ناصر ابراهیمی می‌گوید تیم ملی در دیدار با لبنان بازی قابل قبولی را ارائه کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، ناصر ابراهیمی درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل لبنان اظهار داشت: وقتی یک تیم ده نفره دفاع می‌کند، شما هر تاکتیکی هم در زمین پیاده کنید جواب نمی‌دهد و این دلیل نمی‌شود بگوییم ضعیف یا بد بازی کردند. لبنان در سال ۹۳ هم ما را یک هیچ برده بود.

وی ادامه داد: همه مربی ها از این بازی ها داشته‌اند. ما در بازی با بنگلادش در اندونزی تا دقیقه ۸۰ صفر صفر بودیم و تیم حریف ده نفره دفاع می‌کرد اما در ده دقیقه بردیم. بازی با لبنان هم بازی سختی بود و تیم حریف دفاع می‌کرد و نباید ایراد بگیریم که ما بد بازی کردیم. وقتی تیمی ده نفره دفاع می‌کند هرچقدر هم ستاره داشته باشی نمی‌توانی گل بزنی. هرجا که توپ بود، سه چهار بازیکن لبنان حضور داشتند و همین که این بازی را بردند باید از بازیکنان تشکر کنیم. در تاریخ می‌نویسند ایران ۲-۱ برده و نمی‌نویسند چه کسی خوب یا بد بوده است و این اتفاق برای ما هم رخ داده است.

مربی سابق ایران ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی شادابی و همبستگی لازم را داشت اما چون بازیکنان به گل نمی‌رسیدند این مسائل دیده نمی‌شد. از این دست بازی ها در ۶۰ سال فوتبال ایران زیاد وجود داشته و حتی ما ۵۰ سال پیش به هندوستان هم باختیم، به تیم های درجه دو و درجه سه آسیا باختیم. گاهی این اتفاقات رخ می‌دهند که تیم های بزرگ را می‌زنیم اما مقابل تیم های درجه سه به مشکل می‌خوریم. در سنگاپور برای من این اتفاق افتاد که چین را بردیم ولی مقابل یک تیم مثل سوریه نمی‌توانستیم ببریم.

او در خصوص گلی که ایران در مقابل لبنان دریافت کرد، توضیح داد: این اتفاق اشتباه دروازه بان بود. بیرانوند اگر ایستاده بود آن توپ گل نمی‌شد اما به هوای اینکه ضربه را زمینی می‌زند به زمین افتاد و خود بیرانوند و عذرخواهی کرده است. این اشتباهات پیش می‌آید و ممکن است دروازه بان چهار توپ سخت بگیرد و روی یک توپ آسان گل بخورد.

ابراهیمی در واکنش به پست اعتراضی بازیکنان پس از بازی با لبنان گفت: در این مملکت امکانات برای فوتبال نیست و این واقعیت است. در تیم ملی ۱۴ بازیکن لژیونر حضور دارد و وقتی بازیکنان در خارج از کشور دلار و پاداش می‌گیرند و همه امکانات برای آنها فراهم می‌شود، این مسائل پیش می‌آید.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص عدم دعوت طارمی به تیم ملی اظهار داشت: سرمربی تیم ملی می‌گوید بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر نیستند. چرا قبلا بودند و در زمان شما نیستند؟ این بازیکنان لژیونرهایی هستند که در خارج از کشور فیکس بازی می‌کنند و با مربیان بزرگی کار می‌کنند. چطور می‌گویند تاکتیک پذیر نیستند؟ وقتی سرمربی این مساله را مطرح می‌کند طبیعتا مهدی طارمی هم پاسخ او را می‌دهد که اگر ما تاکتیک پذیر نبودیم در اروپا فیکس بازی نمی‌کردیم. من حق را به هیچکدام از طرفین نمی‌دهم اما اگر طارمی دعوت می‌شد شاید عذرخواهی می‌کرد و می‌گفت مقصود من چیز دیگری بوده است. باید فکر می‌کردند و طارمی هم دعوت می‌کردند چون او بازیکن مفیدی برای تیم ملی است.

او درباره تاثیر عدم حضور طارمی روی بازی ایران مقابل لبنان گفت: مهدی طارمی زوج خوبی با سردار آزمون بود و تا بازیکن دیگری با سردار هماهنگ شود زمان می‌برد. در بازی آخر طارمی و سردار سه پاس به هم دادند و سردار گل زد. در فوتبال زوج هافبک و زوج فوروارد داریم و این زوج ها می‌توانند گره گشا باشند.

ابراهیمی در پایان در خصوص بازی های پیش روی تیم ملی و شانس صعود ایران به جام جهانی عنوان کرد: هیچ بازی برای تیم ملی آسان نیست‌. الان ایران در آسیا خوب کار می‌کنند و همه تیم ها مقابل آن محکم بازی می‌کنند و همین اتفاق در بازی لبنان هم افتاد. بازی با سوریه هم برای ایران راحت نخواهد بود اما من فکر می‌کنم تیم ملی ۸۰ درصد به جام جهانی صعود خواهد کرد.

تیم ملی ایران ناصر ابراهیمی 

 

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر