به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا برای جذب رایگان آسپیلیکوئتا اقدام خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2012 و بعد از دو فصل حضور در فوتبال فرانسه و باشگاه مارسی بود که سزار آسپلیکوئتا از این تیم جدا شد و به چلسی پیوست. این مدافع اسپانیایی حالا یک دهه حضور در جمع آبی‌های لندن را تجربه می‌کند، تا جایی که حتی بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بر بازو می بندد و البته به مردی محبوب در استمفوردبریج تبدیل شده است.

آسپلیکوئتا که طی سال های گذشته عملکرد کم‌نوسانی در ترکیب چلسی داشته، با حضور توماس توخل در این تیم نیز یک مهره کلیدی برای آبی ها بوده و به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی حساب ویژه ای روی این بازیکن باز می‌کند. با این حال ستاره اسپانیایی آخرین فصل حضور خود در چلسی را پشت سر می گذارد و همین موضوع باعث شده که شایعاتی در مورد آینده او مطرح شود.

با نزدیک شدن به پایان قرارداد سزار آسپلیکوئتا با چلسی، به نظر می‌رسد که این باشگاه به دنبال این است که قرارداد او را تمدید کند و رسانه‌های انگلیسی گزارش داده اند که مذاکراتی نیز در این زمینه صورت گرفته است اما ESPN ادعای جدیدی را در مورد این مدافع اسپانیایی مطرح کرده است. بر این اساس باشگاه بارسلونا و سرمربی جدید آن ها یعنی ژاوی هرناندز به دنبال تقویت خط دفاعی‌شان هستند و در این راستا آسپلیکوئتا را گزینه مناسبی می‌دانند؛ البته قطعاً بارسا کار دشواری برای جذب رایگان این بازیکن پیش رو خواهد داشت چرا که بعید است چلسی به این راحتی‌ها از تمدید با او ناامید شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر