سایت شماره یک:

دستگاه بسته بندی عملیات بسته بندی مواد خوراکی، حبوبات و خشکبار، کالاهای بهداشتی آرایشی، صنعتی و … را انجام می دهند. دستگاه های بسته بندی بنا به کاربرد و استفاده های گوناگون، به انواع مختلف تقسیم می شود. ماشین آلات بسته بندی به دلیل فواید بسیار زیادی که دارند، بسیار حائز اهمیت هستند و در انواع خانگی و کارخانه ای تولید می شود. برای خرید و استعلام قیمت دستگاه بسته بندی، خرید و قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل، از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

دستگاه بسته بندی

فراموش نکنید که در انتخاب دستگاه بسته بندی باید پارامتر های متفاوتی را بررسی کرد و تا با حوزه کاری شما کاملا مطابقت داشته باشد. در هریک از دستگاه های بسته بندی موجود در این مقاله مانند دستگاه بسته بندی حبوبات، مشخصات و ویژگی های متفاوتی وجود دارد که باعث تغییر تمامی سبک کاری آنها می شود. پس قبل از هرچیزی حتما این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید تا به خوبی با اصول هریک از دستگاه های بسته بندی آشنا شوید. همچنین برای آگاهی از قیمت دستگاه بسته بندی و خرید آن با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دستگاه بسته بندی حبوبات

آیا در اینجا به دنبال راه حل یا دستگاهی برای بسته بندی حبوبات هستید؟ بسته به نوع خاص حبوبات (عدس، لوبیا، نخود و …) ما می توانیم تجهیزات مناسب را برای پاسخگویی به خواسته ها و بودجه شما توصیه کنیم. معمولا شما میتوانید از انواع دستگاه های پرکن حبوبات و سیل کن برای این منظور استفاده کنید. همچنین ما به شما اطمینان می دهیم که خط بسته بندی حبوبات شما با حداکثر دقت با این ماشین آلات بسته بندی انجام می شود و تأیید می کنیم که هر بسته با وزن مشخص از خط شما خارج می شود.

دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی حبوبات یکی از ماشین آلات بسیار پرکاربرد در حوزه پکینگ می باشد که مخاطبان زیادی دارد. در بین تمامی ماشین آلات موجود یکسری دستگاه وجود دارد که شما می توانید ار طریق آن حبوبات را بسته بندی کنید. موارد بسته بندی از ظریق این دستگاه ها را در خیلی از فروشگاه های و مغازه ها دیده اید و خریدارای کرده اید.

باتوجه به نیاز جامعه به استفاده مکرر از حبوبات و غلات، نیاز نیاز به استفاده از این دستگاه بیشتر شد و اکنون شاهد بسته بندی تمامی حبوبات از طریق آن هستیم. یکی از موضوعات تاثیرگذار در مشتری پسند شدن بسته بندی حبوبات، انتشار بیماری و آلودگی های موجود در خرید فله ای محصولات می باشد. محصولاتی که به صورت باز عرضه می شوند احتمال هرگونه انتقال بیماری در آنها وجود دارد و و می تواند در انتشار انگل های تاثیرگذار باشند.

از طرف دیگر حبوباتی که در معرض هوای آزاد قرار دارند عمر کمتر و کیفیت پایینتری به نسبت حبوبات بسته بندی و محفوظ شده دارند. این موضوع اهمیت بسته بندی حبوبات را بیشتر از هر زمانی دیگری نشان می دهد به همین دلیل است که استقبال تولید کنندگان از دستگاه بسته بندی حبوبات بالا می باشد.

شما می توانید برای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و استعلام قیمت آن با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. در تمامی مراحل از استعلام قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات تا خرید کارشناسان کاروپک در کنار شما هستند و کامل ترین مشاوره ها را به شما ارائه می دهند.

نحوه کار با دستگاه بسته بندی

دستگاه های بسته بندی همان طور که از نام آنها پیداست برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه کار با دستگاه های بسته بندی به این صورت می باشد که محصول مورد نظر را در یک قالب دلخواه (نایلون، آلومینیوم، PVC، کارتن و غیره) قرار می دهید و بعد از آن در داخل دستگاه بسته بندی می گذارید که در نهایت ماشین بسته بندی عمل پکینگ محصول شما را انجام خواهد داد.

این نوع از بسته بندی محصولات تنها برای برخی از ماشین آلات بسته بندی می باشد. برخی دیگر تمامی این اقدامات را به صورت کاملا خودکار انجام می دهند. در زیر ما یک فیلم در خصوص نحوه کار با دستگاه بسته بندی را برای شما قرار داده ایم که می توانید از طریق آن به خوبی با اصول کار آشنا شوید.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی

یکی از موضوعات بسیار مهم در خصوص خرید هر وسیله ای کسب اطلاعات کامل در خصوص مشخصات فنی آن می باشد. قبل از خرید دستگاه بسته بندی و یا هر دستگاه دیگری، باید با تمامی بخش های آن آشنا باشید و بدانید که این هر دستگاه چه قابلیت هایی دارد و نیاز شما را به چه صورت می تواند برطرف سازد.

در این بخش از مقاله دستگاه بسته بندی قصد داریم در خصوص مشخصات فنی برخی از دستگاه ها با شما کاربران عزیز صحبت کنیم و شما را به قابلیت و کارایی آنها آشنا سازیم. در صورتی که می خواهید به اطلاعات کاملتری در خصوص هریک از دستگاه های بسته بندی برسید با متخصصان طراحی ماشین آلات کاروپک تماس بگیرید.

نام: دستگاه بسته بندی مدل: GFA-600
ولتاژ (ولت) 220
توان (وات) 1700
سرعت دستگاه (در دقیقه) 35-70
ظرفیت (گرم) 4-25
عرض بسته (میلیمتر) 30-100
طول بسته (میلیمتر) 50-110
ابعاد دستگاه (میلیمتر) 1700*950*950
وزن دستگاه (کیلوگرم) 350

همانطور که در جدول می بینید تمامی اطلاعات مهم و ضروری برای خرید دستگاه بسته بندی قرار گرفته است. این اطلاعات به شما کمک می کنند تا به خوبی با قدرت پشتیبانی دستگاه و بسته بندی آن آشنا شوید. در ادامه به بررسی برخی دیگر از دستگاه های بسته بندی خواهیم پرداخت و مشخصات فنی هریک از آنها را به شما خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

نام: دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک مدل: GFA-100
ولتاژ (ولت) 220/380
توان (وات) 1500
وزن بسته (گرم) 30-1500
ابعاد دستگاه (میلیمتر) 2500*1800*1300
وزن دستگاه (کیلوگرم) 500
سرعت دستگاه (در دقیقه) 15
دقت (گرم) 4002

در ادامه یکی دیگر از دستگاه های بسته بندی را با هم بررسی می کنیم که با نام پیلوپک و یا قطعه ای در بازار عرضه می شود. این دستگاه بسته بندی هم اکنون در سایت کاروپک موجود می باشد و شما می توانید با یک تماس این دستگاه را برای خط تولید خود تهیه کنید. این ماشین می تواند به عنوان دستگاه بسته بندی حبوبات نیز استفاده شود. البته برای تغییر در برخی از ویژگی ها می توانید آن را برای خود سفارشی سازی کنید.

نام: دستگاه بسته بندی پیلوپک مدل: GFA-400
ولتاژ (ولت) 220/380
توان (وات) 2500
ارتفاع (میلیمتر) 60
طول بسته (میلیمتر) 400
عرض بسته (میلیمتر) 160
سرعت (در دقیقه) 20-200
ابعاد دستگاه (میلیمتر) 650*1700*4000
وزن دستگاه (کیلوگرم) 550

منبع: https://karopack.ir/%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C/

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر