گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از بازیکنان تیمش برای صعود به جام جهانی و فینال یورو تقدیر کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم انگلیس و سن مارینو شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند و سه شیرها موفق شدند با نتیجه رویایی 0-10 برابر حریف خود به پیروزی برسند.

انگلیس در تابستان امسال نیز موفق شده بود به فینال یورو 2020 راه پیدا کند. هرچند در این بازی و در ضربات پنالتی برابر ایتالیا شکست خورد و دستش از جام قهرمانی کوتاه ماند اما این اتفاق موفقیت مهمی در سال‌های اخیر برای آنها به حساب می‌آمد.

ساوت‌گیت پس از پایان بازی در گفتگو با آی تی وی اظهار داشت:« این صعود در دیدارهای خارج از خانه در بوداپست، ورشو و آلبانی به دست آمد. من باید از تمامی بازیکنان و کادر تیم برای سال بسیار خوبی که پشت سر گذاشتند تشکر کنم. ما نمی‌توانیم کاری درباره سطح حریف انجام دهیم اما روحیه و سبک عملکرد بازیکنان ما فوق العاده بود.»

این مربی انگلیسی اضافه کرد:« ما می‌دانستیم که در این بازی به پیروزی خواهیم رسید. چیزی که می‌خواستیم این بود که بازیکنان را به چالش بکشیم تا بالاترین سطح عملکردشان را به نمایش بگذارند. وقتی بازیکنان ارشدی چون کانر کودی، هری مگوایر و هری کین دارید، بازیکنان جوان فرصت یادگیری از آنها را پیدا می‌کنند.»

او ادامه داد:« ما سال سختی را به پایان بردیم که پر از سفرهای متعدد برای برگزاری رقابت‌های انتخابی جام جهانی و البته رقابت‌های جام ملت‌های اروپا بود اما روحیه تیم و تمامی کادر ما عالی بود و آنها تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند. من به تمامی دستاوردهای این تیم در طول این یک سال اخیر افتخار می‌کنم.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر