یکی از حواشی جالب دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل شهرخودرو وساطت اکبر میثاقیان برای بازگشت فرشاد فرجی به ترکیب پرسپولیس بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه، دیدار دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو در شرایطی با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت که سرخپوشان در این جدال علاوه بر اینکه یک پنالتی را از دست دادند، فرشاد فرجی را هم اخراج شده دیدند. مدافع میانی پرسپولیس در این بازی بعد از خطا در حالتی تک به تک برای مهاجم حریف، از سوی داور کارت قرمز گرفت تا مجبور به ترک زمین شود.

در این لحظه اما اتفاقات جالبی شکل گرفت. با توجه به تدارکاتی بودن این بازی، اکبر میثاقیان رو به نیمکت پرسپولیس و داور اعلام کرد که مشکلی نیست و اجازه بدهند فرشاد فرجی بازی را ادامه دهد یا اینکه تیم حریف از بازیکن دیگری به جای وی سود ببرد. افشین پیروانی اما مدعی شد که بازیکنی برای جایگزینی فرشاد فرجی ندارند و اگر مشکلی نیست فرجی کار را دنبال کند. در این لحظه اکبر میثاقیان مدعی شد در شرایطی اجازه این کار را خواهند داد (ادامه بازی توسط فرشاد فرجی اخراج شده) که داور یک پنالتی به سود آنها بگیرد!

اتفاقی که باعث خنده نیمکت هر دو تیم بابت این خواسته سرمربی شهرخودرو شد و البته هر دو تیم بعد از توافق اجازه بازی 11 به 11 را دادند. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر