بسیاری از مسافرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند، برای تردد در سطح جزیره از تاکسی استفاده می‌کنند، اما شما می‌توانید با اجاره ماشین ارزان در کیش هر زمان از روز و شب که مایلید به رفت و آمد در جزیره پرداخته و از مناطق مختلف و دیدنی کیش دیدن نمایید و یا برای خرید سری به پاساژهای کیش بزنید. اگر تا کنون در سفرهای خود به کیش از شرکت‌های اجاره خودرو در کیش ماشین کرایه نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این بار از این امکان استفاده کرده و سفری زیبا و دلچسب با لذت رانندگی در جزیره را برای خود و خانواده‌تان فراهم نمایید. مجموعه سوییچ کیش یکی از دفاتر کرایه ماشین ارزان در کیش است که ما در این مطلب به معرفی این مجموعه و خدمات آن‌ها خواهیم پرداخت.

چرا بهتر است در کیش خودرو اجاره کنیم؟

همان طور که از موقعیت جزیره کیش اطلاع دارید این جزیره زیبا در جنوب ایران و در خلیج فارس واقع شده و به یکی از مناطق خاص برای جلب توریست و گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شده است. این جزیره در بیشتر فصول سال به خصوص تابستان دارای هوای گرم و شرجی است و در اکثر ساعات روز تردد در سطح جزیره برای بسیاری افراد به خصوص خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک هستند بسیار سخت خواهد بود به طوری که ممکن است دچار گرمازدگی شوند. بنابراین با توجه به این شرایط و برای لذت بردن از زیبایی‌های جزیره، اجاره خودرو در کیش می‌تواند بهترین گزینه برای گذراندن یک سفر ایده‌آل باشد.

همچنین به دلیل آن که ممکن است بیشتر مسافران با خیابان‌ها، جاده‌ها و همچنین موقعیت قرارگیری مکان‌های تفریحی و گردشی مانند پلاژ، پارک آبی، آکواریوم کیش، کشتی یونانی، قلعه وحشت، دره پرتغالی‌ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز خرید کیش به خوبی آشنا نباشند، قابلیت اجاره ماشین ارزان در کیش به آن‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از خودروهای شیک و روز دنیا از سیستم جی پی اس خودرو استفاده کرده و با یک مسیریابی آسان به جایی که در نظر دارند برسند و از لذت رانندگی در جزیره زیبای کیش بهره‌مند شوند.

چه خودروهایی در کیش برای اجاره وجود دارد؟

  • خودروهای اسپرت از برندهای معروف
  • خودروی شاسی بلند
  • خودروهای بسیار لوکس که طبیعتا از قیمت بالاتری هم برخوردارند.
  • خودروی ون که مناسب برای خانواده های پرجمعیت و یا گروه دوستان می‌باشد.
  • خودرو اقتصادی که از قیمت ارزان‌تری برخوردار است
  • موتور برقی

ویژگی‌های اجاره خودرو از شرکت سوییچ کیش 

در سال‌های اخیر امکان اجاره خودرو ارزان قیمت در بیشتر شهرهای ایران فراهم شده است و چنانچه شما به هر دلیل امکان سفر با خودروی خود به شهر مورد نظر را ندارید و یا از یک کشور دیگر به ایران سفر کرده‌اید و مایلید شهرهای گوناگون ایران را ببینید، می‌توانید پس از رسیدن به شهر مورد نظر، اقدام به اجاره خودرو نمایید و زمانی که در آن شهر حضور دارید به راحتی تردد کنید. در خصوص جزیره کیش هم این مورد صادق است و طبیعتا امکان انتقال خودروی شما به کیش کمتر امکان‌پذیر است و شاید بهترین انتخاب برای طی کردن یک سفر لذت بخش و فوق‌العاده اجاره ماشین در کیش باشد.

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی اقدام به اجاره خودرو ارزان در کیش می‌کنند که مجموعه سوییچ کیش یکی از آن‌ها به شمار می‌آید که می‌تواند با ارائه اجاره ماشین ارزان در کیش اوقات خوشی را برای مسافران و گردشگران رقم بزند. مجموعه سوییچ ایران و یا سوییچ کیش خودروهای بسیاری از برندهای مختلف را در اختیار دارد و می‌تواند هر خودرویی که شما مایلید را در اختیارتان قرار دهد. ضمن این که تنوع خودروهای شیک و به روز سوییچ کیش باعث شده این مجموعه جایگاه ویژه‌ای را در صنعت اجاره خودرو چه در کیش و چه در سایر کشورهای ایران کسب نماید. شما با اجاره خودرو از مجموعه سوییچ کیش از مزایای مختلفی بهره‌مند خواهید شد که نسبت به سایر شرکت‌های اجاره خودرو بسیار ویژه و منحصربفرد می‌باشد.

این مجموعه توانسته است با امکان کرایه ماشین ارزان در کیش به همه افراد با توان مالی مختلف کمک کند تا سفری خاطره انگیز را تجربه نمایند. دیگر آن که مجموعه سوییچ کیش از تمامی استاندارهای بین‌المللی در حوزه خدمات اجاره خودرو استفاده نموده است تا بتواند رضایت مشتریان را جلب نماید. یکی دیگر از مزایای اجاره خودرو در کیش از سوئیچ کیش آن است که این مجموعه در چند نقطه از جزیره کیش ایستگاه‌های ثابتی دارد که مسافران می‌توانند در هر نقطه‌ای که حضور دارند، اقدام به اجاره انواع خودرو بدون راننده از بین خودروهای اقتصادی گرفته تا خودروهای لوکس نمایند.

اجاره ماشین بدون راننده در کیش 

خودروهایی که بدون راننده به متقاضیان اجاره داده می­‌شود با باک بنزین پر در اختیار آنان قرار می‌­گیرد و از لحاظ فنی بررسی می­‌شوند؛ همچنین قبل از تحویل، این خودروها به کارواش می­‌روند تا تمیز شوند. بنابراین یکی از هزینه‌­هایی که می­‌تواند بر قیمت اجاره ماشین در کیش بیفزاید این است که در زمان استرداد خودرو اگر ماشین نیاز به کارواش یا پرکردن باک بنزین داشته باشند هزینه آن از اجاره­ کنندگان دریافت می‌­گردد. همچنین بدلیل اینکه جزیره کیش جزو مناطق آزاد می­‌باشد خودروهای لوکس و متفاوت­‌تری با تنوع در انتخاب، کرایه داده می‌­شود. از این‌­رو هر شخص با هر سلیقه‌­ای می‌­تواند خودرو مورد دلخواه خود را در آن بیابد. نکته دیگر اینکه قیمت اجاره ماشین در کیش نسبت به سایر ایستگاه‌های شرکت سوییچ بدلیل قوانین مناطق آزاد ارزان‌تر و مقرون­ به صرفه­‌تر است.

همچنین یکی از راهکارهایی که می­‌توانید با آن قیمت اجاره ماشین در کیش را کاهش دهید رزرو ماشین در تعداد روزهای کمتر می­‌باشد. شما می‌­توانید بصورت آنلاین در هر ساعت از شبانه­ روز اقدام به رزرو خودروی ارزان یا لوکس کنید؛ همچنین می‌­توانید از خدمات اجاره خودرو بدون راننده با مدت زمان مشخص که بصورت حداقلی و حداکثری تعیین می‌­گردد استفاده کنید. برای مشاهده لیست خودروها اجاره­‌ای می‌توانید به سایت شرکت سوییچ کیش به آدرس https://sweechkish.com مراجعه کنید. با اجاره ماشین در کیش و با اعتماد به شرکت سوییچ تجربه خوبی را در سفرهای خود کسب کنید. سرعت در انجام خدمات مربوط به کرایه ماشین، پشتیبانی 24 ساعته، عدم افت قیمت خودرو، تنوع در انتخاب نوع خودرو، عدم دریافت چک، ارائه خودرو با بیمه و دارا بودن 22 ایستگاه در 15 شهر از جمله ویژگی­‌های این سایت می‌­باشد.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین ارزان در کیش

پیش از آن که به شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو بپردازیم لازم است به این نکته اشاره کنیم که قیمت کرایه ماشین ارزان در کیش بر اساس نوع خودرو، مدل و همچنین تعداد روزهای درخواستی متفاوت است و شرکت سوییچ کیش برای این مورد دسته‌بندی خاصی را طراحی کرده است. تمامی خودروهای اجاره‌ای شرکت سوییچ کیش از بیمه معتبر برخوردار بوده و بدون داشتن محدودیت کیلومتر و تردد و همچنین بدون راننده در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. این ویژگی نه تنها برای جزیره کیش بلکه در تمامی استان‌هایی که این خدمات از طرف شرکت سوییچ ایران ارائه می‌شود، یکسان است. نکته مهم دیگر در این خصوص آن است که برای اجاره خودرو در کیش از شرکت سوییچ کیش نیاز به شرایط خاصی نیست و چنانچه گواهینامه داشته باشید با ارائه مدارک شناسایی می توانید به آسانی ماشین مورد نظرتان را کرایه نمایید.

ضمن آن که شما می‌توانید با هماهنگی قبلی خودرو مورد نظرتان را در فرودگاه، هتل‌ محل اقامت و یا هر نقطه دیگری در جزیره کیش تحویل بگیرید. برای دیدن انواع مدل‌های خودرو در مجموعه سوییچ کیش به شما پیشنهاد می‌کنیم سایت این مجموعه را ببینید در این سایت خودروهایی از برندهای نیسان، کیا، شورلت، هیوندا و همچنین انواع موتورهای برقی نمایش داده شده که انتخاب را برای کاربران و مشتریان ساده کرده است.

مزایای اجاره خودرو در کیش از سوییچ کیش

  • وجود ایستگاه‌های متعدد در فرودگاه، مراکز خرید و سطح جزیره برای اجاره خودرو
  • اجاره ماشین از برندهای مختلف خارجی
  • امکان رزرو و اجاره آنلاین خودرو
  • ارائه خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته
  • بدون نیاز به ارائه چک جهت اجاره ماشین
  • ارائه خودرو با بیمه
  • ارائه خودرو بدون راننده
  • امکان اجاره خودرو بدون محدودیت تردد

شرکت اجاره خودرو سوییچ کیش

چنانچه در جزیره کیش حضور دارید و در نظر دارید در طی چند روز سفر خود به این جزیره از امکان اجاره خودرو در کیش استفاده کرده و سفری آسان و بی‌دغدغه را تجربه نمایید، شرکت اجاره ماشین سوئیچ کیش نماینده رسمی یوروپکار ایران می‌تواند بهترین خدمات در خصوص اجاره موتور و کرایه ماشین ارزان در کیش را به شما ارائه نماید. شرکت سوییچ کیش و سوییچ ایران فعالیت خود را در این زمینه از سال 1390 آغاز کرده و می‌تواند خدمات منحصربفردی را به شما نه تنها در کیش بلکه در 15 استان ایران مانند تهران، شیراز، یزد ساری، بندرعباس، خوزستان، مشهد و تبریز و .. در خصوص کرایه ماشین بدون راننده  ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می‌کنیم به سایت سوییچ کیش به آدرس الکترونیکی https://sweechkish.com/ سری بزنید و جهت اجاره انواع موتور برقی و اجاره ماشین ارزان در کیش خودرو و همچنین موتور مورد نظر خود را می‌توانید به صورت آنلاین رزرو نمایید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر