کافه های لاکچری تهرانپارس محیطی خاص برای منطقه ی شرق تهران

تهرانپارس یکی از شلوغ‌ترین مناطق تهران است. در این منطقه می‌توانید شاهد حضور مراکز تجاری بزرگی باشید. به همین خاطر تردد فراوانی همه روزه در تهرانپارس انجام می‌شود. در هنگام خرید یا گشت‌و‌گذار، بسیاری خسته می‌شوند و به‌دنبال مکانی برای استراحت می‌گردند. در این حین کافه‌ها بهترین گزینه برای استراحت هستند. به همین خاطر در تهرانپارس می‌توانید شاهد چندین و چند کافه مختلف باشید. در ادامه شما را با کافه های تهرانپارس بیشتر آشنا خواهیم کرد.

کافه های تهرانپارس را بهتر بشناسید

تهرانپارس منطقه وسیعی را شامل می‌شود. از شرق تا مناطق خاک سفید، از شمال تا استخر و از غرب تا سراج از نظر منطقی جزء تهرانپارس هستند. با این وجود فقط ما محدوده بین بزرگراه باقری تا منطقه شاهد و بوستان پلیس را جزء تهرانپارس محسوب می‌کنیم. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی بهترین کافه های تهرانپارس را پیدا کنید. همچنین لازم به ذکر است برای انتخاب بهترین کافه های تهرانپارس ، از نظراتنظرات مشتریان بهترین معیار برای سنجش خدمات کافه‌ها هستند. پس هیچگونه سلیقه شخصی در این مقاله اعمال نشده است.خب بهتر است ابتدا با یکی از شیرین‌ترین و خوشمزه‌ترین کافه های تهرانپارس شروع کنیم. بستنی چیمنی یک برند زنجیره‌ای کافه بستنی در تهران است. به همین خاطر شاید نام این کافه برای شما کمی آشنا باشد. کافه چیمنی در نواحی مختلف تهران شعبه دارد. یکی از شعب این برند زنجیره‌ای در تهرانپارس واقع است. در بستنی چیمنی خبری از یک منوی کامل کافه نیست؛ با این وجود می‌توانید بستنی‌های بسیار خاص و خوشمزه را سفارش دهید. بستنی چینی نوعی خاص بستنی است. پس نباید انتظار یک بستنی ساده را داشته باشید.

برای تهیه این بستنی از نوعی خاص نان مجارستانی استفاده می‌شود. سپس بستنی را به همراه انواع دیزاین، میوه و شکلات یا نوتلا داخل این نان قرار می‌دهند. بستنی چیمنی به حدی بزرگ است که می‌تواند جای وعده اصلی غذایی را نیز بگیرد. فضای کافه چیمنی تهرانپارس نسبتاً کوچک است. پس شاید چند دقیقه‌ای باید منتظر بمانید تا میز در داخل کافه خالی شود.کافه برزن جزء کافه های دنج تهرانپارس است. این کافه مشتریان ثابت خود را دارد. شاید حتی اگر با وسیله نقلیه از جلوی این کافه عبور کنید، متوجه حضور آن نشوید. این کافه ورودی نسبتاً کوچک و فضایی نه چندان بزرگ دارد. با این وجود صمیمیت و جو دوستانه در محیط آن موج می‌زند. در فضای این کافه خبری از بوی سیگار نیست. به محض ورود، عطر خوش قهوه و کیک تازه به مشام شما می‌رسد. تخصص این کافه در تهیه انواع قهوه و غذاهای ایتالیایی است. پس اگر هوس یک لازانیا یا پاستا پنه خوشمزه کردید، سری به کافه برزن بزنید. کافه برزن در یکی از فرعی‌های بزرگ و دنج تهرانپارس قرار دارد. به همین خاطر یافتن جای پارک، اصلاً کار دشواری نخواهد بود.دوباره قهوه تلخ دوباره خاطره های شیرین دوباره کافه کارنا، خب با دیدن این شعار می‌توانید انتظار قهوه‌های خوش‌عطر و کیک‌هایی تازه را از این کافه داشته باشید. کافه کارنا یکی از دنج‌ترین کافه های تهرانپارس است. این کافه در دل شلوغ‌ترین قسمت تهرانپارس، یعنی فلکه اول و مرکز خرید یاس قرار دارد. با این وجود به محض اینکه وارد محیط کافه می‌شوید، ناگهان زمان نیز آرام می‌گذرد. فضای داخلی کافه کارنا بسیار زیبا و آرامش‌بخش طراحی شده است. از نظر ظاهری می‌توان گفت که این کافه به نوعی مخصوص جوانان است. در فضای کافه همواره موسیقی لایت و زیبا پخش می‌شود. در صورتی که مشتریان دیگر اعتراضی نداشته باشند، سیگار‌کشیدن نیز آزاد خواهد بود. البته اگر کسی از مشتریان به سیگار اعتراض کند، باید سیگار خود را خاموش کنید. از نظر فضاسازی، این کافه گزینه مناسبی برای قرارهای عاشقانه دونفره نیز محسوب می‌شود

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر