میلاد میداوودی را میلاد رونالدو صدا میزدند و غیرتش را ستایش می کردند..استقلالی ها هنوز هم در بین لیست باغیرت ترین بازیکنانشان نام میلاد میداوودی را جزو اولین ها می دانند

میلاد میداوودی متولد 30 دی 1363در مسجد سلیمان است.میلاد میداوودی در سال 1386 ازدواج کرد و دو دختر به نام های آمیتیس و آتریسا دارد.میلاد میداوودی در سال هایی که برای استقلال بازی کرد بهترین دوران فوتبالش را گذراند.میلاد میداوودی الگو خودش را فرهاد مجیدی میدانست.در ادامه درباره میلاد میداوودی بیشتر میخوانید.

میلاد میداوودی

میلاد میداوودی

زندگی فوتبالی میلاد میداوودی

میداوودی در سال 79 به تیم جوانان استقلال اهواز پیوست.تا سال 83 برای این تیم بازی کرد.میلاد در باشگاه استقلال اهواز دوران حرفه ای فوتبال خود را آغاز کرد.میلاد در این تیم توانست به خوبی توانایی های خودش را نشان دهد و سرانجام توسط ناصر حجازی از تیم جوانان به تیم بزرگسالان انتقال پیدا کرد.

میلاد میداوودی

او در ادامه برای انجام خدمت سربازی به صورت بازیکن قرضی به باشگاه پاس تهران پیوست. با پیراهن پاس بود که خیلی ها با این مهاجم سریع و گلزن آشنا شدند. میداوودی 23 بار برای این تیم به میدان رفت و 5 گل زد و 6 پاس گل داد.

میلاد میداوودی

این بازیکن خیلی زود تبدیل به یک لژیونر شد. میداوودی در دو فصل 1386-1387 و 1388-1389 برای تیم الاهلی امارات بازی کرد. حاصل کار او در این تیم اماراتی هم 32 بازی و 8 گل زده بود.

دیگر وقت آن فرا رسیده بود که میلاد در یک تیم بزرگ و محبوب بازی کند. او در سال 1389 با باشگاه استقلال تهران قرارداد امضا کرد. مدت حضور این مهاجم گلزن در جمع آبی های پایتخت دو فصل بود. او 57 بار پیراهن استقلال را پوشید و 17 بار دروازه حریفان را باز کرد و 4 پاس گل ارسال کرد. برخی از طرفداران استقلال لقب «دیوید بکام ایرانی» را برای او انتخاب کردند ولی خود میلاد دوست داشت «میلاد رونالدو» خطابش کنند.

میلاد میداوودی

میلاد میداوودی

بعد از یک تجربه کوتاه در تیم آلومینیوم هرمزگان (17 بازی 4 گل 6 پاس گل)، میداوودی به باشگاه استقلال خوزستان رفت. او 29 بازی انجام داد و 5 گل زد و 2 پاس گل داد.

میلاد میداوودی

میلاد میداوودی در استقلال

میلاد میداوودی در استقلال روزهای اوج خود را گذراند.او در دوران بازی خود محبوب استقلالی ها شد و از او به عنوان میلاد رونالدو یاد میکردند. میلاد میداوودی الگوی خود را فرهاد مجیدی میدانست.تعصب و غیرت میلاد برای استقلالی ها بسیار دلچسب بود و اورا به عنوان یک استقلالی اصیل قبول داشتند.حتی در این روزهایی که میلاد دیگر در زمین فوتبال نیست اما حمایت او از استقلال همچنان او را محبوب و دوست داشتنی برای هواداران حفظ کرده است.

میلاد میداوودی

میلاد میداوودی و زندگی شخصی

میلاد در سن بسیار کم متاهل شد. همسرش نیز همراه همیشگی او در لحظات سخت زندگی بوده است که عنوان می کند میلاد هیچوقت استرس فوتبال را به خانه نیاورد و یک همسر ایده آل بوده است. میلاد و همسرش پگاه دو دختر به نام های امیتیس و آتریسا دارند که عکس های زیادی از آن ها منتشر میکنند.

میلاد میداوودی

میلاد میداوودی

میلاد  میداوودی که این روزها از میادین دور است اما شاید روزی به عنوان سرمربی به تیم محبوبش برگردد.هنوز هم صدای هواداران در استادیوم آزادی که میلاد رونالدو به عنوان لقب او فریاد میزدند در گوش دوستداران فوتبال است.علاقه خاصی بین هواداران و میلاد بود که هنوز هم این حس مشترک را می توان در پست های غیرت مندانه ای که میداوودی می گذارد و از تیم محبوبش حمایت می کند مشاهده کرد

میلاد میداوودی

میلاد میداوودی

میلاد میداوودی

تگ های مرتبط

ارسال نظر