با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از صنایع در جوامع بشری به خصوص صنعت بسته بندی نیز رشد و تحولات بزرگی داشته است. البته برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بسته بندی بیشترین سهم را در پیشرفت و رشد این صنعت بزرگ (بسته بندی) داشته‌اند. شرکت نادی پلاستیک نیز از جمله معدود شرکت‌هایی است که با 30 سال تلاش بی‌وقفه توانسته است تحولات بزرگی را در صنعت بسته بندی ایران به ارمغان آورد. این شرکت هم‌اکنون بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات استرچ برای دستگاه‌های بسته بندی در ایران و سایر بازارهای خارجی است.

سایت شماره یک:

 

تاریخچه شرکت نادی پلاستیک

شرکت نادی پلاستیک از سال 1370 شمسی فعالیت خود را در صنعت بسته بندی آغاز کرده است. این شرکت تکنولوژی پیشرفته تولید استرچ پی وی سی شرینک را از شرکت معتبر دکو فیلم ایتالیا الگوبرداری کرده و با بهره‌گیری از دانش فنی پرسنل خود و همچنین دستگاه‌های پیشرفته توانسته امروز به بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات استرچ برای دستگاه‌های بسته بندی تبدیل شود.

استراتژی اصلی این شرکت در راستای خدمات‌دهی همواره صداقت در کار، درک نیازهای مشتریان و برطرف کردن آن‌ها است.

فیلم‌های استرچ نادی پلاستیک

محصولات استرچ برای دستگاه‌های بسته بندی در نادی پلاستیک به دو نوع زیر تقسیم می‌شوند:

هر یک از این فیلم‌ها با توجه به نوع فرمولاسیون و ویژگی‌های ساختاری خود کاربرد متفاوتی دارند. در کل این دسته از محصولات نادی پلاستیک طبق آخرین استانداردهای روز دنیا و بر اساس اصول بهداشتی تولید و عرضه می‌شوند.

فیلم استرچ PVC نادی پلاستیک

امروزه با تولید انواع مختلف دستگاه‌های بسته بندی ضرورت ساخت فیلم‌های مخصوص و سازگار با تمام این نوع دستگاه‌ها افزایش یافته است. یکی از بهترین محصولات استرچ برای دستگاه‌های بسته بندی فیلم استرچ پی وی سی است. این فیلم با توجه به ساختار بسیار خاص و کارآمد خود قابلیت استفاده در انواع دستگاه‌های اتوماتیک و حتی دستی را دارد. فیلم استرچ PVC نادی پلاستیک کاملا بهداشتی بوده و علاوه بر استفاده در بسته بندی محصولات صنعتی برای بسته بندی ضخیم محصولات غذایی و حساس بسیار مناسب است.

 

2

کاربرد فیلم استرچ پی وی سی در دستگاه‌های بسته بندی

این نوع از محصولات استرچ برای دستگاه‌های بسته بندی بسیار مناسب بوده و مهم‌تر از همه باعث کاهش هزینه‌های بسته بندی می‌شود.

فیلم استرچ PVC نادی پلاستیک بیشترین سازگاری را با دستگاه‌های شیرینگ نادی پک دارد. علت این امر مقاومت بالای این فیلم استرچ در برابر دما و گرما است. همچنین از این نوع فیلم می‌توان در دستگاه‌های بسته بندی سیل وکیوم و انواع آن نیز استفاده کرد. از فیلم استرچ پی وی سی نادی پلاستیک می‌توان در بسته بندی انواع و اقسام محصولات زیر استفاده کرد:

  • میوه و شیرینیجات
  • غذاهای سرخ شده
  • نان
  • مرغ و گوشت
  • قطعات یدکی خودرو
  • انواع محصولات صنعتی و...

ویژگی‌های ساختاری فیلم استرچ PVC نادی پلاستیک

  • ساخته شده بر اساس استانداردهای بهداشتی
  • خاصیت ضد تعریق
  • قابلیت استفاده در دستگاه‌های دستی و اتوامتیک
  • شفافیت بسیار مطلوب

فیلم استرچ غذایی PVC نادی پلاستیک

این نوع از فیلم استرچ نادی پلاستیک برای بسته بندی محصولات غذایی بسیار مناسب است. در واقع به علت استفاده از مواد اولیه بسیار بهداشتی در ساخت و تولید فیلم استرچ غذایی PVC نادی پلاستیک، استفاده از این فیلم برای دستگاه‌های مخصوص بسته بندی محصولات غذایی بسیار مناسب و کاربردی است.

برای نمونه امروزه بسیاری از شرکت‌ها از این نوع فیلم در دستگاه‌های بسته بندی سیل وکیوم و انواع آن و همچنین دستگاه شیرینگ پک کابینی استفاده می‌شود. فیلم‌های استرچ غذایی پی وی سی با عنوان فیلم کلینگ نیز در بازارهای جهانی شناخته می‌شوند.

مزایای فیلم استرچ غذایی PVC نادی پلاستیک

این نوع از محصولات استرچ برای دستگاه‌های بسته بندی، همواره بیشترین مزایا را نسبت به سایر فیلم‌های بسته بندی دارد. با استفاده از این فیلم در دستگاه‌ها هزینه‌های مربوط به بسته بندی (دور ریزها) کاهش یافته و از طرفی کل فرایند بسته بندی به صورت کاملا بهداشتی انجام می‌شود.

مقاومت بالای فیلم استرچ پی وی سی نادی پلاستیک باعث شده تا استفاده از آن در انواع دستگاه‌های بسته بندی مواد غذایی هیچ گونه مشکلی نداشته و برعکس ظاهر محصولات نیز زیباتر و شکیل‌تر شود.

یکی دیگر از اصلی‌ترین قابلیت‌های فیلم استرچ پی وی سی غذایی تنظیم اکسیژن و رطوبت بسته بندی است که باعث افزایش طول عمر و ماندگاری محتویات بسته بندی می‌شود.

سخن پایانی

استفاده از محصولات استرچ برای دستگاه‌های بسته بندی امروزه در صنعت بسته بندی بیشترین کاربرد را دارند. فیلم‌های استرچ نادی پلاستیک نیز به دلیل بهره‌مندی از بهترین کیفیت و سطح بهداشتی بالا همواره در بسیاری از دستگاه‌های بسته بندی به خصوص بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که تمایل به خرید هر یک از انواع این فیلم‌های استرچ معرفی شده دارید کافی است تا با مشاوران ما در نادی پلاستیک تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

شرینک pof

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر