فروش خودروهای داخلی

بر اساس اعلام وزارت صمت، هفته آینده ایران خودرو و سایپا فروش خودروهای داخلی را آغاز می‌کنند و قرار است تمام متقاضیان بدون قرعه کشی خودرو دریافت کنند.

سایت شماره یک:

پیش فروش خودروهای داخلی از هفته آینده آغاز می‌شود. تمام افرادی که در این طرح ثبت نام کنند خودرو دریافت خواهند کرد.

مدیرکل خودرویی وزارت صمت با اشاره به آغاز طرح پیش فروش خودروهای داخلی از روز چهارشنبه 10 اسفند، گفت: در این طرح همه متقاضیان، خودرو دریافت می کنند.

عبدالله توکلی لاهیجانی با اشاره به پیش فروش خودروهای داخلی از روز چهارشنبه هفته جاری اظهار داشت: در این طرح خودروسازان سایپا، ایران خودرو و همچنین خودروسازان بخش خصوصی محصولات خود را ارائه می‌کنند.

مدیر کل خودرویی وزارت صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه در این طرح قرعه کشی انجام نمی‌شود، افزود: در این طرح همه ثبت نام کنندگان خودرو دریافت می‌کنند اما زمان تحویل خودرو بین 3 ماه تا یک سال متفاوت خواهد بود.

وی اظهار داشت: در این طرح مشتریان در صورت تمایل نداشتن به دریافت خودرو با زمان انتظار بیشتر می‌توانند انصراف خود را اعلام و پول خود را از حساب وکالتی خارج کنند.

گفتنی است از امروز 6 اسفند 1401 ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت‌کنندگان در این قرعه کشی علاوه بر داشتن شرایط قرعه‌کشی خودروهای داخلی مثل داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال و غیره، باید ۵۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی خود بلوکه کنند.

بر اساس این اطلاعات، مقرر شده خودروهای وارداتی در قرعه کشی عرضه شود و شرکت‌کنندگان در قرعه کشی باید شرایط عمومی برنامه‌های فعلی قرعه‌کشی خودروهای داخلی از جمله اینکه گواهینامه داشته باشند، پلاک فعال نداشته باشند، طی ۴۸ ماه گذشته از خودروسازان داخلی خرید نکرده باشند و تا یک سال نمی‌توانند سند خودرو را به کسی منتقل کنند را رعایت کنند.

منبع: فارس

تگ های مرتبط

ارسال نظر