سرمربی صنعت نفت آبادان با برگزاری دیدار مقابل فولاد تیمش را آماده ۵ هفته سخت پیش رو در لیگ برتر می‌کند.

سایت شماره یک:

به گزارش “ورزش سه” پس از اتمام تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر، صنعت نفت آبادان ۵ هفته جهنمی را پیش روی خود می‌بیند. این تیم ابتدا مقابل اولین مدعی لیگ یعنی گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد. سپس به ترتیب مسابقات سختی با پرسپولیس، استقلال، پیکان و سپاهان خواهد داشت تا در حساس‌ترین زمان از لیگ برتر قرار داشته باشد.

شاگردان منصوریان در حالی روز گذشته برابر فولاد مسابقه‌ای دوستانه برگزار کردند که حتی شکست حداقلی در این دیدار باعث عدم رضایت سرمربی طلایی پوشان از تیمش نشد تا اینگونه نتایج مسابقات دوستانه برای علی منصور از اهمیت برخوردار نباشد.

منصوریان در جدال برابر فولاد از هر ۲۵ بازیکن خود استفاده کرد تا همه آن‌ها را در شرایط بازی قرار داده و آماده استقبال از ۵ هفته سخت باشد. نفتی‌ها در سه هفته اول لیگ برتر و در غیاب سرمربی خود سه شکست داشتند و پس از بازگشت منصوریان صاحب برد ارزشمندی در قائمشهر شدند. اما این نتیجه طلایی‌پوشان را راضی نکرده و حالا آن‌ها به دنبال کسب امتیاز از مسابقات آینده خود برای جبران هفته‌های ابتدایی هستند. امتیاز از حریفانی که هر یک مدعی قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی در فصل جاری لیگ برتر هستند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر