سرخیو بوسکتس، ستاره تیم ملی اسپانیا، پیش از دیدار برابر سوئد درباره مسائل مختلف از جمله زلاتان ابراهیموویچ صحبت کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه", فردا بازی سرنوشت‌سازی در انتظار اسپانیا خواهد بود؛ جایی که شاگردان لوئیس انریکه میزبان سوئد خواهند بود و کسب نتیجه پیروزی یا حتی تساوی در این بازی حکم صعود مستقیم لاروخا به رقابت های جام جهانی 2022 قطر را امضا خواهد کرد.

سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، پیش از دیدار حساس برابر سوئد درباره وضعیت خودش گفت: "من وضعیت خوبی دارم و تیم و مربی به من اعتماد دارند. من هنوز اینجا هستم و هدفم صعود به جام جهانی قطر است. همچنین اگر از خودم مطمئن شوم در چند رقابت دیگر نیز ادامه خواهم داد. فقط سعی می‌کنم که به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم و این که تا حد امکان آماده باشم، بقیه چیزها به من بستگی ندارد. سعی می کنم هر روز پیشرفت کنم و تلاش زیادی انجام دهم و همانطور که گفتم بقیه چیزها به من مربوط نمی شود.

تاثیر لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا: "داشتن لوئیس انریکه به عنوان مربی یک تجمل محسوب می شود چراکه چنین مربیانی اصولاً در سطح باشگاهی کار می کنند و او اکنون این جا با ماست. در تورنمنت های اخیر برای رسیدن به مراحل بالاتر فقط کمی شانس با ما یار نبود و به طور کلی فکر می کنم که در مسیر درست قرار داریم."

تقابل با زلاتان ابراهیموویچ: " او بازیکنی در سطح جهانی است، در تیم های بزرگ حضور داشته و قهرمان است. ماندن در سطح بالا در سن چهل سالگی آسان نیست و این در حال حاضر همه چیز را در مورد کیفیت او می گوید. خیلی خوشحالم که به غیر از بازی برابر ما ببینم که او عملکرد خوبی دارد. خاطرات خوبی از زمانی که ایبرا در بارسا بود، دارم؛ اگرچه او زمان کمتری از آنچه که دوست داشت، در بارسلونا صرف کرد. اما او بازیکن بزرگی است و من شخصا دوست دارم بازی‌اش را ببینم."

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر