سرمربی تیم ملی لبنان می گوید که آنها در دیدار برابر لبنان گام های غیرمنطقی برنخواهند داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ایوان هاسک سرمربی لبنان بر اهمیت دیدار فردا مقابل امارات از مرحله ششم مقدماتی جام جهانی 20022 قطر تأکید کرد. او در نشست خبری پیش از بازی گفت: همه بازیکنان تمرکز بالایی دارند و از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار گرفته اند. دیدار فردا برای تصاحب رتبه سوم است و تیم ملی لبنان قصد دارد به آرزویهایش برسد.

وی افزود: با وجود غیبت هواداران در استادیوم، فرصت‌ها در اختیار لبنان است و ما پاسخگوی خستگی و انتظار هواداران برای کسب نتیجه مثبت هستیم. داشتن تمرکز، مهم‌ترین هدف برای رسیدن به مرحله اصلی رقابت های جام جهانی خواهد بود.

وی افزود: همه تیم ها بخصوص زمانی که در خانه بازی می کنند، انتظار بازی تهاجمی را دارند اما شرایط در هر بازی فرق می کند و ما به دنبال تعادل هستیم و نمی توانیم گام های غیر منطقی برداریم.

سرمربی تیم ملی لبنان خاطرنشان کرد: جوان العمری طی چند روز گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و فردا برای حضور او در دیدار برابر تیم ملی امارات تصمیم گیری می کنیم.

 

محمد حیدر کاپیتان تیم ملی لبنان نیز در این نشست خبری گفت: با روحیه جنگندگی بالا بازی خواهیم کرد و در میان نظم و اعتماد فردی و جمعی هیچ فشاری روی بازیکنان نیست.

هم اکنون تیم ملی لبنان با 5 امتیاز در رده سوم گروه A و امارات با 3 امتیاز در رده پنجم قرار دارند. دیدار دو تیم فردا و در استادیوم رفیق حریری شهر صیدا برگزار خواهد شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر