عکس حامد آهنگی و همسرش را در ادامه ببینید.

سایت شماره یک:

حامد آهنگی در کنار همسرش

بیوگرافی حامد آهنگی

شروع حامد آهنگی با فوتبال!

شروع کار هنری حامد آهنگی

تدریس حامد آهنگی

حضور حامد آهنگی در خندوانه

حامد آهنگی مجری مسابقه شوتبال

تیم مورد علاقه حامد آهنگی

شب های کیش حامد آهنگی و ممنوع الکاری

ازدواج و همسر حامد آهنگی

اینستاگرام حامد آهنگی

عکس حامد آهنگی در کنار همسرش را مشاهده کنید. حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی استندآپ کمدین ، مجری و بازیگر طنز تلویزیون ایران است. حامد آهنگی دارای مدرک کارشناسی است. حامد آهنگی سال 1372، با ورود به یکی از گروه های نمایشی بندر انزلی پا به عرصه هنر گذاشت. حامد آهنگی پدرش را سالهاست که از دست داده و یک برادر بزرگتر از خود به نام حمید دارد که او هم فوت کرده است.

حامد آهنگی در کنار همسرش

حامد آهنگی

بیوگرافی حامد آهنگی

حامد آهنگی، بازیگر، نمایش نامه نویس، کارگردان هنری و استندآپ کمدین ایرانی، سال 1358 در شهر بندر انزلی متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی است. او سال 1372، با ورود به یکی از گروه های نمایشی بندر انزلی پا به عرصه هنر گذاشت.

پدرش را سالهاست که از دست داده و یک برادر بزرگتر از خود به نام حمید دارد که او هم فوت کرده است.

حامد آهنگی

شروع حامد آهنگی با فوتبال!

حامد آهنگی فوتبالیست بوده و از دوره نونهالان ، نوجوانان و جوانان در هر سه رده در باشگاه ملوان بندر انزلی و در پست مهاجم بازی می کرد.

حامد آهنگی

شروع کار هنری حامد آهنگی

کار هنری خود را از سال 1372 با گروه های نمایشی در بندر انزلی شروع کرد. باحضور در نمایش درام به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان توانست جایزه بازیگری بگیرد همین اتفاق باعث شد جدی تر به هنر بازیگری بپردازد.

از سال 1380 تاکنون در جنگهای شبانه زیادی به عنوان استندآپ کمدین حضور داشت. نمایشهای کوتاه طنز زیادی را نوشته و کارگردانی کرده است مانند سفر پرماجرا ، کنکور ، ماهواره 1و2 ، کلاس درس ، داماد تصادفی ، منشی قلابی و ده ها نمایش دیگر.

در این سالها به دعوت خیلی از ارگان های دولتی و خصوصی جهت اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور سفر کرده است. از سال 1381 همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد و همزمان با اجراهای تئاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرده است. او علاوه بر بازیگری کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه نویسی نیز می کند.

حامد آهنگی

تدریس حامد آهنگی

مدتی را در یکی از آموزشگاه های بازیگری در شهر رشت به مدیریت استاد فرهاد پاک سرشت بعنوان مدرس حضور داشت و تجربه خود در این حوزه را به هنرجوهای علاقمند انتقال می داد او بجز کار کمدی و بازیگری هیچ شغل دومی ندارد.

حامد آهنگی

حضور حامد آهنگی در خندوانه

حامد آهنگی نخستین بار 7 دی سال 1395 در برنامه طنز خندوانه حضور یافت و به اجرای کمدی پرداخت که با استقبال عمومی خوبی همراه بود. در دور جدید مسابقه ادابازی خندوانه که در تایستان 96 شروع شده است ، حامد آهنگی با نصرالله رادش هم تیمی است.

حامد آهنگی

حامد آهنگی مجری مسابقه شوتبال

حامد آهنگی به همراه مبینا نصیری سابقه مجری گری در مسابقه شوتبال مردان و زنان که محصول شبکه نسیم است را دارد.

حامد آهنگی

حامد آهنگی: چون من بچه انزلی بودم و تو ملوان بازی کردم و خیلی از بچه ها مثل مازیار زارع ، پژمان نوری و آقای عزت اللهی پدر سعید عزت اللهی از دوستان من بودند خب ناخودآگاه یک حس و عرق خاصی به این تیم دارم. اینم بذاریم کنار همونطور که سپید رود برای رشتی ها خیلی مهمه خب ملوان هم برای ما اهمیت زیادی داره مثلا یه پدری موقعی که نماینده مجلس یا استاندار و می بینه نمیگه برای بچه هام کار پیدا کن ولی حتما میگه آقای نماینده به دادِ این تیم برس. ببینید چقدر ملوان برای این مردم با ارزشه .منم نمی تونم نسبت به این تیم که انقدر با خون و جون هم شهری هام آمیخته ست بی تفاوت باشم و به همین دلیل بین ۴ تا تیم ملوان و انتخاب کردم.

حامد آهنگی

شب های کیش حامد آهنگی و ممنوع الکاری

از اواخر سال 1389 در ویژه برنامه برترین های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار می شد چندین اجرا داشت ، همانجا توسط یکی از خوانندگان خوش صدا کشور به حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد و از سال 90 در سالن های مختلف بیش از 1200 اجرا داشته است. او چندین ماه بعلت حاشیه های اجراهایش مدتی ممنوع الکار بود.

حامد آهنگی

ازدواج و همسر حامد آهنگی

حامد آهنگی با صفورا آغاسی بازیگر سابق تئاتر ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج یک پسر بنام آراد که متولد 4 اردیبهشت 1393 است.

حامد آهنگی

حامد آهنگی

اینستاگرام حامد آهنگی

پیج اینستاگرام حامد آهنگی با یک میلیون فالوور به آدرس زیر فعال است:

instagram.com/hamedahangi

حامد آهنگی

تگ های مرتبط

ارسال نظر