فال حافظ| فال حافظ با معنی

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

سایت شماره یک:

فـال حـافـظ امروز متولدین فروردین

غزل شماره 402 دیوان حافظ : نکته ای دلکش بگویم خال آن مه رو ببین

تعبیر غزل شماره 402 حافظ در فال شما :

به دنبال خوشگذرانی و لذت های زودگذر دنیا هستید و از ساختن آینده روشن غافل شده اید. با اینکه اطرافیان مدام شما را شماتت می کنند اما بی توجهی می کنید.

دوستان فریبکار به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشیدن شما هستند. دور نیست روزی که این همه بی هدفی و خوشگذرانی مایه حسرت و پیشمانی می شود. به خود بیایید و با اراده سعی کنید زندگی را آنطور که دوست دارید بسازید.

فـال حـافـظ امروز متولدین اردیبهشت

غزل شماره 377 دیوان حافظ : ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم

تعبیر غزل شماره 377 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مراد دل باید از مسیر سخت با پستی بلندی های بسیار عبور کنید، اراده آهنین و همت عالی برای عبور از سختی های این راه نیاز است.

مراقب باشید که به بیراهه کشیده نشوید، از همفکری دوستان دلسوز و دانا استفاده کرده و صبوری پیشه کنید تا انشالله به سرمنزل مقصود برسید.

فـال حـافـظ امروز متولدین خرداد

غزل شماره 267 دیوان حافظ : ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

تعبیر غزل شماره 267 حافظ در فال شما :

انتظار شما را بی طاقت کرده و در استرس و نگرانی هستید که آیا معشوق نیز شما را دوست دارد یا خیر. در عشق و غاشقی درد و رنج طبیعی است، اندوهگین نباشید، به زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید و لطف شخصی شامل حال شما خواهد شد.

آینده خوبی در پیش داری و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی های مسیر را تحمل کنید.

فـال حـافـظ امروز متولدین تیر

غزل شماره 266 دیوان حافظ : دلم رمیده لولی وشیست شورانگیز

تعبیر غزل شماره 266 حافظ در فال شما :

زندگی بدون عشق پشیزی ارزش ندارد و بی معنی خواهد شد. برای اطمینان از صداقت دوستان، آن ها را امتحان کنید. از ظاهر بینی پرهیز کرده و از کسانی که مدعی دوستی و رفاقت هستند برحذر باشید.

قناعت پیشه کنید و از طمع و حرص زدن برای مال دنیا دوری کنید. غرور و کبر عاقب خوبی ندارد. رقیبان زیادی بر سر راه دارید که راه حیله و نیرنگ بازی در پیش گرفه اند، اما با خلوص نیت و دعای خیر پدر و مادر انشالله پیروزی با شماست.

فـال حـافـظ امروز متولدین مرداد

غزل شماره 114 دیوان حافظ : همای اوج سعادت به دام ما افتد

تعبیر غزل شماره 114 حافظ در فال شما :

اگر نیت فال شما رسیدن به مقام و ثروت است، مژده بر شما که به زودی به مقصود خود خواهید رسید و مقام بالا نصیب شما خواهد شد.

آن چه می خواهید با صدای بلند بگویید تا دیگران آن را بشنوند و وسیله ای شوند تا به نتیجه برسید. مشکلات و سختی ها باعث می شود قدر روزهای خوش را بدانید، به زودی از رنج و مشکلات رها می شوید و نیتی که در ذهن دارید عملی می شود.

فـال حـافـظ امروز متولدین شهریور

غزل شماره 451 دیوان حافظ : خوش کرد یاوری فلکت روز داوری

تعبیر غزل شماره 451 حافظ در فال شما :

برای حل مشکلات و رفع موانعی که بر سر راه تان وجود دارد از عقل و درایت خود کمک بگیرید تا به راحتی از پس آن ها برآیید. از کینه و دشمنی کردن برحذر باشید و قناعت پیشه کنید تا دست نیاز به سوی هر ناکسی دراز نکنید.

در روزهای خوشی و کامیابی خداوند را فراموش نکنید و بندگان خدا را یاری دهید. در راه رسیدن به اهداف تنها به خداوند توکل داشته و به عقل و اراده خود متکی باشید.

فـال حـافـظ امروز متولدین مهر

غزل شماره 86 دیوان حافظ : ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت

تعبیر غزل شماره 86 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که به زودی به وصال یار رسیده و اوضاع تان سر و سامان خواهد گرفت. به لطف خداوند دشمنان شما از سر راهتان کنار رفته و تلاش و کوشش تان به ثمر نشسته است.

ازدواج موفقی خواهید داشت و روزگار خوشی در انتظارتان است. به مسیرتان ادامه دهید که نتیجه ای جز پیروزی و موفقیت نخواهد داشت. این جواب دعاهایی است که به درگاه حق تعالی داشته اید.

فـال حـافـظ امروز متولدین آبان

غزل شماره 302 دیوان حافظ : خوش خبر باشی ای نسیم شمال

تعبیر غزل شماره 302 حافظ در فال شما :

مدت زیادی است منتظر و بی تاب دریافت خبری هستید. به زودی انتظار به پایان می رسد. مژده باد بر شما که در آینده نزدیک یار را در آغوش خواهید کشید. دوری و فراق تمام می شود و ایام خوشی فرا خواهد رسید.

بیمارتان به زودی شفا پیدا خواهد کرد، تحفه ای دریافت می کنید مسافر به سلامت بازخواهد گشت. صبور باشید که گم گشته پیدا می شود.

فـال حـافـظ امروز متولدین آذر

غزل شماره 349 دیوان حافظ : دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم

تعبیر غزل شماره 349 حافظ در فال شما :

به تازگی کار جدیدی را شروع کرده اید که نباید آن را نیمه تمام رها کنید. از ناکامی ها و رنج هایی که در مسیر زندگی پیش می آید ناامید نشوید.

برای موفقیت در هر کاری باید با ریزبینی نقاط ضعف خود را پیدا کرده و برای رفع آن ها بکوشید. زندگی پستی بلندی های فراوانی دارد، از شکست ها ناراحت نشوید و به خداوند توکل داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین دی

غزل شماره 356 دیوان حافظ : گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم

تعبیر غزل شماره 356 حافظ در فال شما :

شرایط نابسامان و کنترل اوضاع از دست شما خارج شده، همیشه از سختی های راهی که در آن قدم گذاشته اید، آگاه بودید. همچنان در برابر مشکلات و رنج ها مقاومت کرده و استوار باشید.

به زودی لطف و رحمت خداوند شامل حال تان می شود و تحمل این همه سختی نتیجه خواهد داد. انسان صادق و وفاداری هستید، تنبلی نکنید و کارها را به تعویق نیندازید.

فـال حـافـظ امروزمتولدین بهمن

غزل شماره 446 دیوان حافظ : صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری

تعبیر غزل شماره 446 حافظ در فال شما :

در روزهای گذشته و خاطرات غرق شده و دل تان سرشار از اسرار زیبا می باشد. حرفان زیادی سر راه شما قرار گرفته اند، از انجام کارهایی که در آینده باعث حسرت و ندامت خواهد شد پرهیز کنید.

در میان دوستان و آشنایان افرادی هستند که می توانند در راه رسیدن به اهداف تان شما را یاری دهند. راه خوبی را انتخاب کرده اید، برای پیدا شدن گمشده بیشتر جستجو کنید.

فـال حـافـظ امروز  متولدین اسفند

غزل شماره 479 دیوان حافظ : صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی

تعبیر غزل شماره 479 حافظ در فال شما :

گاهی دچار غرور و خودبزرگ بینی می شوید و با رفیقان جانی رفتار درستی ندارید، از کبر برحذر بوده و مهرتان را نثار دوستان کنید.

به جای تمرکز روی سختی ها و مشکلات زندگی و غصه خوردن برای کم و کاست دنیا، لحظه ها را با شادی بگذرانید و در کنار دوستان و خانواده با آرامش زندگی کنید.

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر