شرکت سهامی خاص تحول کالای نوین با نام تجاری نادی با تکیه بر سابقه تلاش بی‌وقفه 30 ساله خود امروزه مفتخر است تا نمایندگی انحصاری تولید بهترین و باکیفیت‌ترین انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی را در ایران به عهده بگیرد.

سایت شماره یک:

 

 

دستگاه بسته بندی | نادی پک | ماشین آلات صنعتی

 

این شرکت با بهره‌گیری از متخصص‌ترین پرسنل و همچنین تکنولوژی‌های روز دنیا دستگاه‌هایی مطابق با آخرین استانداردها و بهترین کیفیت و کارایی را به بازار عرضه می‌کند. در ادامه این مطلب انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی نادی پک را به همراه ذکر توضیحات و مشخصات معرفی می‌کنیم.

 

 

نادی پک: آغازگر تحولی نوین در صنعت بسته بندی ایران

شرکت تحول کالا نوین با برند تجاری نادی پک از سال 1370 فعالیت خود را در عرصه تولید و عرضه دستگاه‌های بسته بندی آغاز کرده است. این مجموعه در حال حاضر با بهره‌گیری از 200 پرسنل متخصص و مجرب و همچنین استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته است به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده دستگاه بسته بندی در بازار داخلی و حتی برخی بازارهای خارجی تبدیل شود.

این مجموعه با تولید بیش از 27 مدل دستگاه پیشرفته همواره در کاتالوگ دستگاه‌های بسته بندی ایران بیشترین میزان تنوع را به خود اختصاص داده است. این مجموعه نمایندگی انحصاری محصولات شرکت‌های HENKOVAC هلند و KRONEN آلمان مانند اکسین غذایی، وکیوم غذایی و... را بر عهده دارد.

معرفی انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی نادی پک

بسته بندی صحیح، اصولی و از همه مهم‌تر بهداشتی محصولات غذایی در صنعت بسته بندی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت نادی پک نیز با هدف بهبود شرایط در این راستا دستگاه‌هایی با بهترین امکانات در سطح استانداردهای جهانی را تولید و عرضه کرده است. از انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی نادی پک می‌توان به موارد زیر پرداخت:

  • دستگاه شیرینگ پک کابینی ()
  • دستگاه بسته بندی سیل وکیوم()

دستگاه بسته بندی خشکبار

 

هر یک از این دستگاه‌ها انحصارا برای بسته بندی حرفه‌ای، بهینه و کاملا بهداشتی محصولات غذایی ساخته شده‌اند.

مشخصات دستگاه شیرینگ پک کابینی نادی پک

فرایند بسته بندی محصولات غذایی در محیط‌های بسته و نسبتا کوچکی چون فروشگاه‌ها و رستوران‌ها بدون وجود دستگاهی مناسب و کاربردی بسیار سخت و دشوار است.

نادی پک نیز به منظور برطرف کردن نیازها در همین راستا بهترین و پیشرفته‌ترین نوع دستگاه بسته بندی مواد غذایی را به بازار عرضه کرده است. دستگاه شیرینگ پک کابینی نادی پک به دلیل داشتن ابعاد کوچک و همچنین عملکرد بهینه و پیشرفته در بسته بندی بهترین گزینه برای پکینگ محصولات غذایی در داخل رستوران‌ها و فروشگاه‌ها است. البته این دستگاه در انواع مختلفی تولید می‌شود:

  • دستگاه سیل وکیوم روتاری
  • دستگاه سیل وکیوم اتوماتیک
  • دستگاه سیل وکیوم نیمه اتوماتیک

11

عملکرد دستگاه شیرینگ پک کابینی نادی پک

 در این نوع دستگاه بسته بندی مواد غذایی نادی پک ابتدا محصولات توسط اپراتور در داخل کابین قرار داده شده و سپس دستگاه به صورت اتوماتیک فرایند دوخت فیلم دورتادور بسته بندی محصول را انجام می‌دهد. پس از دوخت فرایند اعمال حرارت آغاز می‌شود تا دوخت به شکلی سفت و محکم روی بسته بندی قرار گیرد. پس از اتمام فرایند بسته بندی اپراتور کابین را باز کرده و محصول بسته بندی شده را از آن خارج می‌کند.

ویژگی‌های دستگاه شیرینگ کابینی پک نادی پک

بی‌شک یکی از بهترین و مناسب‌ترین دستگاه‌ها برای بسته بندی مواد غذایی در داخل فروشگاه و رستوران دستگاه شیرینگ پک کابینی نادی پک است. این دستگاه با بهره‌گیری از قابلیت دوخت سرامیکی و بدنه‌ای ضد زنگ و مقاوم و همچنین قابلیت دوخت هم‌زمان با شیرینگ می‌تواند محصولات را در زمان بسیار کمی با بالاترین کیفیت بسته بندی کند.

علاوه بر این موارد این مدل از دستگاه‌های بسته بندی نادی پک نیازی به اپراتور متخصص نداشته و کلیه بسته بندی‌ها در حجم‌های بالا را با بهترین سرعت و کیفیت انجام می‌دهند. موارد کاربرد دستگاه شیرینگ پک کابینی نادی پک عبارت‌اند از:

  • قنادی‌ها
  • فروشگاه‌های مخصوص سوغات
  • رستوران‌های زنجیره‌ای

12

معرفی دستگاه بسته بندی سیل وکیوم نادی پک

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های صنایع غذایی دستگاه بسته بندی سیل وکیوم است. این نوع دستگاه‌ها در صورتی که با استفاده از بهترین تکنولوژی و مهندسی خاص طراحی شوند می‌توانند کلیه نیازهای صنعت محصولات غذایی را برطرف کنند. دستگاه بسته بندی سیل وکیوم نادی پک به دلیل داشتن عملکرد خاص می‌تواند در مدت بسیار کمی تعداد زیادی از محصولات غذایی را به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی کند.

نحوه فرایند بسته بندی در این نوع دستگاه‌ها بدین صورت است که ابتدا محصول در روی میز کار قرار گرفته و سپس غلتک‌ها نیز محصولات را به داخل محفظه مخصوص دستگاه هدایت می‌کنند. در داخل محفظه دستگاه با سرعت از قبل تنظیم شده محصولات را بسته بندی می‌کند.

ویژگی‌های دستگاه بسته بندی سیل وکیوم نادی پک

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این مدل از دستگاه بسته بندی مواد غذایی نادی پک تخلیه هوای درون محتویات بسته بندی و تزریق گاز نیتروژن یا کربن دی اکسید به منظور تازه نگه داشتن محصولات است. هدف ااصلی از تزریق این دو نوع گاز جلوگیری از کپک زدن و فساد مواد غذایی است.

این دستگاه در واقع دستگاه بسته بندی غذا مناسب برای رستوران و فروشگاه بوده و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

https://www.nadipack.com/category/sharing-pack-packaging-machines/

سخن پایانی

در این مطلب دو نمونه از بهترین انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی نادی پک را معرفی کردیم. هر یک از این دستگاه‌ها به واسطه عملکرد خاص خود می‌توانند به فرایند بسته بندی بهداشتی محصولات غذایی سرعت بخشیده و هم‌زمان هزینه‌های بسته بندی را کاهش دهند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر