کامبیز دیرباز و همسر و دخترش را در تصویر مشاهده می کنید.

سایت شماره یک:

کامبیز دیرباز درکنار همسر و فرزندش

تحصیلات کامبیز دیرباز

ماجرای آشنایی و ازدواج کامبیز دیرباز

بازیگری کامبیز دیرباز

ورود کامبیز دیرباز به تلویزیون

فیلم شناسی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در مجموعه های تلویزیونی

کامبیز دیرباز و همسر و دخترش را در تصویر مشاهده می کنید. کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در دوازدهمین روز از شهریور ماه 1354 در تهران متولد شد. کامبیز دیرباز این هنرمند کشورمان اصالتا اهل تنکابن است و یک برادر به نام کسرا دارد. کامبیز دیرباز در سال 1387 با یکی از هم دانشکده ای های خود ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نیاز است.  کامبیز دیرباز  دانش آموخته رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است و حضور در دنیای هنر را از سال 76 آغاز کرد.

کامبیز دیرباز درکنار همسر و فرزندش

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز

تحصیلات کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز پیش از علاقه مند شدن به بازیگری به الکترونیک علاقه داشت و دیپلمش را در این رشته گرفت اما بعدها به بازیگری علاقه مند شد و تحصیلاتش را در زمینه بازیگری گذراند.

ماجرای آشنایی و ازدواج کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در سال 1387 با یکی از هم دانشکده ای های خود ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نیاز است. اولین بار خبر ازدواج او را پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر کرد و با واکنش زیاد هوادارانش روبرو شد.

کامبیز دیرباز از نحوه آشنایی با همسرش می گوید:

” همسرم را در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشکده ای که درس می خواندم دیدم ، چندسالی است که همسرم ترجیح داده است به عنوان معلم فعالیت کند.

 همسر من یکی از مهم ترین منتقدان بنده است و همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می دهد ؛ با اینکه معلمی رشته سختی است اما همسرم به علت عشقی که از کودکی به معلمی داشته در حال فعالیت در این زمینه است.

کامبیز دیرباز

29 اردیبهشت ماه سال 93 بود که کامبیز دیرباز با انتشار عکسی خبر از تولد دخترش نیاز داد و از تولد دخترش به عنوان بهترین هدیه خداوند نام برد.

کامبیز دیرباز علاقه ویژه ای به داشتن فرزند دختر داشت و با تولد دخترش مهم ترین آرزوی زندگی اش برآورده شد و به گفته خودش اگر میدانست که فرزندش دختر است سالها پیش بچه دار میشد.

کامبیز دیرباز درباره علاقه عجیبش به داشتن فرزند دختر در برنامه خندوانه گفت:

سخت ترین چیز در زندگی من این بود که میترسیدم بچه ام دختر نباشد و اگر میدانستم که بچه ام دختر است 10 سال زودتر بچه دار میشدم ، من واقعا دوست نداشتم که فرزند پسر داشته باشم و به نظرم دخترها وفادارتر هستند و علاقه ای به بازیگر شدن دخترش نیاز ندارد.

کامبیز دیرباز 29 اردیبهشت ماه سال93 با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر دختر دار شدنش را با هوادارانش در میان گذاشت و در این باره نوشت:

این فرشته کوچولو زیباترین هدیه ای بود که خداوند امروز به من داد.

کامبیز دیرباز به کشتی و فوتبال علاقه زیادی دارد و یکی از طرفداران تیم پرسپولیس است.

در اغلب بازی های حساس ورزشی فرقی نمی کند کشتی باشد یا والیبال، فوتبال باشد با فوتسال او اولین هنرمندی است که خود را به استادیوم می رساند. از طرفداران دو آتیشه تیم فوتبال پرسپولیس است و با سام درخشانی همکار استقلالی اش به شدت کل کل و کری خوانی دارد.

کامبیز دیرباز

بازیگری کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در سال 1376 زمانی که 22 سال سن داشت با تئاتر سیاوش خوانی وارد عرصه هنر شد و در سال 1378 با بازی در فیلم سینمایی دختران انتظار پا به دنیای سینما گذاشت و با بازی در اخراجی ها به شهرت فراوانی دست یافت.

کامبیز دیرباز در سال 1378 برای بازی در فیلم سینمایی دختران انتظار به کارگردانی رحمان رضایی انتخاب شد و به دنیای بازیگری قدم نهاد.

او در این فیلم در کنار بازیگرانی مثل نیکی کریمی و پارسا پیروزفر به ایفای نقش پرداخت. این فیلم داستان پسری به نام سام را روایت میکند که برای پرداخت بدهی خود تصمیم میگیرد با دختر دانشجویی به نام روشنک به صورت صوری ازدواج کند تا بتواند از وام ازدواج دانشجویی بهره مند شده و مشکلات خود را حل نماید و...

کامبیز دیرباز بعد از بازی در فیلم دختران انتظار و نغمه، در سال 1382 برای بازی در فیلم سینمایی دوئل انتخاب شد، او برای بازی در این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت نماید.

دوئل یکی از گران ترین فیلم های مستقل در سینمای ایران است که توسط احمدرضا درویش در سال 1382 ساخته و یک سال بعد یعنی در سال 1383 در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد. گفتنی است این فیلم در بیست و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر توانست هشت سیمرغ بلورین را از آن خود کند.

کامبیز دیرباز

ورود کامبیز دیرباز به تلویزیون

کامبیز دیرباز بازیگری در تلویزیون را از سال 78 با سریال آژانس دوستی آغاز کرد و بعد از آن در سریال های متعددی مقابل دوربین رفت.

کامبیز دیرباز بعد از حضور کوتاه در سریال های آژانس دوستی، همسفر و رستوران خانوادگی به عنوان میهمان، برای اولین حضور جدی خود در تلویزیون با بازی در سریال تب سرد دیده شد.

او در کنار بازیگرانی مثل حمید گودرزی و شهاب حسینی در این سریال به ایفای نقش پرداخت و به شهرت زیادی رسید. تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی در سال 1383 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد.

این سریال داستان زندگی مردی به نام شهاب را روایت میکند که کارخانه اش در حال ورشکستگی است، شهاب  تصمیم میگیرد با قرض و نزول کارخانه اش را نجات دهد. در آخر از همسر پرستار پسرش مانی که تازه از زندان بیرون آمده کمک میخواهد و همین موضوع دردسرهای زیادی را برای او و خانواده اش بوجود می آورد. 

کامبیز دیرباز

بازی در نقش مجید سوزوکی در فیلم سینمایی اخراجیها نقطه عطفی در کارنامه هنری کامبیز دیرباز بود که با بازی بسیار خوب و روانی که در این فیلم از خود نشان داد باعث شد به شهرت زیادی برسد و طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

اخراجیها در سال 1386 توسط مسعود ده نمکی ساخته و در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و با استقبال خیلی خوبی هم روبرو گردید. داستان فیلم درباره مجید یکی از اراذل جنوب تهران است که عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا میشود، شرط میرزا برای رضایت دادن به ازدواج مجید با دخترش سر به راه شدن اوست. مجید برای به دست آوردن دل میرزا تصمیم میگیرد به همراه دوستانش به جبهه برود و ماجراهای با مزه زیادی در آنجا برایشان اتفاق می افتد که داستان فیلم را بسیار جذاب میکند.

شرایط خاص عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های تلویزیونی کامبیز دیرباز است که در سال 1397 توسط وحید امیرخانی ساخته و در سال 1398 از شبکه سوم سیما پخش شد. کامبیز دیرباز در این سریال با بازیگرانی مثل سیروس گرجستانی، بهرام افشاری، مریم سعادت و شهره سلطانی همبازی بود.

این سریال یک کمدی قصه گوی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می دهد. این مجموعه نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می شود.

کامبیز دیرباز

در ادامه این مطلب مروری بر فیلم و سریال های کامبیز دیرباز خواهیم داشت.

فیلم های سینمایی کامبیز دیرباز

1378 دختران انتظار رحمان رضایی

1381(1380) نغمه ابوالقاسم طالبی

1382 دوئل احمدرضا درویش

1383 گرداب

1384 به نام پدر ابراهیم حاتمی کیا

1385 مقلد شیطان افشین صادقی

1385 سرگیجه محمد زرین دست

1385 اخراجی ها مجید سوزوکی مسعود ده نمکی

1387 یک گزارش واقعی داریوش فرهنگ

1387 کلبه جواد افشار

1387 عیار 14 پرویز شهبازی

1387 انعکاس رضا کریمی

1388 شرط اول مسعود اطیابی

1389 قفس طلایی در عنوان بندی نیامده

1391 شاباش حامد کلاهداری

1391 خاکستر و برف روح الله سهرابی

1392 ساکن طبقه وسط

1395 ماه گرفتگی مسعود اطیابی

1397 تخته گاز محمد آهنگرانی

1397 آینده امیر پورکیان

1398 خروج ابراهیم حاتمی کیا

کامبیز دیرباز با موتور در دورهمی

کامبیز دیرباز

فیلم های ویدئویی و تلویزیونی کامبیز دیرباز

1388 کیلومتر 14 (اپیزود اول) جواد افشار

1388 کیلومتر 14 (اپیزود دوم) آرش قادری

1388 بی کسی آرش قادری

1389 سر سپرده بهمن گودرزی

1391 قصه خاطره محمد باقرآبادی

1392 شام ایرانی محمد شایسته 4 اپیزود

1397 13 شمالی علیرضا امینی

1397 رالی ایرانی 2 محمد شایسته

١٣٩٨ آقازاده بهرنگ توفیقی

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در مجموعه های تلویزیونی

1378 آژانس دوستی احمد رمضان زاده، حمیدرضا صلاحمند، مجید جعفری شیرازی، احمد زینال زاده، فرامرز قریبیان و کاوه دژکام

1379 همسفر قاسم جعفری

1380 رستوران خانوادگی حسین سهیلی زاده اپیزودهای دام و ستاره

1383 تب سرد پیمان علیرضا افخمی

1384–1389 در چشم باد نادر مسعود جعفری جوزانی

1388–1389 نابرده رنج اسد علیرضا بذرافشان

1386 پریدخت نصرت سامان مقدم

1391 تهران پلاک 1 مهدی مظلومی

1392 بوی باران هاتف ملکان حسین تبریزی

1393 کیفر حسین تبریزی شبکه دو

1394 آقا و خانم سنگی سعید شاهد احمدلو طنز خانوادگی

1394 میکائیل میکائیل سیروس مقدم پلیسی

1394 پشت بام تهران غیاث بهرنگ توفیقی

1395–96 زیر پای مادر خلیل کبابی بهرنگ توفیقی درام (رمضان 96)

1397 شرایط خاص آصف مهرمنش / محمدحسین علیانی وحید امیرخانی کمدی

1397 گاندو - جواد افشار پلیسی معمایی

کامبیز دیرباز

تگ های مرتبط

ارسال نظر