نتایج اخیر میزبان جام جهانی بسیار ضعیف بوده و نگرانی اهالی فوتبال این کشور را به دنبال داشته است.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تیم ملی قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 می تواند اولین حضور خود را در این تورنمنت بزرگ تجربه کند؛ خیلی ها منتظر هستند تا ببینند  میزبان جام جهانی پیش رو در اولین تجربه خود چه عملکردی خواهد داشت؛ قطر با کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا نشان داد که تیم دست و پا بسته ای نیست و می توان روی نتایج آبرومندانه اش به عنوان میزبان حساب باز کرد؛ نتایج خوب در کونکاکاف این امید را بیشتر کرد اما نتایج اخیر قطر در بازی های تدارکاتی به شدت ناامید کننده بودند.

قطر حضور موفقی در جام ملت های امریکای شمالی (جام طلایی کونکاکاف 2021) داشت و تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در این مرحله با یک گل مغلوب امریکا شده و از رسیدن به فینال بازماند.

بعد از این مسابقات، قطر که از حضور در رقابت های انتخابی معاف بود، برای حفظ آمادگی و مهیا شدن برای مسابقات جام جهانی،به برگزاری بازی های دوستانه روی آورد که نتایج رقم خورده در این بازی ها به شدت ناامید کننده هستند و موجب نگرانی اهالی فوتبال در قطر شده است.

این تیم در 7 بازی دوستانه ای که پس از جام طلایی کونکاکاف در آنها به میدان رفته، بردی کسب نکرده است؛ این تیم طی این 7 بازی متحمل 5 شکست شده و تنها در دو بازی به نتیجه مساوی رسیده است. دو شکست مقابل پرتغال (3-1 و 3-0)، دو شکست 4-0 مقابل صربستان و یک شکست 4-0 مقابل ایرلند طی این دو ماه اخیر نشان می دهد که قطر کار بسیار دشواری در جام جهانی در پیش خواهد داشت.

فلیکس سانچس بعد از موفقیت خیره‌کننده قطر در جام ملتهای آسیا ممکن است با ادامه این روند شغل خود را از دست بدهد

این تیم حتی در تقابل با رقبای ضعیف و درجه چندمی هم موفق به کسب برد نشده است. شاگردان سانچز امشب در دیداری دوستانه در مقابل آذربایجان قرار گرفتند و با نتیجه مساوی دو بر دو مقابل این تیم متوقف شدند؛ آنها شهریور ماه مقابل لوکزامبورگ هم به نتیجه ای بهتر از مساوی دست نیافته بودند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر