باشگاه النصر ضمن برکناری سرمربی خود، تصمیم گرفت تا با استعفای حسین عبدالغنی مدیر ورزشی این تیم نیز موافقت کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر عربستان تنها 40 روز پس از انتصاب پدرو امانوئل به عنوان جانشین مانو منزس سرمربی سابق و برزیلی خود، پس از نتایج ضعیفی که در ماه های گذشته کسب کرد قرارداد سرمربی پرتغالی را فسخ نمود و مدیران باشگاه تصمیم گرفتند استعفای حسین عبدالغنی سلیمانی، مدیر ورزشی این تیم را نیز بپذیرند.

باشگاه النصر به پدرو امانوئل فرصت زیادی نداد تا توانایی هایش را به عنوان سرمربی این تیم نشان داد. او فقط در 5 بازی هدایت زردپوشان شهر ریاض را برعهده داشت و تنها موفق به کسب یک پیروزی با نتیجه 5 بر یک در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه دو بر یک به الهلال باخت. آنها در لیگ داخلی نیز برابر الاتفاق و الشباب با یک گل مغلوب شدند و مقابل الفیها نیز به تساوی یک – یک رسیدند.

هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفت تا مارسلو برزیلی را به عنوان مربی موقت این تیم منصوب کند. قرار است کاروان النصر روز پنجشنبه به الخبر در شرق عربستان رفته تا یک اردوی کوتاه مدت 5 روزه را برپا کند و طی این اردو نیز دیداری دوستانه در روز یکشنبه برگزار کند.

باخت در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، عامل اصلی حواشی و بی ثباتی است که این روزها در باشگاه النصر به اوج خود رسیده است که باعث واکنش شدید هواداران این تیم نیز شده است.

براساس گزارشات اولیه، خالد بن فهد عضو طلایی باشگاه النصر به دنبال عقد قرارداد با یک سرمربی مطرح است ضمن اینکه مدیران باشگاه قصد دارند تا یک مدیر خارجی را برای مهار تیم و دور نگه داشتن از حواشی جذب کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر