سرمربی جدید تراکتور می‌گوید که پیش از ورود به ایران با برانکو ایوانکوویچ مشورت کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، زوونیمیر سولدو سرمربی تراکتور در اولین گفتگوی خود پس از ورود به ایران در خصوص کارنامه اش اظهارد اشت: به عنوان بازیکن و مربی در کرواسی کار کرده‌ام. حدود 10 سال در بوندسلیگای آلمان فوتبال بازی کرده و سپس به کرواسی بازگشته‌ام. یک‌و‌نیم سال نیز به عنوان مربی در بوندسلیگا حضور داشتم؛ سپس مربیگری را در کرواسی ادامه داده‌ام. همچنین سال‌ها قبل، در تیم ملی کرواسی بازی کرده‌ام که نسل بسیار خوبی از نظر فوتبالی بودیم و موفق به کسب مقام سومی در جام جهانی فرانسه شدیم.

او درباره مشورت با مربیان کروات برای کار در ایران عنوان کرد: مربیان زیادی از کرواسی در فوتبال ایران کار کرده‌اند. من با برانکو ایوانکوویچ صحبت کردم و می‌دانم کرانچار، بلاژویچ، لوکا بوناچیچ و دراگان اسکوچیچ هم اینجا بودند و به شناخت خوبی در خصوص فوتبال ایران رسیده‌ام.

سولدو با اشاره به وضعیت تراکتور اظهار داشت: راجع به تراکتور مطالعه کرده و اطلاعات خوبی دارم. با آقای روبرت پروسینچکی که سرمربی تیم ملی آذربایجان بود هم صحبت کرده‌ و یکسری اطلاعات کسب کرده‌ام. به گفته او، تراکتور باشگاه پرطرفدار و خوبی است.

این سرمربی کروات با اشاره به دوری 10 ساله اش از فوتبال گفت: برای دوری از فوتبال دلایل شخصی داشتم، چون که بیش از 10 سال در فوتبال آلمان کار کرده و دور از خانواده بودم و باتوجه به پایین بودن سن و سال فرزندانم، می‌خواستم در آن مقطع همراه آنان باشم. اکنون آنان بزرگ شده‌اند و تصمیم گرفتم به فوتبال برگردم.

سرمربی تراکتور در پایان صحبت‌هایش، خاطرنشان کرد: می‌دانم که پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم و هوادارانمان شگفت‌انگیزترین طرفداران آسیا هستند. با یکسری از مشکلات مواجه هستیم و کارمان زیاد است که این دوره سخت را با حمایت هوادارانمان پشت سر می‌گذاریم و به صبر و حمایت آنان نیاز داریم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر