین رستوران های تهران

برج میلاد 435 متر ارتفاع داشته و رستوران گردان برج در ارتفاع 276 متری برج میلاد واقع شده است لذا مشتریان چشم انداز زیبایی از شهر تهران و کوه ها های اطراف شهر خواهند داشت. همچنین جالب است بدانید رستوران گردان برج میلاد دارای قسمت گردان نیز می باشد که این قسمت هر یک ساعت، 360 درجه می چرخد تا مشتریان بدون عوض کردن میز خود یک بار کل تهران را مشاهده کنند.

رستوران برج میلاد محیطی لوکس با دکوراسیون زیبا دارد. فارغ از مبلمان و صندلی های شیک و راحت، میزها دارای ظرفیت های مختلفی از 2 تا بیش از 12 نفر هستند لذا اگر به دنبال رستورانی لوکس برای قرارهای کاری، جلسات مهم، قرارهای دوستانه و غیره هستید، رستوران گردان برج میلاد می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. همچنین برای برگزاری جشن های تولد نیز رستوران دارای پکیج های ویژه تولد بوده و امکان رزرو نیز وجود دارد.

اگر قصد دارید از غذاهای بی نظیر رستوران گردان تهران میل کنید، می بایست حداقل 48 ساعت قبل نسبت به رزرو جا اقدام کنید چرا که به دلیل محبوبیت بالای این رستوران، همواره تمام میزها و صندلی ها از قبل رزرو شده هستند. لازم به ذکر است که بگوییم ظرفیت رستوران 300 نفر می باشد.

بهترین رستوران های تهران

ساعت کاری و منوی رستوران گردان برج میلاد

 رستوران برج میلاد سه وعده صبحانه، ناهار و شام را برای مشتریان سرو می کند و برای هر وعده، تنوع بالایی در زمینه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دارد.

همانطور که می دانید، رستوران برج میلاد به صورت بوفه بوده و مجهز به تکنولوژی های روز است و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ای بابت ورودی، بدون محدودیت از تمام غذاهای موجود بر روی بوفه رستوران میل کنند. صبحانه از ساعت 7:30 الی 10:30 سرو می شود و در کنار انواع صبحانه هایی مانند نان و پنیر، خامه، عسل، مربا، صبحانه های دیگری هم وجود دارد که شامل پنکیک، صبحانه های انگلیسی و موارد مشابه می شود.

بهترین رستوران های تهران

در وعده ناهار تنوع غذایی بیشتر می شود. مشتریان می توانند با پرداخت ورودی بوفه ناهار از انواع غذاهای ایرانی شامل انواع خوراک ها، غذاهای برنجی، خورشت ها و در کنار آن ها از تمامی غذاهای فرنگی مانند پیتزاهای ایتالیایی، انواع پاستا، انواع استیک و غیره برخوردار شوند. کیفیت غذاها بی نظیر بوده و ظاهری شکیل هم دارند. لازم به ذکر است وعده ناهار در رستوران گردان برج میلاد همه روزه از ساعت 12:30 الی 16:00 سرو می شود. شاید جالب باشد بدانید منوی غذایی برج میلاد به 4 دسته کلی شامل بشقاب ایرانی، بشقاب پرندگان، بشقاب استیک و بشقاب دریایی تقسیم می شود.

منوی شام هم تا حدودی همانند منوی ناهار بوده و مشتریان هم می بایست هزینه ای را جهت ورودی بوفه شام رستوران پرداخت کنند. برای وعده شام در کنار غذاهای ایرانی که عمدتاً به صورت خوراک سرو می شوند و بشقاب های استیک و غیره، انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزاها، سالادها و پاستاها نیز سرو می شود. لازم به ذکر است وعده شام نیز از ساعت 20:00 الی 24:00 سرو می شود.

نکاتی در رابطه با رستوران گردان برج میلاد که خوب است بدانید:

روزهای سه شنبه، مختص بانوان است چرا که تمامی پرسنل رستوران گردان خانم بوده و ورود آقایان در روزهای سه شنبه ممنوع می باشد.

به غیر از غذاهای اصلی ایرانی و فرنگی، انواع سالادهای ایرانی و فرنگی، دسرهای مختلف مانند تیرامسو، ژله، موس شکلات وانواع چاشنی ها مانند ماست موسیر، ماست و خیار و غیره نیز به صورت میز اردو در کنار بوفه رستوران قرار داده شده و هیچ محدودیتی بابت استفاده از آن ها وجود ندارد.

بهترین رستوران های تهران

مشتریان در تمام نقاط رستوران به اینترنت پرسرعت بی سیم که به صورت رایگان ارائه می شود نیز دسترسی دارند.

 پیش‌تر گفتیم که این رستوران می تواند یکی از منحصر به فردترین و بهترین انتخاب ها برای برگزاری جشن ها باشد. لذا در صورتی که قصد دارید جشن های تولد خود را در رستوران گردان برج میلاد برگزار کنید می بایست ابتدا هماهنگ کرده و در صورتی که قصد داشته باشید تزئینات و دکوراسیون تولد توسط رستوران انجام شود، باید هزینه جداگانه برای آن پرداخت نمایید.

همانطور که می دانیم، جهت ورود به رستوران گردان برج میلاد برای هر وعده صبحانه، ناهار و شام می بایست هزینه قابل توجه و گرانی را بابت ورودی پرداخت نمود اما سامانه های مختلفی هستند که کوپن های تخفیف ارائه داده و می توان به هزینه کمتری بلیط ورودی رستوران گردان را تهیه نمود. .

شاید جالب باشد بدانید در گذشته گفته می شد در رستوران گردان برج میلاد، در میان دسرها نوعی بستنی با روکش طلا سرو می شد که برچسب قیمتی 400 هزار تومان داشت. فارغ از گفته هایی بابت مفید بودن بستنی با روکش طلا برای بدن، شهرداری تهران ضمن برخورد با پیمانکار برج بابت سرو همچین بستنی ای، دستور داد تا سرو آن متوقف شود هرچند تعداد زیادی از گردشگران تور تهران شانس میل کردن این بستنی را داشتند.

رستوران بین المللی شاندیز جردن

اگر میخواهید به رستورانی بروید که هم بابت کیفیت غذا مطمعن باشید و هم از فضای لاکچری و خاص آن لذت ببرید و مهمان های ویژه ی خود را به آنجا ببرید حتما سری به رستوران شاندیز جردن بزنید و به محض ورود محو معماری و فضای آنجا شوید و به خودتان بابت این انتخاب درست تبریک بگویید.رستوران شاندیز جردن یک رستوران زیبا با فضا و دکوراسیونی شگفت‌انگیز است. و در خیابان جردن تهران واقع شده و پیشنهاد می‌کنم این رستوران جزو بهترین رستوران‌هایی است که انواع کباب‌ها، ماهیچه،کتف و گردن را با طعم متفاوتی ارائه می‌دهد.

بهترین رستوران های تهران

رستوران شاندیز جردن یک رستوران بین‌المللی است که همیشه میزبان بسیاری از مهمانان داخلی و خارجی بوده.معماری و نمای‌داخلی منحصربه‌فرد این رستوران، همراه با سرویس ویژه یکی از جذابیت‌های این مجموعه برای گردشگران خارجی است.

بهترین رستوران های تهران

کیفیت غذا در این رستوران بسیار بالا است و برای طبخ انواع غذاهای ایرانی در آن از مواد‌اولیه تازه با کیفیت استفاده می‌شود.خدمات و سرویس‌دهی در این رستوران، بسیار مدرن و به روز است و شما می‌توانید از این رستوران برای قرارهای خانوادگی یا جلسات تجاری مهم خود استفاده کنید. یکی از پیشنهاد ها در این رستوران می تواند شیشلیک آن باشد.

بهترین رستوران های تهران

 رستوران مستوران نیاوران تهران

اگر دوست دارید به گذسته سفر کنید و از غذا در فضای قجری و ظروف مسی و قدیمی لذت ببرید حتما سری به رستوران مستوران نیاوران بزنید و ساعاتی را در گذشته غرق شوید و از غذاهای متنوع در این رستوران لذت ببرید.رستوران مستوران خیابان نیاوران از جمله‌ رستوران‌ های خوب نیاوران و تهران است که به تازگی افتتاح شده و طی مدت ‌کوتاهی توانسته است تا جایگاه خودش را در میان بهترین رستوران های تهران پیدا کند. این رستوران لوکس خیابان ‌نیاوران در سال 1394 افتتاح شده و یکی از نقاط پر رفت آمد جغرافیای غذا در شمال تهران محسوب می‌شود.

بهترین رستوران های تهران

کلمه‌ی مستوران یعنی سرزمین مس این اسم یک اتمسفر سنتی و به عبارت دقیق‌تر، تهران قدیم را در ذهن شهروندان ‌تقویت می‌کند و البته رستوران مستوران همراه با غذاهای درجه یک به شما اتمسفر ممتازی را هم می‌فروشد که برای ‌همراهان و عزیزان شما به شدت تاثیر گذار و ویژه و به یادماندنی است.

 ایده‌ی اصلی رستوران، یک چلوکبابی با تِم یا مضمونِ چلوکبابی‌ها و چلوخورشتی‌های «طهران قدیم» است که تا حد ‌زیادی هم صاحبان مستوران به هدفشان رسید‌ه‌اند. از این جنبه، قرارهایی که در رستوران مستوران نیاوران برگزار می‌شوند ‌همیشه موفقیت آمیز خواهند بود. چراکه اتمسفر ویژه و ممتاز رستوران مستوران خیابان نیاوران تضمین کننده‌ی پیشرفت ‌در مذاکرات و تصمیم‌گیری‌ها است! اینجا جایی است که گلایه‌ها به گل‌گفتن‌ها و گپ و گفت‌های به یادماندنی بدل ‌می‌گردند.

بهترین رستوران های تهران

معماری مدرن با حال و هوای طهران قدیم، تبلیغات و ادبیات منحصر به خود، غذای خوب و طراحی یک تجربه‌ی متفاوت ‌از رستوران نشینی و شکم‌گردی در شمال تهران، یعنی جایی که رقابت در این عرصه واقعا سخت شده، مستوران را به ‌خوبی سر زبان‌ها نگه داشته است.

معماری داخلی مستوران جزو بهترین معماری رستوران های تهران به حساب می‌آید. این رستوران با الهام از خانه‌های ‌سنتی طهران در عصر قاجار طراحی شده و تمام ظرف و ظروفش هم مسی هستند و غذاهایش را هم همراه با نان ‌محلی‌ای سرو می‌کند که در نانوایی تنوری و خانگی کنار ورودی رستوران پخته می‌شوند. کنار این نانوایی، ورودی ‌رستوران با حوضی پر از سکه و تاس‌های قدیمی دکور شده که فضای تداعی‌گر قدیم‌ها را ساخته است. در بخش دیگر این ‌ورودی اتمسفر ویژه‌ی رستوران مستوران با طاقچه‌ها و شیشه‌های دوغ آبعلی که جای گلدان به کار رفته‌اند، کاملِ کامل ‌شده است. این اتمسفر نوستالژیک در فضای داخلی با مبلمان و تفنگ‌های قدیمیِ به دیوار کوفته شده ادامه می‌یابد و تا ‌شیوه‌ی آراستن غذا هم پیش می‌رود.

بهترین رستوران های تهران

چون مستوران غذای شما را به سبک رستوران‌ های لاکچری صد سال پیش سرو می‌کند! که این یکی خودش یک سفر ‌فرهنگی در تاریخ غذا های ایرانی است ..

یک نمونه‌ از این تجربه مثلا با آوردن لگن مسی پیش از آماده شدن غذای شما اتفاق می‌افتد: قبل از آوردنِ غذا، برایتان ‌یک آفتابه‌ی مسی و لگن روحی می‌آورند تا دست و رو بشورید که خیلی غافلگیر کننده است. نان محلی و ماست کیسه‌ای ‌هم اینجا نقش پیش‌غذا را ایفا می‌کنند که باعث می‌شود برای خود غذا بی‌تاب‌تر شوید. منوی رستوران مستوران نیاوران ‌هم بسیار متنوع و جالب توجه است.

بهترین رستوران های تهران

غذا های سنتی ایرانی مثل کباب شاهنامه و قلم گوسفندی و چلو ها و خورشت‌های عالی و جالب در رستوران مستوران ‌سرو می‌شوند. در ضمن رستوران مستوران نیاوران نظرات مثبتی را هم جلب کرده و مشتریان اینجا ستاره‌ های بالایی به ‌رستوران مستوران داده‌اند. این را هم باید به شما بگوییم که غذاها ‌معمولا در قابلمه‌های مسی شکم‌دار سرو می‌شوند که خیلی جالب است و خاطرات خاصی را برای شما از یک تجربه ‌متفاوت شکم‌گردی می‌سازد. روی هم رفته تا همین جا هم می‌توانیم ادعا کنیم، رستوران مستوران نیاوران از بهترین‌ ‌رستوران‌ های تهران است.

بهترین رستوران های تهران

شیوه طبخ غذا در رستوران مستوران ویژه است و به شکلی سنتی، مدرن شده. به این معنی که غذاهایی که امروز تقریبا از ‌سفره ایرانی‌ها حذف شده‌اند جزو غذاهای سنتی و شاهانه‌ی ایرانیان بوده، دوباره از دل آشپزخانه مستوران تهران بیرون ‌آمده‌اند. مسینه بره، خورشت مطنجن و شاه‌کباب چندتایی از بهترین غذا های سنتی ایرانی در رستوران مستوران هستند ‌که سابقه تاریخی قدیمی‌ای دارند.

بهترین رستوران های تهران

آدرس رستوران مستوران خیابان نیاوران، در میدان‌نیاوران تهران، خیابان باهنر، جنب مهمانسرای وزارت‌خانه امور خارجه ‌قرار دارد.

 رستوران سنتی عالی قاپو تهران

در میان تمام رستوران های درجه یک تهران، رستوران عالی قاپو، یکی از بهترین سفره‌خانه‌های این شهر محسوب می‌شود که موسیقی زنده و غذاهای باکیفیتی دارد. این رستوران در سال 1358 توسط حاج محمد رشیدی طرقی، تاسیس شده است.

بهترین رستوران های تهران

این مکان بی‌نظیر، با معماری ایرانی، هنر ایرانیان را به نمایش گذاشته و در میان مهمانان خارجی، محبوبیت زیادی دارد. حال و هوای سنتی رستوران عالی قاپو و موسیقی زنده آن به‌قدری برای مشتریان دل‌چسب است که معمولا در جواب سوال امشب کجا شام بخوریم؟ نام رستوران عالی قاپو جز گزینه های اول است.

بهترین رستوران های تهران

 

 رستوران بین المللی تاج محل تهران

همیشه برای ما ایرانیها فرهنگ و غذای ملل دیگر جذاب بوده و دوست داریم که به رستوران های غیر ایرانی برویم و با غذاهای آنها و طعم ،رنگ و ادویه های این غذاها بیشتر آشنا شویم.رستوران تاج محل  یکی از بهترین رستوران های تهران است که این امکان را برای مهمانان فراهم کرده که با ورود به این رستوران سفری به هندوستان کنند و از دیزاین و موسیقی هندی لذت ببرند و غذاهای تند هندی را بچشند و طعمی ماندگار را احساس کنند.

بهترین رستوران های تهران

رستورانی متعلق به هتل آپارتمان تاج محل است. این هتل آپارتمان 8 طبقه در سال 1380 افتتاح شد و در سال 1394 هم برای بازسازی و ارتقای کیفیت خدماتی مورد بازسازی کامل قرار گرفت. رستوران تاج محل تهران نیز همزمان با شروع فعالیت هتل، کار خود را آغاز کرد و از همان زمان توانست سهم زیادی از بازار خوراکی را به خود جلب کند. مشتریان رستوران تاج محل تنها به ساکنین هتل و مسافران برنمی‌گردد و بسیاری از مردم شهر تهران برای احساس طعم متفاوت غذا به این رستوران سر می‌زنند.

اگرچه هتل آپارتمان تاج محل یک اقامتگاه 3 ستاره است اما نشانی از کمبود کیفیت و بدی خدمات را چه در هتل و چه در رستوران نخواهید یافت. این رستوران در طبقه همکف و ورودی هتل جای دارد و ظرفیت آن 80 نفر است. در طراحی و ساخت رستوران تاج محل تهران سعی شده تا مکانی متفاوت با رستوران های تهران ساخته شود. در همان بدو ورود، دو مجسمه بزرگ فیل را می‌بینید که نمادی از فرهنگ هند و آسیای شرقی‌ست. در گوشه گوشه‌ی رستوران می‌توانید نزدیکی بین معماری هندی و ایرانی را مشاهده کنید. در ساخت بنا، تماما از المان‌های هندی استفاده شده به طوری که با ورود به رستوران احساس می‌کنید که واقعا در هند هستید. رنگارنگ بودن فضا، احتمالا دومین چیزی‌ست که توجه شما را به خود جلب می‌کند. مانند تمام تصاویری که از هند دیده‌ایم، انبوهی از رنگ‌ها و نقش‌ها در فضای رستوران می‌بینیم.

بهترین رستوران های تهران

چیدمان و دکوراسیون داخلی رستوران تاج محل تهران هم از جذاب‌ترین بخش‌های آن است. برای نشستن دو انتخاب دارید؛ میزهای فضای روباز و میزهای درون سالن. اگر مشکلی برای نشستن در فضای آزاد را ندارید و میز خالی هم وجود دارد، می‌توانید تجربه خوردن غذاهای بین‌المللی در فضای باز و هوای آزاد را داشته باشید. تمامی این قابلیت‌ها و امکانات، رستوران تاج محل را در بین موفق‌ترین و جذاب‌ترین رستوران‌های بین‌المللی تهران قرار داده است.

بهترین رستوران های تهران

 

بهترین زمان رفتن به رستوران بین المللی تاج محل تهران

خوردن غذاهای محلی کشور دیگر زمان خاصی نمی‌خواهد. در تمامی ماه‌های سال و تمام روزهای هفته که این رستوران باز است، می‌توانید به آنجا بروید. رستوران تاج محل تهران را می‌توانید هم به شکل گروهی و هم انفرادی تجربه کنید. برای 2 وعده‌ی ناهار و شام می‌توانید از رستوران تاج محل بهره ببرید و غذاهای بومی هند و ایران را نوش جان کنید. البته برای انتخاب بین غذاهای رنگارنگ و مختلف، کار دشواری را در پیش خواهید داشت زیرا همه غذاها خوشمزه هستند و پخت خوبی دارند.

راه‌های دسترسی به رستوران بین المللی تاج محل تهران

برای رفتن به رستوران بین‌المللی تاج محل می‌توانید از خودروی شخصی، اتوبوس و تاکسی درون شهری و تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید. پوشش خطوط مترو تهران به گونه‌ای نیست که بخواهید با مترو به رستوران بروید. برای استفاده از خودروی شخصی ابتدا منطقه طرح ترافیک را در نظر داشته باشید. می‌توانید از طریق بزرگراه همت وارد خیابان شیخ بهایی شده و در همان نبش خیابان، رستوران را بیابید. برای پارک خودروی خود نیز می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. بهترین گزینه اما به نظر استفاده از خطوط اتوبوس است. درست در نزدیکی رستوران ایستگاه BRT شیخ بهایی قرار دارد. تاکسی‌های درون شهری و اینترنتی هم راه‌های دیگر در دسترس شماست.

بهترین رستوران های تهران

 

منوی رستوران تاج محل تهران از چندین دسته متفاوت تشکیل شده که هر کدام انواع گزینه‌ها را پیش روی مشتری می‌گذارد. هر کدام از این دسته‌ها غذاهای زیادی را شامل می‌شود که طعم و پخت خاصی دارند.  برای سفارش یک وعده کامل غذایی شامل پیش غذا، غذا و نوشیدنی به ازای هر نفر باید قیمتی بین 70 تا 150 هزار تومان را در نظر داشته باشید که مناسب به نظر می‌رسد. می‌توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت 12 ظهر تا 16 برای وعده ناهار و از ساعت 19 تا 23 و 30 دقیقه برای وعده شام به رستوران تاج محل تهران بروید. در همین ساعات کم نیز سریعا میزها پر شده و غذاها به اتمام می‌رسد. به همین دلیل سعی کنید تا حد امکان در ساعات اولیه باز شدن رستوران برای ثبت سفارش به رستوران بروید. می‌توانید برای دورهمی‌های بزرگتر یا میهمانی‌های خصوصی‌تر خود از قبل میز رزرو کنید.

لباس پرسنل رستوران نیز متناسب با فرهنگ هند تهیه شده و در صورتی که مشتریان تمایل داشته باشند برای آن‌ها خال قرمز هندی گذاشته می‌شود.

اگرچه غذاهای هندی را طعم تند و ادویه فراوان آن می‌شناسند اما طبخ غذاهای رستوران تاج محل تهران به گونه‌ای‌ست که با وجود تندی، میل شما به خوردن از دست نخواهد رفت.

رستوران تاج محل اولین رستوران بین‌المللی تهران نیست و یقیناً آخرین آن هم نخواهد بود. اما چیزی که این رستوران را با دیگر رستوران‌های فرنگی شهر متمایز می‌کند، حفظ اصالت در عین حال القای بودن در یک فضای ایرانی‌ست. بیشترین سعی و تلاش رستوران تاج محل بر این بوده که حس و حال هندوستان و خوردن غذای هندی را به شما منتقل کنند.

بهترین رستوران های تهران

با وجود دست باز در انتخاب سعی کنید تعداد نفرات را در انتخاب‌های خود در نظر داشته باشید. حجم غذاهای هندی را نباید با غذاهای ایرانی مقایسه کنید و به همان دید سفارش دهید. به همین ترتیب، حجم غذاها بیشتر از ظرفیت یکنفره است و می‌توانید غذا را بین خود تقسیم کنید. البته اگر در انتخاب‌های خود تنوع داشته باشید، بهتر است. می‌توانید به جای انتخاب چندباره یک غذا، تعداد گزینه‌ها را بالا ببرید و از هر کدام یک عدد سفارش دهید. با این کار می‌توانید طعم‌های جدید بیشتری را امتحان کنید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر