قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو همچنان پرنوسان است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته با ریزش عجیب و ناگهانی همراه شد. اما این ریزش ادامه‌دار نبود و محصولات مختلف در بازار با نوسان قیمتی مواجه شده‌اند.

سایت شماره یک:

به گزارش سایت خبر آزاد، قیمت پراید 141 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، امروز هم وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو امروز صبح پنج میلیون تومان افزایش را تجربه کرد و هم‌اکنون در قیمت 289 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید 111 نیز دو میلیون تومان گران شد و امروز در نرخ 300 میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال 100 میلیون تومان گران شده است.

پراید 141 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، امروز هم وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو امروز صبح پنج میلیون تومان افزایش را تجربه کرد و هم‌اکنون در قیمت 289 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید 111 نیز دو میلیون تومان گران شد و امروز در نرخ 300 میلیون تومان عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه بود، طی چند روز گذشته روند نزولی به خود گرفت. این خودرو امروز به نرخ 725 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷ اتومات، امروز 10 میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شد و در محدوده قیمتی 745 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دنا معمولی هم امروز در قیمت 580 میلیون تومان ثابت ماند.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، اما امروز پنج میلیون تومان ارزان شد و با قیمت 615 میلیون تومان در بازار خودرو کشور معامله می‌شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر