الساندرو آلتوبلی، اسطوره فوتبال ایتالیا، کنایه تندی به پنالتی از دست دادن های جورجینیو زد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در حالی با نتیجه 1-1 مقابل سوئیس متوقف شد و فرصت صدرنشینی را از دست داد که جورجینیو یک پنالتی دیگر را از دست داد. این موضوع باعث شد که ستاره باشگاه چلسی برای سومین بار پیاپی پنالتی های خود در ترکیب تیم ملی ایتالیا را از دست بدهد و به همین خاطر انتقادات تندی نسبت به او مطرح شود.

الساندرو آلتوبلی، اسطوره فوتبال ایتالیا، که در سال 1982 با آتزوری به مقام قهرمانی جام جهانی دست یافته بود، به صف منتقدان جورجینیو پیوسته است. او در مصاحبه‌ای گفت: "من اگر جای او بودم بعد از دست دادن دو پنالتی دیگر برای زدن ضربه سوم قدم نمی گذاشتم. او در فینال یورو یک پنالتی از دست داد و در بازی رفت مقابل سوئیس نیز همینطور‌. من قبل از زدن ضربه صورتش را دیدم و مثل یک ورقه سفید شده بود. می‌توان گفت جورجینیو بیش از حد مضطرب بود.

برعهده گرفتن وظیفه پنالتی زدن آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. یک قهرمان آن را احساس می‌کند و در غیر این صورت، باید شهامت کناره‌گیری داشته باشد و توپ را به یکی از هم تیمی های دیگر خود بدهد."

 

از آلتوبلی سوال شد که اگر ایتالیا فردا مقابل ایرلند به پنالتی دست پیدا کند، جورجینیو چه کار خواهد کرد که او در جواب گفت: "من فکر می کنم که احتمالا او می‌دود و در رختکن پنهان می شود. من شک دارم که او زدن ضربه پنالتی را قبول کند. البته اگر تیم 3-0 جلو باشد فرصت خوبی برای او خواهد بود تا این روند منفی را پشت سر بگذارد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر