سایت شماره یک:

 

فرم لب های شما یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت شما هستند. در حالی که نوع لب‌های شما بر اساس ژن‌های شما است. همیشه می‌توانید با مراقبت مناسب، آرایش یا حتی روش‌های زیبایی و جراحی فرم لب های خود را تغییر داده و زیبا کنید. کنجکاو هستید بدانید چگونه؟

این مقاله را بخوانید تا بفهمید چه فرم لب هایی دارید؟ چگونه از آنها مراقبت کنید و چگونه لبخند خود را با حرکات و روش های مناسب برجسته کنید؟؟

1. لب های قلبی شکل

فرم لب قلبی شکل همانند کمان. یعنی فرم لب بالایی آن ها در وسط فرورفتگی مشخصی دارد. همچنین ممکن است لب پایینی قطورتری داشته باشند

 نکته آرایشی : رژ لب خود را روی هر دو لب خود بزنید و با استفاده از یک مداد سفید در مرکز، فرم کمان را تقویت کنید.همچنین می‌توانید از سایه‌های کرمی استفاده کنید تا لب‌هایتان پرتر به نظر برسد

2. لب بالای قطور

لب‌های بالایی سنگین‌تر و لب پایین نه چندان مشخص دارند. این یک نوع لب رایج در میان زنان هندی است.

نکته آرایشی : می توانید با پیروی از شکل طبیعی لبه لب از خط لب استفاده کنید. همچنین می توانید سعی کنید لب های خود را با استفاده از برس همراه با رژ لب خود خط دهید

از سایه تیره تر رنگ لب روی لب بالایی خود استفاده کنید تا کمی کوچکتر به نظر برسد. در حالی که سایه روشن تری را روی لب های پایینی خود بزنید. این کار ظاهری یکنواخت به لب های شما می دهد.

3. فرم لب پر

این لب های پر با لب پایین معمولاً بیرون زده، اغلب تبدیل به نکته مثبت صورت شما می شوند.

نکته آرایشی : اگرچه لب‌های پر از نظر اکثر مردم بسیار جذاب است. ممکن است توجه زیادی به این ویژگی زیبایی روی صورت خود نداشته باشید. در اینجا چند نکته برای کمتر نمایان شدن این لب ها برای شما خواهیم گفت:

_ سعی کنید از رنگ های خنثی لب استفاده کنید که به راحتی با چهره شما ترکیب می شود.

_از آرایش چشم های سنگین استفاده کنید تا نور کانونی را به چشمان خود معطوف کنید.

16

 

4. فرم لب های نازک

اگر هر دو لب بالا و پایین شما آنقدر پر نیستند. احتمالاً در این دسته قرار می گیرید.

نکته آرایشی : در حین آرایش لب‌ها حتماً کمی زیاده روی کنید. لبه‌های آن را در امتداد خطوط طبیعی لب‌تان میکاپ کنید تا ظاهری پرتر داشته باشید.

برای تکمیل ظاهر، لب را با رنگ مات یا مایع پر کنید.همچنین می‌توانید از سایه روشن‌تری روی لب‌های پایین‌تان استفاده کنید تا ظاهری کلی داشته باشید.و همچنین افزودن کمی براق کننده لب در مرکز هر دو لب باعث پرتر نشان دادن آنها می شود.

5. فرم لب های پهن

اگر لبخندی دارید که تا بالای گوش شما کشیده می شود. قطعاً شما همان کسی هستید که لب های پهن دارید. در حالی که ممکن است بخواهید کمی آن را کمرنگ کنید تا بقیه چهره زیبای شما را تحت الشعاع قرار ندهد.

نکته آرایشی : آرایش لب‌ها می‌تواند به بزرگ‌تر و یکدست‌تر نشان دادن لب‌ها کمک کند. این باعث از بین رفتن عرض آن می شود.کانتور کردن لب پایین نیز می تواند به لب های شما فرم پرتری بدهد.آرایش با سایه روشن یا خنثی نیز می تواند حواس افراد را از توجه به لب های شما منحرف کند ؛

6. لب های کوچک

این فرم لب ها پهن نیستند، اما تمایل دارند پر و بیرون زده باشند.

نکته آرایشی : از فرمول های براق لب استفاده کنید تا لب های خود را پرتر نشان دهید.سایه‌های تیره ممکن است لب‌های شما را کوچک‌تر نشان دهند. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از آنها دوری کنید.سایه های ملایم معمولاً برای لب های کوچک تر کار می کنند.

7. فرم لب های گرد

این فرم لب ها به طور برجسته گرد و فاقد فرم کمانی شکل هستند.

نکته آرایشی : یک خط لب بگیرید و در حالی که در مرکز فرو رفته اید، کمی فراتر از خط لب طبیعی خود در لبه ها بروید. این کار کمی فرم لب های شما را بهتر می کند. سپس آن را با رنگ دلخواه پر کنید.

چگونه می توانم فرم لب را تغییر دهم؟

1. آرایش

اگر می‌خواهید فرم لب‌هایتان را تغییر دهید. می‌توانید با رنگ‌های مختلف رژ لب آزمایش کنید. به نکات آرایشی ذکر شده در بالا مراجعه کنید تا انتخاب های آرایشی مناسب برای نوع لب خود را پیدا کنید.

2. پرکننده های فرم لب هیالورونیک اسید

این یک فیلر موقت است که حدود 6 ماه ماندگاری دارد. این فیلرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که لب‌های برجسته‌تری به شما می‌دهند. از آنها برای از بین بردن چین و چروک و داشتن فرم لب های پرتر استفاده می شود.

فیلرهای لب HA بافتی ژل مانند دارند و بسیار صاف هستند. نتیجه نهایی معمولا چند روز پس از تزریق ظاهر می شود. پرکننده های لب با اسید هیالورونیک محبوب ترین هستند زیرا می توانند به راحتی پاک شوند و کمترین کبودی ایجاد کنند.

3. پرکننده های کلاژن لب

پرکننده های کلاژن لب ممکن است نیاز داشته باشند که چند بار به متخصص زیبایی مراجعه کنید. تزریق کلاژن به لب قبل از تولید هیالورونیک رایج بود. کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در پوست وجود دارد. پرکردن فرم لب‌ ها با پرکننده‌های کلاژن، فرورفتگی‌های آن را صاف می‌کند و همچنین ممکن است پرتر به نظر برسد.

4. فیلر لب سیلیکونی

این پرکننده‌های لب، پرکننده‌های دائمی لب هستند. اما به راحتی قابل برداشتن هستند. آنها معمولا ارزان تر از پرکننده های موقت فرو لب هستند. آنها همچنین از قبل ساخته شده اند.

فقط این توصیه دکتر کوتام را به خاطر داشته باشید. "پرکننده های لب می توانند باعث ایجاد حساسیت یا واکنش های آلرژیک در برخی افراد شوند. اما این حوادث بسیار نادر است.

17

 

5. تمرینات لب

آره! یوگا لب یک چیز است. تعدادی از تمرینات فک و تکنیک های یوگای لب وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید تا با آن لب های پر و جذاب را بدست آورید.

آرایش لب ؛ ساده ترین روش تغییر فرم لب

همه ما در بدو تولد شکل و اندازه لب های متفاوتی داریم و هر کدام به روش خاص خود زیبا هستند. اما شما همیشه می توانید با ترفندهای آرایشی مختلف فرم لب های خود را به فرم دلخواه خود تبدیل کنید. همچنین لوازم آرایشی متعددی برای آرایش لب وجود دارد. از رژلب های مایع و جامد گرفته تا انواع خط لب ، براق کننده لب ، تینت لب و ...

تینت لب یکی از آن محصولات آرایش لب است که میتوانید برای لب های خود استفاده کنید.اگر طرفدار آرایش غلیظ برای لب های خود نیستید و یا ماندگار بودن آرایش لب برای شما مهم است میتوانید از تینت لب استفاده کنید.

بعد از آشنایی با فرم لبها شما میتوانید به راحتی فرم لب های خود را تشخیص داده و محصول آرایشی مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین میتوانید به مراجعه به سایت کمند بیوتی انواع تینت های گیاهی را تهیه کرده و به وسایل آرایش لب خود اضافه کنید. فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی در تلاش است تا بهترین نوع تینت را در کوتاه ترین بازه زمانی به شما علاقمندان به این محصول زیبایی لب عرضه کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر