سایت شماره یک:

امروزه اجاره خودرو در تهران به منظور رفاه حال مسافران و کسب درآمد برای مالکان ماشین، بیشتر از گذشته رواج پیدا کرده است. همان طور که می‌­دانید افراد به دلایل زیادی سفر می‌کنند که می‌تواند کوتاه مدت یا بلند مدت باشد و همین طور از راه‌های مختلفی همچون هوایی، زمینی و دریایی استفاده می‌کنند و از آنجایی که انگیزه و نحوه سفر کردن افراد با یکدیگر فرق می‌کند هر یک روشی را انتخاب می‌کنند. یکی از این روش‌ها اجاره خودرو تهران می‌باشد و این روش تنها مخصوص کسانی نیست که مالک ماشین نیستند، ممکن است شخصی صاحب خودرو باشد اما به دلایلی مانند خرابی یا در اختیار نداشتن ماشین در محل مورد نظر بخواهد از خودروی شخص دیگری استفاده کند. از طرفی اجاره دهنده و اجاره ­کننده باید با یکدیگر یک قراداد رسمی داشته باشند تا حقوق هر یک از طرفین حفظ گردد. از این‌­رو مؤسساتی در سراسر کشور شکل گرفت تا افراد با اطمینان خاطر بیشتری به خواسته‌­های خود برسند و توصیه می‌­شود برای این منظور از جاهای معتبر کمک بگیرید.

اجاره ماشین در تهران برای چه کسانی کاربرد دارد

فرض کنید شما از شهر خود به همراه خانواده یا دوستان بوسیله اتوبوس، قطار، هواپیما یا خودرو دربستی به تهران سفر می­‌کنید؛ بعد از رسیدن به مقصد شما نیاز به یک وسیله نقلیه دیگر دارید می‌توانید از تاکسی یا وسایل حمل و نقل عمومی دیگر استفاده کنید. اما جا به جا شدن به همراه چمدان سفر برایتان هر بار کار دشواری خواهد بود و بعد از این که به محل اقامت خود رفتید برای گشت و گذار یا رفتن به مقصد دیگر باز مجبورید یک تاکسی دیگر کرایه کنید و انتظار برای رسیدن تاکسی، یکی دیگر از مواردی است که برایتان آزاردهنده خواهد بود. اما اجاره خودرو دیگر این مشکلات را به همراه ندارد از همان ابتدای رسیدن به تهران، شما می‌توانید با کرایه خودرو مد نظر خود که از قبل با مالک آن هماهنگ کرده‌­اید به راحتی از نقطه‌ای به نقطه دیگر جابه جا شوید. می‌­توانید اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده را انتخاب کنید و برحسب نیاز یا بودجه خود خودروی اقتصادی یا لوکس را برای سفر خود برگزینید.

از طرفی وسایل حمل‌­ونقل عمومی امکانات و راحتی خودروهای مدل بالا را ندارند. آنها در مسیری که مد نظر شماست توقف نمی­‌کنند. تصور کنید بخواهید برای رفع خستگی یا رهایی از آلودگی هوا از تهران خارج شوید در این صورت اجاره خودرو به شما این فرصت را می­‌دهد که آن را به تعداد روزهای معین و با قیمتی که بر اساس مدل خودرو و دیگر موارد تعیین می‌­گردد گردشی چند روزه داشته باشید و در هر مکان که دوست داشتید توقف کرده و از دیدن مناظر لذت ببرید. همچنین ممکن است که قصد یک سفر گروهی به داخل یا خارج شهر را داشته باشید در آنصورت بجای بردن دو یا سه خودرو از یک خودروی ون اجاره‌ای استفاده کنید تا برایتان از لحاظ اقتصادی مقرون­ به ­صرفه‌­تر باشد و استفاده از اتوبوس مسافربری که تعداد بیشتری مسافر که آشنایی با آنها ندارید کیفیت سفر شما را به دلایلی که گفتیم کاهش می­‌دهد. اما یکی از مشکلاتی که گاهاً برای افراد در زمان جا به ­جایی با اتوبوس مسافربری پیش می‌­آید جاماندن در جاده است. اتفاقی که با اجاره خودرو ون با راننده یا بدون راننده برایتان پیش نخواهد آمد.

هنگام کرایه ماشین چه نکاتی را دقت کنیم!

در زمان اجاره خودرو انتخاب نوع خودرو به عوامل مختلفی مانند تعداد نفرات، وضعیت آب و هوایی مقصد مورد نظر، انتظارات، بودجه و... بستگی دارد. شما می‌توانید برحسب نیاز خود تصمیم بگیرید از چه نوع خودرویی استفاده کنید. چیزی که بیشتر از همه اهمیت دارد ایمنی سفر می­‌باشد. اگر می­‌خواهید از خدمات کرایه ماشین بدون راننده استفاده کنید در زمان تحویل خودرو از سلامت فنی خودرو مطمئن شوید و مدارک ماشین را بررسی کنید. همچنین لازم است بین شما و شخص اجاره ­دهنده قرارداد رسمی امضا گردد که هر یک از طرفین نسبت به یکدیگر تعهداتی را بواسطه یک شرکت معتبر می‌­پذیرید و شما موظف به ارائه مدارک و پرداخت هزینه‌هایی خواهید شد که می­‌توانید اطلاعات لازم را از شرکت رنت ماشین کسب کنید.

اگر قصد اجاره ماشین با راننده یا بدون­ راننده را دارید یکی از شرکت‌­های معتبری که می­‌توانید به آن مراجعه کنید سامانه اجاره آنلاین خودرو سپریس در تهران می­‌باشد. با مراجعه به سایت sepris.com ضمن خواندن قوانین و شرایط لازم برای اجاره خودرو می­‌توانید مدل‌های مختلف ماشین­‌های موجود در سایت را مورد بررسی قرار دهید و در صورت انتخاب ماشین مورد نظر با مالک ماشین ارتباط برقرار گرفته و مراحل ثبت­‌نام و اجاره را انجام دهید. در صورت نیاز به راهنمایی می‌­توانید از طریق شماره‌­های موجود در سایت با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید؛ همچنین این سایت در حال حاضر رنت خودرو را از مبدأ تهران می­‌پذیرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر