سایت شماره یک:

قیمت کمربند طبی نرم و سخت

کمربند طبی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد حداقل یک بار در طول زندگی خود با آن مواجه شده اند، کمر درد می باشد. وجود هرگونه آسیب دیدگی و ناراحتی در ناحیه کمر می تواند زندگی روزانه افراد را با اختلال مواجه نماید. از این رو در این مواقع مردم از راه های مختلفی استفاده می کنند تا بتواند درد و آسیب دیدگی ناحیه کمر خود را تسکین دهند. یکی از بهترین روش ها برای درمان ناراحتی ها و آسیب دیدگی های مربوط به کمر، استفاده از کمربند طبی می باشد که نوعی ابزار کمکی به حساب می آید. کمبند طبی محصولی است که دارای طرح و جنس های متفاوتی است که پس از استفاده می تواند در زمینه بهبود ناحیه آسیب دیده کمر بسیار تاثیرگذار باشد. این نوع کمربندها با استفاده از مواد الاستیکی تولید شده اند و می توانند در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه انواع کمربند های طبی و نکات خرید را که توسط کارشناسان شرکت طب پوش ارائه شده است، را بیان می کنیم.

 

فواید کمربند طبی

کمربند طبی می تواند از ستون فقرات کمر به خوبی نگهداری و محافظت کرده و جهت بهبود وضعیت کمر آن را به صورت ثابت نگه دارد. همچنین در شرایطی که کمر دچار آسیب دیدگی هایی مانند سیاتیک، آسیب دیدگی دیسک کمر، فتق دیسک کمر و ... شده باشد، می تواند درد ناحیه مورد نظر را به میزان زیادی کاهش دهد. در صورتی که بر روی کمر عمل جراحی انجام شده باشد، کمربند طبی می تواند از خم شدن و انجام حرکات شدید کمر جلوگیری نموده و موجب تسریع روند درمان کمر گردد. افرادی که به کمر درد خفیف و شدید مبتلا هستند و کسانی که به صورت روزانه فعالیت های سنگین انجام می دهند، با استفاده از کمربند طبی نرم و سخت می توانند از شدید شدن مشکلات کمری و ایجاد درد در این ناحیه جلوگیری نمایند.

 

انواع کمربند طبی

به طور کلی کمربندهای طبی با توجه به مدل و کارایی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که در ادامه هریک از انواع کمربندهای طبی  را همراه با نوع کارکرد آن ها بیان خواهیم کرد.  تمامی این مدل های در شرکت تولیدی محصولات ارتوپدی طب پوش ارائه می شود.

  • کمربند طبی فنردار: یکی از انواع کمرندهای طبی موجود در بازار از نوع فنردار می باشد که معمولا پزشک آن را در مواردی تجویز می کند که فرد دارای فتق دیسک کمر بوده و از دردهای خفیف کمری برخوردار باشد. بیماران از این نوع کمربند براساس تجویز پزشک متخصص استفاده می کنند که می تواند موجب تقویت در ناحیه کمر و کاهش درد آن گردد.
  • کمربند طبی سخت: این نوع از کمربندهای طبی معمولا پس از انجام عمل های جراحی مربوط به کمر مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند به خوبی از ناحیه جراحی شده نگهداری و محافظت نمایند. جنس این کمربندها بسیار محکم بوده ه می تواند از بروز ضربه به کمر و حرکات شدید آن جلوگیری نماید. با استفاده از این نوع کمربند می تواند از فشار ستون فقرات کم نمود. این کمربند با تجویز پزشک و در مدت زمان مشخصی استفاده می شود.
  • کمربند طبی نرم : این مدل کمربند دارای حالت کشسانی می باشد و از آتل های نرمی تشکیل شده است.
  • کمربند طبی آرتز TLSO/LSO : این مدل کمربند طبی به کاهش کمر درد کمک زیادی می نماید و بیشتر در مواردی مانند شکستگی و جراحی ستون فقرات مورد استفاده قرار میگیرند.

خرید کمربند طبی از تولیدی طب پوش

نکات خرید کمربند طبی

یکی از فاکتورهایی که به هنگام انتخاب کمربند طبی باید مدنظر قرار دهید، نوع کمربند است. به طور لی کمربندهای طبی دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آن ها دارای کارایی خاصی می باشند. در صورتی که برای درمان ناحیه آسیب دیده کمر خود قصد دارید از کمربند طبی استفاده نمایید، باید نوعی از آن را انتخاب کنید که برای بهبود کمر شما مناسب باشد.

از دیگر موارد مهم در زمینه خرید و انتخاب کمربند طبی، اندازه آن است. افرادی که دچار آسیب های شدید در ناحیه کمر خود شده اند، پیش از انتخاب کمربند طبی باید با پزشک معالج خود مشورت نمایند تا بتوانند اندازه مناسب آن را تهیه کنند. کمربندی که دارای سایز مناسبی باشد، می تواند به خوبی از ناحیه مورد نظر نگهداری و پشتیبانی نماید.

نکته دیگری که باید هنگام خرید کمربند طبی به آن توجه داشته باشید، جنس و مواد تشکیل شده کمربند طبی است. به طور کلی کمربندهای طبی ار پارچه ها و جنس های مختلفی تولید می شوند که بهتر است از کمربندهایی با انعطاف پذیری مناسب با پارچه هایی نرم و ضدحساسیت استفاده نمایید.

 

قیمت کمربند طبی

قیمت کمربند طبی یکی از مسائلی است که به عوامل مختلفی نظیر نوع، اندازه، جنس و برند تولید کننده آن بستگی دارد. کمربندهای طبی که از نوع آتل دار هستند و از مواد باکیفیتی تولید شده اند، نسبت به کمربندهای کشی و پارچه ای معمولی دارای کاربرد حرفه ای تری می باشند و در نتیجه از قیمت بالاتری برخوردار هستند. امروزه بسیاری از فروشگاه های تجهیزات ارتوپدی انواع مختلف کمربندهای طبی را با قیمت های متنوع در اختیار خریداران قرار داده اند. یکی از مراکز معتبر جهت خرید انواع کمربند طبی شرکت تولیدی طب پوش با آدرس اینترنتی TebPoosh.net می باشد. این شرکت یکی از تولید کنندهای برتر کمربند طبی سخت و نرم می باشد. امکان خرید جزئی و عمده از طب پوش به صورت حضوری و اینترنتی فراهم شده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر