جواد نکونام در همان روز معارفه ژاوی هرناندز دوست قدیمی‌اش در تمرین بارسلونا، در تمرین فولاد خوزستان معارفه شد و دوباره هدایت تیم سابقش را بر عهده گرفت.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، ژاوی در مراسم معارفه خود به طور واضح دو محور اصلی برنامه کاری خود در بارسلونا را توضیح داد: «نظم و تلاش». برای رسیدن به این هدف مهندس بارسلونا  قوانینی را مشخص کرده که بر اساس تجربیات خود به عنوان بازیکن و مربی کسب کرده است.

او برای ایجاد نظم ۱۰ دستور مهم را در بدو ورود به باشگاه در نظر گرفته و از همه خواسته که این قانون‌ها را به طور کامل مد نظر داشته باشند. با مرور این قوانین متوجه خواهیم شد همان قوانینی است که نکونام در فولاد خوزستان وضع کرده بود.

حضور نکونام در لالیگا و تجربه کار کردن با مربیان مختلف و البته رفاقت با بزرگانی چون ژاوی باعث شد تا بازیکنان فولاد با خواندن قوانین جدید بارسلونا به یاد قوانین تیم خود بیفتند.

 

عکس زیر قوانین مربوط به تیم فولاد در فصل قبل است، قوانینی که سختگیری و نظم را در تیم فولاد به یاد ما می‌آورد.

*بازیکنان حق غیبت و تاخیر در تمرین، جلسات پزشکی و فیزیوتراپی را ندارند و در صورت انجام آن با جریمه سنگین مواجه خواهند شد. *استفاده از موبایل در جلسات، رختکن و حتی در زمان غذا ممنوع می‌باشد.

*دریافت کارت زرد و قرمز بی مورد (به عنوان مثال اعتراض بی مورد به داوری و یا خطای غیر فنی) با جریمه مواجه خواهد شد.

 *خروج از اهواز بدون هماهنگی برای سفر کاری و تفریحی در تیم نکونام ممنوع است.

*بازیکنان یک ساعت قبل از شروع رسمی تمرین و کادرفنی، پزشکی و تدارکات 90 دقیقه قبل از شروع تمرین در رختکن الزامی است.

* بازیکنان در زمانی که تمرینات صبح برگزار می‌شود صبحانه و ناهار و در زمان تمرینات عصر شام را باید در مجموعه تمرینی تیم بخورند. وعده‌های غذایی زیر نظر دکتر تیم برای کاهش جلوگیری از مصدومیت‌های احتمالی و افزایش آمادگی بدنی تنظیم خواهند شد.

* جریمه ها در صورت عدم پرداخت توسط بازیکنان در یک هفته پس از جریمه، دوبرابر خواهند شد.

* در طول اردوها خروج از هتل،‌ عدم رعایت از قوانین مختلف از جمله رفتارهای پرخطر در زمان کرونا با جریمه مواجه می‌شوند.

این از جمله قوانینی است که در سه سال اخیر در فولاد وجود داشته و امسال به نظر می‌رسد این قوانین تکمیل‌تر و جرایم سنگین‌تر شود. البته به جز بازیکنان، قوانینی برای دیگر اعضای تیم از جمله تیم رسانه‌ای، پزشکی و تدارکات نیز وجود دارد تا نظم در تیم نکونام حرف نخست را بزند. موضوعی که در دو سال اخیر باعث موفقیت فولاد در لیگ برتر و جام حذفی شده، آن‌ها در دو فصل اخیر سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرده‌اند و در جام حذفی نیز به عنوان قهرمانی رسیدند.

فولاد پس از چهار هفته دوری نکونام با چهار امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و در اولین بازی رسمی باید روز جمعه برابر هوادار تحت هدایت رضا عنایتی قرار بگیرد. قرمزپوشان اهوازی روز گذشته در نخستین دیدار تدارکاتی پس از بازگشت نکونام موفق شدند تا صنعت نفت را با نتیجه دو بر یک در خانه شکست بدهند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر