روزنامه اوژوگو پرتغال با بازتاب توئیت شب گذشته مهدی طارمی و تبریک پیروزی ایران، نوشت که بازیکن پورتو جنجال ها را کنار گذاشته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، پس از حواشی پیش آمده میان دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی، مربی کروات تصمیم گرفت تا روی نام مهاجم فوق ستاره اش خط قرمز بکشد و بدون برترین گلزن لیگ پرتغال به مصاف لبنان و سوریه برود. تیم ملی در اولین دیدار بدون طارمی مقابل لبنان دچار مشکل شد اما توانست با گل های ثانیه های پایانی، میزبان خود را مغلوب کند.

پس از پیروزی تیم ملی، مهدی طارمی با انتشار توئیتی پیروزی ایران را تبریک گفت. توئیتی که مورد توجه روزنامه اوژوگو قرار گرفت و با تیتر "طارمی جنجال را کنار می گذارد و برد ایران را فراموش نمی کند" به این موضوع پرداخت و نوشت: مهاجم پورتو پس از پیروزی ایران مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی، در شبکه های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد.

اوژوگو در ادامه نوشت: طارمی از طریق شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کند تا ثابت کند که بحث با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی به پایان رسیده است. این مهاجم پس از آرزوی موفقیت برای همکارانش به پیروزی سخت (2-1) ایرانی ها در برابر لبنان واکنش نشان داد. در دیداری که ایرانی ها با دو گل در وقت های اضافه نتیجه را برگرداندند.

در بخش پایانی این گزارش با اشاره به توئیت طارمی آمده است: مهاجم پورتو در توئیتر خود نوشت: «به اعضای تیم ملی ایران برای پیروزی و حفظ صدرنشینی تبریک می گویم.» تیم ایران در 5 بازی گروه A در مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا 13 امتیاز دارد و با دو امتیاز بیشتر نسبت به کره جنوبی با مربیگری پائولو بنتو، بالاتر از این تیم قرار داد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر