شاگردان سعید اخباری با بازگشتی تماشایی در مصاف خانگی مقابل صدرنشین لیگ یک توانستند حریف خود را شکست بدهند و سه امتیاز ارزشمند در هفته پنجم رقابت‌ها به دست آورند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های هفته پنجم لیگ یک، دو تیم ریشه‌دار و باسابقه سایپا تهران و خیبر خرم آباد در ورزشگاه اکباتان به مصاف یکدیگر رفتند؛ خیبری‌ها که بدون باخت 4 هفته پایانی را به پایان رسانده بودند، برای حفظ صدرنشینی نیاز مبرمی به سه امتیاز دوئل با سایپا داشتند و نارنجی‌پوشان میزبان هم بعد از تساوی مقابل ویستا، به دنبال اوج‌گیری در جدول با پیروزی مقابل خیبر بودند.

نیمه اول خیبر تیم برتر زمین بود و شاگردان محسن عاشوری توانستند فوتبال زیبایی را از خود نشان بدهند و سایپایی‌ها روی ضدحملات چشم دوخته بودند؛ در دقیقه 34 بهمن سالاری توانست سفیدپوشان خیبر را در بازی بیرون از خانه پیش بیندازد و این نتیجه تا پایان نیمه نخست حفظ شد و سایپایی‌ها با شکست به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم، شاگردان سعید اخباری فشار حملات خود روی دروازه خیبر را بیشتر کردند تا این‌که روی یک پرتاب اوت، مهرداد حیدری توانست گل تساوی را برای خودروسازان به ثمر برساند؛ بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و دو تیم به دنبال گل برتری بودند اما گل 3 امتیازی بازی نصیب سایپا شد. امیرمحمد عبادزاده در دقایق پایانی بازی روی یک حرکت انفرادی از زاویه بسته دروازه خیبر را باز کرد و کامبک تیمش را تکمیل کرد.

با این شکست، خیبر خرم آباد با توجه به پیروزی قشقایی، ملوان و شهرداری سیرجان صدر جدول را بعد از چهار هفته از دست داد و با 10 امتیاز به رتبه چهارم جدول سقوط کرد؛ سایپا هم با 3 امتیاز شیرین خانگی در مسابقه امروز به نیمه اول جدول بازگشت و 8 امتیازی شد.

گفتنی است سعید اخباری سرمربی سایپا و فرزاد حاتمی مهاجم این تیم در این مسابقه به دلیل محرومیت غایب بودند و از روی سکوها بازی را تماشا کردند.

البته در این مسابقه سایپا در نیمه اول به دلیل مصدومیت سعید محمدی فرد و پیمان شیرزادی مجبور به انجام دو تعویض اجباری شد که یکی از این بازیکنان جایگزین که محمد عبادزاده بود، موفق شد علی رغم بازی در پست غیرتخصصی دفاع راست، روی یک فرار زیبا و سریع گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر