سریال خاتون به دلیل آماده نبودن در انتظار تدوین و مونتاژ می باشد و پس از آماده سازی ،از قسمت نهم آغاز به پخش می کند.زمان تقریبی آبان ماه 1400 می باشد.

سایت شماره یک:

نگار جواهریان متولد  ۲۲ دی ۱۳۶۱ است.نگار جواهریان مدرک کارشناسی طراحی صحنه و لباس را دارد.نگار جواهریان در سال 1395 با رامبد جوان ازدواج کرده است.نگار جواهریان و رامبد جوان دختری به نام نوردخت دارند.تصاویر جدید نگار جواهریان را ببینید.نگار جواهریال اخیرا در سریال خاتون ایفای نقش کرده که این سریال در شمال ایران فیلمبرداری شده و ادامه داستان به تهران کشیده می شود.سریال خاتون تا قسمت 8 هر هفته پخش شده اما چند هفته ای است که بین قسمت 8 تا 9 فاصله افتاده و دلیل این ممنوعیت مشخص نیست .

قخاتون نوشته ای داستانی - تاریخی از خانواده‌ای است که از اوایل شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. این برهه از تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد.سریال خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

 مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. از بازیگران اصلی سریال می‌توان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی و ستاره پسیانی اشاره کرد. سریال از روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود. آهنگساز سریال کیهان کلهر است.

نگار جواهریان

این بانوی بازیگر تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است.حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود.

پدر نگار جواهریان 27 مهرماه سال 96 بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت و نگار جواهریان که وابستگی زیادی به پدرش داشت در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند.

ازدواج نگار جواهریان

نگار جواهریان

نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر کشورمان است که سال 95 ازدواجش را با رامبد جوان جشن گرفت.

این بانوی هنرمند همسر سوم رامبد جوان است و جشن عروسی آنها در یونان و با حضور چند تن از هنرمندان برگزار شد.

ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان هم به مانند بسیاری از هنرمندان بی حاشیه نبود و شایعات پیرامون زندگی مشترک این زوج شکل گرفت و خبر از جدایی آنها میداد اما با انتشار عکسی دو نفره از این زوج این جریان خاتمه یافت.

جنجال نگار جواهریان

نگار جواهریان

رامبد جوان بعد از پایان فصل ششم خندوانه در فروردین ماه 98 اعلام کرد که تصمیم دارد چند ماهی را تا تولد دخترشان در کنار همسرش باشد و مدتی بعد ماجرای سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا مطرح شد.

بسیاری از مردم در ابتدا گمان میکردند که این زوج برای اکران فیلم قانون مورفی راهی کانادا شده اند اما انتشار عکسی از آنها در کانادا و حاشیه ساز شدن رامبد جوان اعلام کرد که هدف آنها از حضور در کانادا تنها اکران قانون مورفی نیست و مشخص شد که بچه نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا متولد میشود.

حواشی تولد دختر نگار جواهریان و رامبد جوان تا جایی پیش رفت که پرویز پرستویی بازیگر کشورمان هم به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که مادر، خواهر و اقوام نگار جواهریان ساکن کانادا هستند و این خیلی طبیعی است که یک دختر در موقع زایمان بخواهد که کنار خانواده خودش باشد و از قضاوت های نابجای مردم گله کرد.

 

 

 

 

جوایز نگار جواهریان

برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از چهارمین جشن انجمن منتقدان برای فیلم طلا و مس - 1389

برنده تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول از چهاردهمین جشن خانه سینما برای طلا و مس - 1389

برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای طلا و مس - 1388

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره اوسیان سینه فن برای تنها دو بار زندگی می کنیم - 1388

برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از پانزدهمین جشن خانه سینما برای اینجا بدون من - 1390

کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای حوض نقاشی - 1391

برنده جایزه پروین بطور مشترک با (لیلا حاتمی وترانه علیدوستی) - 1391

نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین دورهٔ جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک برای حوض نقاشی - 1392

تگ های مرتبط

ارسال نظر