ساندویچ هات داگ نیویورکی یکی از روش‌های تهیه ساندویچ است که با سس مخصوص این هات داگ را به شما یاد خواهیم داد.

سایت شماره یک:

ساندویچ هات داگ نیویورکی یکی از روش های تهیه ساندویچ می باشد که با سس مخصوص این هات داگ را به شما یاد خواهیم داد تا بتوانید یک ساندویچ خوشمزه و بین المللی در خانه تهیه کنید.

در این روش پخت هات داک بجای سرخ شدن آب پز می شود و به همین دلیل بسیار رژیمی است و باعث می شود پخت هات داگ یکنواخت تر باشد.

شما می توانید این هات داگ را با سس مخصوص و قارچ تهیه کنید و یک ساندویچ خوشمزه برای شام یا نهار تهیه کنید. ساندویچ هات داگ را می توانید با نان مخصوص هات یا باگت تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه هات داگ نیویورکی

هات داگ ۲ عدد

قارچ ۷ عدد

ذرت ۱/۴ پیمانه

خامه ۱ ق غذا خوری

پنیر خامه ای ۱..۵ ق غذا خوری

پنیر پیتزا به مقدار لازم

سس خردل  ق چای خوری

جعفری ۲ ق غذا خوری

پیاز کاراملی ۲ ف غذا خوری

نمک، فلفل سیاه، آویشن، پاپریکا، پودر سیر به مقدار لازم

طرز تهیه ساندویچ هات داگ نیویورکی

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا داخل یک قابلمه آب بریزید و بگذارید تا به جوش بیاید سپس هات داگ را بدون پوست کندن داخل آب قرار دهید و بگذارید تا برای ۷ دقیقه پخته شود.

مرحله دوم: تهیه سس

برای تهیه سس باید قارچ ها را بشورید و اسلایس کنید و به همراه کمی روغن زیتون تفت دهید تا سبک شود، سپس ذرت بخارپز شده را اضافه کنید (می توانید از ذرت بخارپز شد یا کنسرو استفاده کنید و یا یا برای بخار پز کردن ذرت ها می توانید آن را داخل سبد ریخته و روی قابلمه قرار دهید و داخل قابلمه کمی آب بریزید و درب قابلمه را بسته و بگذارید تا پخته شود).

مرحله سوم: تهیه سس

در ادامه باید پنیر خامه ای و به همراه خامه و ادویه ها را اضافه کنید و هم بزنید تا مواد یکدست شود. در انتها و موقع سرو باید پنیر پیتزا را اضافه کنید و درب قابلمه را قرار دهید تا پنیر ذوب شود.

مرحله چهارم: تهیه هات داگ نیویورکی

در ادامه زمانی که هات داگ پخته شده از غلاف خارج کنید و داخل یک تابه به همراه کمی کره و روغن تفت دهید تا خوب طلایی شود. نان هات داگ را برش بزنید و هات داگ را وسط آن قرار دهید و از سس تهیه شده بریزید و بعد کمی جعفری و پیاز کاراملی شده بریزید و سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه ساندویچ هات داگ نیویورکی به روش اصلی و سس مخصوص

برای تهیه پیاز کاراملی پیاز ها را خلالی کنید و به همراه کمی آب و روغن تفت دهید تا کاراملی شود.

می توانید از پنیر ورفه ای استفاده کنید.

بهتر است از هات داگ با کیفیت استفاده کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر