کرواسی در یک بازی حساس موفق شد با گل به خودی بازیکن روسیه پیروز شود و به جام جهانی راه پیدا کند.

سایت شماره یک:

به گزارش سه"، در فاصله کمتر از یک سال مانده به آغاز رقابت‌های جام جهانی قطر، مسابقات انتخابی در قاره‌های مختلف به شکل بسیار داغی دنبال می‌شود و رفته رفته تیم های حاضر در مهمترین تورنمنت فوتبال دنیا مشخص می شوند.

اروپا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طی روزهای گذشته رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به شکل حساسی در این قاره پیگیری شده و حتی چند تیم نیز حضور خود را در قطر قطعی کرده‌اند که آخرین مورد آنها کرواسی است.

کرواسی امروز در یک بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز میزبان روسیه بود؛ مسابقه ای که با توجه به شرایط جدول به یک دیدار مرگ و زندگی تبدیل شده بود. در واقع روس‌ها تا قبل از این بازی با دو امتیاز بیشتر نسبت به کرواسی 20 امتیازی در صدر جدول قرار داشتند و تنها پیروزی در مسابقه امروز می‌توانست باعث صعود مستقیم شاگردان زلاتکو دالیچ به جام جهانی قطر شود.

مطابق انتظار از همان آغاز بازی این کرواسی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات زیادی هم روی دروازه حریف خود ترتیب داد اما نهایتاً در دقیقه 81 گل به خودی فدور کودریاشف باعث شد که قفل دروازه روسیه شکسته شود و شاگردان دالیچ با کسب پیروزی خفیف مقابل این روس‌ها راهی صدر جدول شده و به شکل مستقیم راهی جام جهانی شوند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر