سایت شماره یک:

تماشای فیلم و سریال یکی از سرگرمی‌هایی است که در عین هیجان و جذابیت هیچ محدودیتی ندارد و افراد می‌توانند بدون خستگی ساعت‌ها به تماشای سریال‌های مورد علاقه خود بپردازنند. این روزها در همه گیری ویروس کرونا و محدودیت در دورهمی‌ها و استفاده از ابزارهای سرگرم کننده عمومی، تماشای فیلم و سریال برای ایجاد سرگرمی محبوبیت بسیاری پیدا کرده و دانلود سریال‌های نمایش خانگی به طرز چشمگیری افزایش یافته است. در این راستا طرفداران سریال‌های نمایش خانگی هر هفته در روزهای موعد مناظر انتشار قسمت جدید سریال مورد علاقه خود هستند. سریال نیسان آبی یکی از جدیدترین فیلم‌های نمایش خانگی است که سه قسمت از آن بخش شده و طرفداران آن در پی دانلود قسمت چهارم سریال نیسان آبی هستند. مهم این است که دانلود قسمت چهام سریال نیسان آبی با چه کیفیت و ترافیک داده‌ انجام شود.

سریال نیسان آبی

نیسان آبی یکی دیگر از سریال‌های مطرح شبکه نمایش خانگی است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. درون مایه این سریال طنز خانوادگی است و می‌توان آن را به راحتی در یک جمع خانوادگی تماشا کرد و لذت برد. تماشای این سریال برای ساعتی هم که شده شما را از غم‌ها و درگیری‌های ذهنی رها می‌سازد و لحظات خوشی را برایتان به ارمغان می‌آورد. قصه این سریال از علاقه شدید یک شخص به یک نیسان آبی آغاز می‌شود و جذابیت سریال هنرنمایی  بازیگرانی است که تاکنون در نقش‌های جدی مقابل دوربین ظاهر شده‌اند اما هم اکنون در یک سریال طنزگونه نقش آفرینی می‌کنند. کارگردان نیسان آبی جناب آقای منوچهر هادی است و بازیگران مطرح آن خانم یکتا ناصر، آقای علیرضا خمسه، مهران غفوریان، حسین یاری و آقای جمشید هاشم‌ پور می‌باشند. این سریال نیز به تازگی بخش می‌شود و آمار دانلود قسمت چهارم سریال نیسان آبی  مانند دانلود قسمت سوم سریال جزیره بسیار بالا می‌باشد.

برای دانلود این سریال روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت چهارم سریال نیسان آبی

سریال جزیره

این سریال به کارگردانی آقای سیروس مقدم با ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی تولید شده و هنرمندانی از جمله آقای محمد رضا فروتن، حمیدرضا پگاه، کاظم سیاحی، خانم غزل شاکری، هنگامه قاضیانی و میترا حجار در این سریال تقش آفرینی کرده‌اند. نکته جذاب این سریال که در همان قسمت اول مورد توجه بینندگان قرار گرفت، حضور متفاوت آقای امیر مقاره خواننده مطرح کشور جلوی دوربین بود. امیر مقاره خواننده گروه معروف ماکان بند اولین تجربه بازیگری خود را در این سریال کسب کرده و گویا موفق نیز بوده است چون آمار دانلود قسمت سوم سریال جزیره بسیار بالا است. گذشته از حضور بازیگران مطرح در این سریال، جذابیت داستان آن سبب افزایش علاقه و میزان دانلود این سریال است. هر چند که فیلم برداری آن در جزیره کیش آغاز شده اما نام این سریال به یک مکان خاص ارتباط ندارد.

برای دانلود این سریال روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت سوم سریال جزیره

سریال جزیره پر از کاراکترهای متنوع با داستانی متفاوت است و همین موضوع سبب ایجاد انگیزه در مخاطبان برای تماشا و دنبال کردن این سریال شده است. مخاطبان با این انگیزه که شاید بتوانند معمای قصه جزیره را کشف و حل کنند به دانلود قسمت سوم سریال جزیره پرداخته و بی صبرانه منتظر انتشار قسمت‌های بعدی هستند.

دانلود سریال جدید

طرفداران فیلم و سریال‌های نمایش خانگی در دانلود سریال جدید دغدغه‌های بسیاری دارند، به عنوان مثال: زمان انتشار و پخش، کیفیت فایل دانلود شده، دانلود قانونی سریال و هزینه ترافیک دانلود جزو این دغدغه‌ها می‌باشد. حال اگر سریالی از محبوبیت و جذابیت بیشتری برخوردار باشد، این دغدغه‌ها نیز بیشتر می‌شود.سریال جزیره و نیسان آبی جزو پر تماشاترین سریال‌های این روزها هستند و بیشترین میزان دانلود و رضایت مخاطب را به خود اختصاص داده‌اند. با توجه به وجود سایت‌‌های مختلفی که فیلم و سریال را منتشر می‌سازنند و تعرفه متفاوت آن‌ها در دانلود قانونی، پیدا کردن سایتی با ترافیک داده ارزان برای دانلود قسمت سوم سریال جزیره و دانلود قسمت چهارم سریال نیسان آبی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

روبیک موزیک بهترین سایت دانلود سریال جدید

روبیک موزیک به عنوان برترین سایت فیلم و سریال جدید کاربران بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید تمام سریال‌های مورد علاقه خود را در این سایت با کیفیت عالی و سرعت بالا دانلود کنید. علاوه بر آن می‌توانید از زمان پخش قسمت‌های جدید سریال مورد علاقه تان با خبر شده و یا موزیک‌های دلخواهتان را نیز در این سایت دانلود کنید. برای دانلود قسمت سوم سریال جزیره و دانلود قسمت چهارم سریال نیسان آبی از طریق لینک زیر وارد سایت روبیک موزیک شوید.

https://rubikmusics.ir

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر