هافبک جوان تیم فوتبال پیکان بعد از رقم زدن گل 3 امتیازی تیمش در دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر، شادی جالبی را انجام داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" تقابل معوقه پیکان و ذوب‌آهن از هفته چهارم لیگ برتر در شرایطی عصر امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، که سفیدپوشان پیکان انگیزه‌های زیادی برای درخشیدن مقابل سرمربی سابق خود داشتند؛ تارتار فصل گذشته هدایت خودروسازان را برعهده داشت و امسال باید در مقابل این تیم قرار می‌گرفت و این مسئله باعث شد تا دوئل پیکان-ذوب‌آهن حساسیت بیشتری پیدا کند.

در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم برای کسب 3 امتیاز، این شاگردان مجتبی حسینی در تیم پیکان بودند که روی یک ضربه پنالتی موفق شدند دروازه ذوب‌آهن را باز کنند و با کسب 3 امتیاز خانگی با 10 امتیاز مشترکاً در صدر جدول با استقلال قرار گرفتند.

گل 3 امتیازی پیکان را از روی نقطه پنالتی علیرضا کوشکی به ثمر رساند؛ هافبک جوان پیکانی‌ها که فصل گذشته فرصت کمی برای بازی در ترکیب تیمش پیدا می‌کرد اما به یکی از مهره‌های کلیدی تیم پیکان با هدایت مجتبی حسینی بدل شده و بعد از دبل پاس‌گل در هفته دوم مقابل هوادار، امروز گل 3 امتیازی تیمش را رقم زد.

کوشکی بعد از گلزنی، شادی بعد از گل جالب‌توجهی داشت، شادی که به نظر مخاطب آن مهدی تارتار بود، چرا که همان‌طور که گفته شد به علیرضا کوشکی در تیم فصل گذشته پیکان زیرنظر مهدی تارتار فرصت بازی زیادی نمی‌رسید و هافبک جوان پیکان قصد داشت با این شادی بعد از گل خود را به سرمربی سابقش نشان بدهد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر