مدیران منچستریونایتد هنوز علاقمند به همکاری با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن هستند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آینده نیمکت شیاطین سرخ در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز مشخص نیست آیا اوله گونار سولسشر به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر. نشریه تلگراف با انتشار گزارشی مدعی شد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام یکی از گزینه های مورد نظر مدیران باشگاه منچستریونایتد برای جانشینی اوله گونار سولسشر لقب گرفته و این گزینه در اولدترافورد دوباره مورد بررسی قرار می گیرد. این سرمربی آرژانتینی به خاطر دوران موفقیت آمیز در تاتنهام بین مدیران یونایتد مورد تحسین قرار گرفته است. پوچتینو که او در آخرین فصل حضور در اسپرز این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرد و حالا یونایتد نام او را در فهرست خود قرار داده است.

البته پوچتینو اوایل سال جاری قرارداد خود را با باشگاه پاری سن ژرمن تمدید کرد و قرارداد فعلی او در ژوئن 2023 به اتمام می رسد. مدیران یونایتد به دنبال حفظ اوله گونار سولسشر حداقل تا پایان فصل هستند و تصور می کنند در آن مقطع گزینه های بهتری برای جانشینی این سرمربی نروژی وجود دارد.

 

ممکن است در آن مقطع همکاری مائوریسیو پوچتینو و پاری سن ژرمن نیز به اتمام برسد و در این صورت منچستریونایتد موفق به انتخاب گزینه مورد علاقه خود برای نیمکت این باشگاه خواهد شد. در واقع در حال حاضر نیز دلیل اصلی ابقای سولسشر همین عدم وجود گزینه جانشینی مناسب است و احتمال دارد در تابستان سال بعد شرایط همکاری با مائوریسیو پوچتینو وجود داشته باشد.جانشین سولسشر از فرانسه می‌آید؟

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر