روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، پس از تساوی بدون گل مقابل ایرلند شمالی و بازماندن از صعود مستقیم به جام جهانی، تاکید کرد که تیمش باید خیلی پیشتر از این صعودش به جام جهانی را قطعی می‌کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا پس از تساوی 1-1 مقابل سوئیس در دیدار قبل که با از دست دادن یک ضربه پنالتی همراه بود، امشب هم برابر ایرلند به تساوی 0-0 رضایت داد و از صعود مستقیم به جام جهانی بازماند و راهی مرحله پلی ‌آف شد. این سوئیسی ها بودند که به لطف پیروزی 4-0 برابر بلغارستان، جواز حضور در جام جهانی را به دست آوردند.

مانچینی معتقد است که اگر تیمش از فرصت‌هایش استفاده می‌کرد، خیلی زودتر از دیدار پایانی تکلیف صعودش به جام جهانی مشخص می‌شد.

او به رای اسپورت گفت:" ما اکنون نمی توانیم کاری بکنیم. در ماه مارس بازی خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازی مان را ارائه بدهیم.

در حال حاضر علی رغم برتری در مالکیت توپ و ابتکار عمل، در گلزنی مشکل داریم. ایرلند شمالی با همه بازیکنانش دفاع می کرد و ما در عبور از چنین تیم هایی دچار مشکل می‌شویم.

 

حیف شد زیرا ما باید خیلی پیش از اینکه کار به این بازی بکشد، تکلیف گروه را مشخص می کردیم. ما در دیدارهای حساس دو پنالتی از دست دادیم که نشان می دهد ما شانس پیروزی داشتیم."

ایتالیا علاوه بر اینکه در هر دو دیدار مقابل سوئیس با از دست دادن پنالتی، به تساوی رضایت داد، مقابل بلغارستان هم با نتیجه مساوی متوقف شد.

مانچینی در این مورد گفت:" دیدار مقابل بلغارستان اولین دیدار در ماه سپتامبر بعد از تنها دو هفته از سری آ بود؛ بنابراین این دیدارها همیشه دشوارترین هستند. ما مقابل سوئیس هم شانس داشتیم که در هر دو دیدار به پیروزی برسیم. اکنون باید برای دیدارهای ماه مارس آماده شویم و با اعتماد به نفس به پلی‌آف برویم. ما در ماه مارس جام جهانی می رود و امیدوارم که قهرمان هم بشود."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر