سایت شماره یک:

پازل بند یا پازل باند یا گروه پازل «بـه انگلیسی: Puzzle Band» یک گروه موسیقی پاپ ایرانی اسـت کـه ابتدا اعضای آنرا علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی تشکیل می‌دادند کـه در ادامه، با جدا شدن مهران عباسی، بـه گروهی دونفره تبدیل شد. این گروه فعالیت خودرا از آبان‌ماه سال ۱۳۹۰ شروع کرد. این گروه درسال ۱۳۹۵ آلبوم اول و دوم خودرا منتشر کرده‌اسـت.

01

همکاری با شبکه ای تلوزیونی برای تیتراژ برنامه ها

این گروه در برنامه‌های مختلف تلویزیون چون فرمول یک «بـه همراه حمید هیراد» و خندوانه بـه اجرای برنامه پرداخته‌اند. پازل بـه واسطه فعالیت خود با حمید هیراد در موزیک‌های «بی تاب»، «دلارام» و «معشوقه» «بعنوان خواننده و تنظیم‌کننده» و همین‌طور موزیک‌های «یار» و «شب کـه شد» «بعنوان تنظیم کننده» و تنظیم ریمیکس موزیک «دلگیری» برای ماکان بند بیشتر شناخته شده‌اند.

بیوگرافی علی رهبری ( از خواننده های پازل بند )

علی رهبری درسال ۱۳۶۲ در امیرآباد شمالی تهران بدنیا آمد؛ و فعالیت خود رابه صورت جدی از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. او ابتدا موسیقی رابه صورت آکادمیک نزد اساتیدی چون لقای حقی، علی فخاریان آموخت؛ ودر ادامه ساز پیانو را نزد استادان مرادیان، ناصحی و امیر حسین بروشکی فراگرفت.

02

 

بعد از مدتی، شروع بـه فراگیری سازهای الکترونیک و نرم‌افزارهای موسیقی کرد. علی رهبری پس از اجراهای زنده و کنسرت‌هایی و پس از گذراندن مراحل اخذ مجوز استودیو شروع بـه ساخت و تنظیم کارهای خود در استودیوی شخصی اش «نوبل رکورد» نمود و شروع بـه جمع‌آوری آلبوم اول خود نمود

 

بیوگرافی آرین بهاری

 

آرین بهاری متولد ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۷۰ اسـت و از سال ۱۳۸۸ فعالیت موسیقایی خودرا آغاز کرد. وی در ابتدای فعالیت خود همچون چندی از افراد بدون مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد کار می کرد تا زمانی کـه با همکاری علی رهبری و مهران عباسی گروه پازل را تشکیل دادند.

03

در حال حاضر او تنظیم کننده گروه پازل اسـت کـه در کارنامه خود تنظیم‌های و ریمیکس‌های بسیاری خارج از حیطه گروه خودرا بر عهده داشته‌اسـت. آرین بهاری مسئول تنظیم و میکس و مسترینگ موزیک هاست، وی هم زمان پیانیست ماهریست. یکی از کارهای او این اسـت کـه ملودی و ریمیکس‌های خود از قطعات پازل بند را در کنسرت‌های این گروه پخش می کند.

نگاهی به  آخرین موزیک های این گروه پرطرفدار

کوه یخ

روزهای بهتر

قاصدک

مو قرمز

چی سرت اومد

قرار نیست

حریص

سونامی

دمت گرم

برای دانلود آهنگ جدید گوره پازل بند به رسانه میفا موزیک مراجعه کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر