سرخیو آگوئرو، مهاجم بارسلونا، با انتشار پیامی نسبت به شایعات مربوط به خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش "، ساعاتی قبل رادیو کاتالونیا اعلام کرد که جواب آزمایش‌های قلبی آگوئرو خوب نبوده  و این بازیکن باید به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

این مهاجم آرژانتینی در جریان دیدار بارسلونا برابر آلاوس به دلیل احساس درد در قفسه سینه و تنگی نفس از زمین بازی بیرون رفت و با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد. پس از این اتفاق بود که باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این بازیکن به دلیل مشکل قلبی حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود.

این موضوع موجی از نگرانی را در بین هواداران بارسلونا ایجاد کرد و آگوئرو با انتشار پیامی در صفحه رسمی‌اش در توییتر نسبت به این شایعات واکنش نشان داد.

او در این پیام نوشت:« پیش از انتشار این شایعات به آنها گفتم که من از راهنمایی‌های پزشکان باشگاه پیروی می‌کنم، آزمایش‌ها را انجام می‌دهم و درمان‌ها را پیگیری می‌کنم تا شرایطم را در طول 90 روز ارزیابی کنم. همیشه مثبت هستم.»

این پیام دلگرم‌کننده از سوی این آگوئر باعث شد که شایعات درباره احتمال خداحافظی او از میادین کم‌رنگ شود. این بازیکن در حال حاضر در اختیار کادر پزشکی باشگاه بارسلوناست که آخرین نظر را درباره شرایط او می‌دهند و قصد دارند همه چیز را با آرامش و در طول زمان پیش ببرند.

این بازیکن پس از انتقال به بارسلونا با مشکلات متعددی روبرو شده و به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه دو ماه از میادین دور بود. پس از بهبود شرایط او و بازگشتش به میدان، گلزنی برابر رئال مادرید باعث شد که هواداران بارسا به درخشش این بازیکن امیدوار شوند اما حالا مشخص نیست که آیا او دوباره قادر به حضور در میدان خواهد بود یا خیر.واکنش آگوئرو به شایعه خداحافظی؛ برمی‌گردم!

تگ های مرتبط

ارسال نظر