طبق داده های یک رسانه آمریکایی، شانس صعود ایران به رقابت های جام جهانی 2022، صد در صد است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره های مختلف به دورهای پایانی خود رسیده و از این رو ضمن مشخص شدن چهره چندین تیم راه یافته به رقابت های جام جهانی، تیم های مدعی که از بخت بسیار بالایی برای صعود برخوردارند نیز تا حدود زیادی مشخص شده است.

در همین رابطه، وب سایت آمریکایی We Global Football که به بررسی داده های آماری، رتبه بندی تیم ها، شانس های باشگاه های مختلف در تورنمنت های گوناگون می پردازد، به بررسی احتمالات راهیابی تیم های قاره های مختلف به مرحله اصلی و نهایی جام جهانی 2022 قطر پرداخت.

ین وب سایت پس از قطعی شدن صعود آلمان و دانمارک به جام جهانی و پیش از اینکه دیدارهای بامداد امروز منطقه آمریکای جنوبی برگزار شود، همچون داده ها آماری سری قبل خود، شانس راهیابی برزیل به قطر را 100 درصد می دانست که با برتری سلسائو مقابل کلمبیا، صعود برزیل نیز قطعی شد تا شاگردان تیته با قاطعیت راهی جام جهانی شوند.

در حالیکه این وب سایت در پایان فیفا دی قبلی نیز این فهرست را منتشر کرده بود و ایران با 99.7 درصد شانس صعود در رتبه نهم قرار داشت، پس از بازی های روز گذشته و پیروزی شاگردان اسکوچیچ برابر لبنان، شانس صعود ایران به 100 درصد رسید تا ملی پوشان در کنار برزیل، از بالاترین بخت برای حضور در قطر و در میان تمام تیم های دنیا برخوردار باشند.

از نظر رسانه We Global Football تیم ملی ایران قادر خواهد بود که در بازی های بعدی نتایج لازم برای صعود به جام جهانی را کسب کرده و بلیط حضور در دوحه را رزرو کند. ادعایی که پس از پیروزی بر لبنان تقریبا قطعی شده به نظر می رسد و ملی پوشان در صورت کسب پیروزی برابر سوریه، می توانند در تاریخ 7 بهمن و دیدار برابر عراق در استادیوم آزادی، صعود خود را رسمی کنند.

در رتبه های بعدی نیز تیم های ملی آرژانتین، بلژیک، مکزیک، انگلیس و فرانسه با بیش از 99 درصد بخت صعود، در رتبه های ششم تا دهم قرار دارند. تیم های ملی کره جنوبی، آمریکا، پرتغال، کانادا، اسپانیا، ایتالیا، هلند و کلمبیا نیز در جایگاه های بعدی بیشترین بخت برای راهیابی به جام جهانی قرار دارند. در میان تیم های آسیایی نیز، عربستان، ژاپن و استرالیا از شانس های بیشتری برای حضور در قطر برخوردارند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر