سایت شماره یک:

سریال آنها یک مجموعه سریالی با سبک ترسناک است که به کارگردانی مهدی آقاجانی و میلاد جرموز و تهیه کنندگی پرویز پرستویی است. این سریال از طریق پلتفرم فیلم نت به پخش رسیده است و در هفته یک قسمت از آن پخش می­شده است. نکته متفاوت این سریال نسبت به دیگر سریال های دیگر، این است که در هر قسمت شاهد داستانی متفاوت همراه با بازیگران متفاوتی هستیم. هر قسمت از این مجموعه حدود 50 دقیقه است. ژانر وحشت در سینمای جهان بسیار پر طرفدار بوده است و فیلم ها و سریال های زیادی در مورد آن تولید شده است. اما این ژانر تا میزان زیادی در کشور ما نادیده گرفته شده است و آثار زیادی تولید نشده است و از این رو پیشرفت زیادی در این ژانر را شاهد نبوده ایم. اما با این حال فیلم های خوبی مانند طلسم، خوابگاه دختران و آن شب در ژانر وحشت تولید شده است. همچنین در بخش تلویزیون نیز آثار بسیار کمتری در این ژانر تولید شده است. شما میتوانید برای دانلود فیلم های ترسناک بر روی لینک کلیک نمایید.

01

داستان سریال آنها

همان طور که مطلع شدید، در سریال آنها،  که از پلتفرم فیلم نت به نمایش میرسد ما در هر قسمت شاهد داستان متفاوتی هستیم. در این سریال ما شاهده انواع و اقسام خرافات و باورهای عجیب و غریب هستیم. برای مثال دعانویسی، تلسم، مراسم جن گیری و... را در سریال مشاهده می­کنیم.

قسمت اول

این قسمت با نام بت چین منتشر شده است و داستان درباره­ ی یک تابلو مرموز است که آرامش یک مادر و پسر را از آن ها می­گیرد.

قسمت دوم

نام قسمت دوم سریال، نون و پنیر آوردیم است. داستان درباره یک پدر تازه ازدواج کرده است که برای تولد بچه خود از یک دعانویس کمک می­گیرد.

قسمت سوم

در این قسمت ما پسر جوانی را می­بینیم که علاقمند به مراسم جن گیری است و طی شرکت در یکی از این مراسمات، نکاتی که به او می­گویند رعایت نمی­کند و دچار مشکلاتی می­شود. نام این قسمت هورلا هورلا می­باشد.

قسمت چهارم

قسمت چهارم به نام عروسک مفت نام گذاری شده است و درباره یک عروسک شوم است که وارد یک منزل می­شود و اعضای آن خانواده را دچار مشکل می­کند.

قسمت پنجم

در این قسمت ما شاهد زوجی جوان هستیم که نزدیک عروسی آن ها است و مشغول چیدمان منزل خود هستند که ناگهان یکی از آن ها متوجه حضور فردی دیگر در خانه می­شود. نام این قسمت همه چی تمام است.

قسمت ششم

جان جامد نام این قسمت است. درباره یک استاد دانشگاه است که پس از خودکشی یکی از دانشجویانی که دارد، صداهایی را در خانه خود می­شنود.

قسمت هفتم

این قسمت با نام گوشه نشینان منتشر شده است. در قسمت هفتم ما شاهد اجنه ها خواهیم بود و افراد داستان به محل سکونت اجنه ها می­روند.

بازیگران مجموعه سریالی آنها

در این سریال با توجه به اینکه در هر قسمت با داستانی متفاوت رو به رو می­شویم، شاهده بازیگران متفاوتی در هر قسمت هستیم. به معرفی بازیگران معروفی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند می­پردازیم.

نورا هاشمی

این بازیگر دختر مهدی هاشمی است و از سال 1381 وارد عرصه بازیگری شده است. از فیلم های معروفی که او به ایفای نقش پرداخته است، عروس افغان، وقتی همه خواب بودند، حوالی اتوبان است. نورا هاشمی در سریال آنها در قسمت اول بازی کرده است.

آناهیتا افشار

این بازیگر متولد 1365 است و برای اولین بار در سال 1384 با بازی در سریال متهم گریخت وارد تلویزیون شد. برخی از فیلم هایی که او در آن ها به ایفای نقش پرداخته است، برف روی کاج ها، برف، ویلایی ها، کارت پرواز و همچنین سریال های سه در چهار، زیر هشت، مدینه و قورباغه بازی کرده است. آناهیتا افشار در قسمت دوم سریال آنها در نقش فردی به نام مهتاب بازی کرده است.

حسام محمودی

این بازیگر متولد سال 1365 در تهران می­باشد. او با بازی در فیلم خسته نباشید در سال 1391 وارد عرصه بازیگری شد. از فیلم های معروف این بازیگر می­توان به امروز، سد معبر، آستیگمات و طوبا اشاره کرد. همچنین در سریال هایی چون سایه بان، دل دار و کالبه ای در مه بازی کرده است. حسام محمودی در سریال آنها در قسمت دوم به ایفای نقش پرداخته است.

محمد بحرانی

محمد بحرانی متولد سال 1360 است و در زمینه های بازیگری، صدا پیشه، عروسک گردان و مجری فعالیت می­کند. اولین فیلم سینمایی او اتوبوس شب نام دارد و محصول سال 1385 است. او در سریال هایی مانند دوپینگ، گلشیفته، هیولا و دراکولا بازی کرده است. او در قسمت ششم سریال آنها بازی کرده است.

دیگر بازیگران این سریال

هیرا محمدی، شمیلا تابش، نوید لایقی مقدم، نازنین فلاحی، محمد ربانی، شیرین اسماعیلی، ماهان مرادی، میلاد قنبری، خسرو احمدی، زهرا برومند

02

بررسی سریال

برای دانلود سریال آنها با لینک مستقیم و بهترین کیفیت می­توانید وارد سایت دانلود فیلم نایس مووی شوید. همچنین برای دانلود فیلم های ترسناک، می­توانید به راحتی آن ها را از سایت نایس مووی دانلود نمایید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر